Gå til innhold

Livet vårt!!


Glossy

Anbefalte innlegg

Ja da har det skjedd. Min svigerinne fikk en gutt i natt klokken halv to. På min lillebror sin bursdag.

Så da skal jeg ut å shoppe for så å besøke henne i kveld. Stor gleder meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsen i dagboken min. Artig å lese om dine opplevelser siden du er ca. 1 måned lenger på vei enn meg. Nå vet jeg hva som venter meg.. :-) Er 7+0 og kvalmen har kommet sigende, men jeg overlever..

Gratulerer så mye som tante forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk for besøk sirka. Jeg er akkuratt 10+0 i dag så da ligger jeg 3 uker før deg. Blir gøy å følge med deg!!

Jeg kommer nettopp hjem fra klinikken hvor jeg har besøkt det lille nurket til min svigerinne. Han var SÅ søt!!! Bare lå der og sov, helt stille. Da gikk det liksom opp for meg at det bare er 6 mnd til det er "min" baby som ligger der. åhhhhh....

Men så begynnte jeg for alvor å grue meg da. Har litt skrekk for at noe så stort skal komme ut av meg. Tenker med skrekk og gru på å sprekke over alt osv. Har fått høre at jeg har en "føde kropp" så jeg får vel bare håpe på det beste. Ikke alltid like enkelt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lagt forran tven å sett film. Nå er jeg stup trøtt og beveger meg mot sengen. Småen sliter meg jo helt ut. Er konstant trøtt!! Godt jeg har ferie ut uken. Skal bli et slit å begynne i jobb igjen hvis denne trøttheten ikke gir seg.

GOD NATT!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å titter litt. Takk for hilsen du skrev i db min forresten.

Kommer nok til å følge med i boken din, ser vi har termin med bare tre dagers mellomrom :) Mulig min kanskje blir justert da, har ikke vært hos legen ennå.

Koselig å dra på barselbesøk ... har selv en veninne som fikk for ett døgn siden, men desverre så bor hun langt unna, får klare meg med bilder frem til jeg skal møte dem i dåpen i oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt med dagbok. Blir nesten motivert til å lage ei sjølv, men no er det jo under 3 mnd til termin, så det får heller være.

Kjedelig at du føler deg så trøtt heile tida. Alle fortalde meg at alt skulle bli så mykje bedre i 2 trimester. Dette hadde eg svært LITEN tru på, men jammen følte til og med eg med "bedre" i 2 trimester, så eg får seie det same til deg :wink:

Går det ellers bra med deg og nurket? Er ikkje så lenge til du kan kjenne liv no :P

Stor klem frå Emma3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for besøk Løvinnen og Emma 3.

Ja, jeg håper trøttheten forsvinner. Kan jo ha no med varmen å gjøre og. Vi får bare vente å se.

Skal snart til lege igjen og det gleder jeg meg til. Godt å ha noen som har kontrollen på det som foregår. Buksene mine er besgynnt å bli trange så det er et ork å måtte kle på seg så jeg får vel ta en shoppe runde nå snart å finne noen bukser som er litt større. På forrige legebesøk hadde jeg ikke lagt på meg, men jeg er veldig oppblåst. Sikkert derfor ingenting passer lenger.

I dag skal jeg på senteret å kjøpe lue til den nyfødte. Alltid like gøy å sde på baby klær. De kommer hjem i dag etter fire. Gleder meg til å se nurket igjen!!

Ha en fin helg alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skavi to begynne i arbeid igjen. Skal bli litt deilig å komme i orden igjen. Trøtt heten er begynnt å avta og det er veldig bra. Får liksom litt mer ut av dagen da. Så nå er det bare å stå på i 6 mnd slik at vi får penger når vi er hjemme.

Her i Bergen er det kjempe fint vær. Solen steiker og det er kjempe varmt. Så da får jeg vel stikke på jobb. Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ganske deilig å begynne på jobb igjen. Kjenne at jeg gjør noe nyttig. Ble fort trøtt i beina da det er mye trakking, men det er nok sikkert bare fordi jeg har vært borte så lenge.

ellers styrer jeg med å få tak i fotografen fra bryllupet. Har lyst å få bildene nå etterhvert. Stor gleder meg!!

Været er fremdeles topp og jeg skal på cafe med en venninde. Gleder meg til det. Hun er jo SÅ gravid!! hun skal snart ha. Og jeg er sikker på at hun får en jente :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant det er fint i byn. Bare synd jeg vasker hele dagen. Det er litt slitsomt, ja. :-?

Men, vi får nyte solen så lenge vi kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Glossy!

Tenkte jeg måtte ta en tur innom deg igjen nå.. er så lenge siden sist! :wink:

Og du er begynt på jobb igjen etter ferien ser jeg?! jeg har jobbet i omtrent hele sommer, så jeg er iallefall begynt å bli lei! Gleder meg til studiene begynner igjen! -synest det er bedre å studere enn å jobbe!

(kan ha noe med at sommerjobber ikke akkurat er de jobbene man kunne tenke seg å jobbe med hele året..)

Også er det xtra travelt å jobbe mens man er kvalm og uggen..

Er 10 uker og 1 dag idag. Vi ligger jo nesten heelt likt!

Høres ut som at du er ofte til legen? Jeg har bare vært til 1. svangerskapskontroll, og thats`s it. Skal bestille time til jordmor på fredag, men regner med at den timen ikke blir før jeg er i 16 uke. Fikk et skjema på 1. kontroll hvor der sto i hvilkne uker jeg skulle til kontroll.

Det er veldig greit å ha!

Jeg er forresten spent på å få se bryllupsbildene dine, Glossy! (for du skulle vel legge noen ut på KG?!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 83`. Takk for hilsen. har forresten skrevet hilsen til deg og.

Venter i spenning på bildene jeg og. Snakket med de i dag, og de har vært på ferie. Skulle ha de i slutten av neste uke. Sliter litt med å klare å få de inn på her for jeg vet ikke helt hvordan jeg skal minske bildene. Er forresten noe galt med dataen min for tiden og. Klikken for den hele tiden.

Så spennende at vi ligger nesten helt likt. Jeg er 10+6 i dag. Har du fått termin?? Min er 25 hos lege og 23 hos meg. Er spent på hva jormor sier.

Jeg går ikke så mye til lege tror jeg. De fortalte meg at det var en gang i mnd som var normalt. Er det ikke?? Neste gang skal vil snakke om hvem jeg skal velge som jordmor. Det kan jo bli litt spennende da. Er utrolig spent på å se lille nurket på skjermen.

Skal i allefall vite om det er jente eller gutt hvis det lar seg gjøre!! :ler:

Har nettopp kommet hjem fra jobb. En hard dag på jobb det kjennes på ryggen. Så jeg får vel ta tidlig kveld. God natt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal også gå en gang i måneden til lege og så fikk jeg beskjed om at det holdt med annenhver måned til jordmor. Men jeg har ikke snakket med henne ennå da!

Jeg vil også gjerne vite hva det blir! Skulle få ultralyd hos legen i uke12 og da kunne jeg få vite kjønnet hvis det var mulig!! Det blir morsomt..

Godt å se at du har det bra!

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da skal jeg levere maskinen inn på en mann som kan dette. Har hatt litt problemer med den. Så da får jeg den nok ikke tilbake før etter helgen. Ville bare øsnker alle en god helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var jeg tilbake på nett!! Ganske så deilig. Ikke mye stas uten data.... Har nettopp kommet hjem fra "legevakten". Hadde urinveisinfeksjon for alle penga. Det er rett og slett vondt!! Men legen mente jeg skulle bli bedre allerede i morgen. Så da er det bare å ta natta til hjelp.

I tillegg til å gå til lege i dag skal jeg på min 2. svangerskap kontroll i morgen. Da er det gynekologiske og greier.Greit å få det sjekket, men det er jo ikke særlig spennende å ligge der..

tusen takk for koselige besøk siden sist!! Gleder meg til å få en oppdatering i de andre dagbøkene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...