Gå til innhold

Livet vårt!!


Glossy

Anbefalte innlegg

Løvinnen det kommer nok snart. Du er jo en uke lenger en meg på vei så du skal nok inn tidligere enn meg!! jeg krysser fingrer for at det skal komme snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja da var jeg kommt hjem fra jobb. Har trakket i hele dag, og det kjennes! Ligge på sofaen er det jeg skal gjøre i dag. Ja og så lese igjennom 20 søknader og inervjue de. Jippi!! Får vel bare begynne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh i dag har formen vært så topp!!! Helt fantastisk. Nå klarer jeg jo å glede meg og!! Har beg å få litt halsbrann, men heller det enn å være konstant kvalm!! jippi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at du er litt bedre form! Jeg er konstant trøtt og sliten, det tar på!! Orker nesten ikke gjøre noe verken på jobb eller hjemme..

Jeg har også fått brev til ultralyd, men det er ikke før i midten av november! Vil dere vite kjønnet? Det vil vi, hvis det er mulig!

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at formen er på bedringens vei og at du klarer å glede deg. Det hjelper godt på det. Vi går nok en bedre periode i møte forhåpentligvis nå som 2.trimester ligger å lurer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsner Saeria, Juni 04 og Løvinnen!

Ja det er deilig at formen er bedre, men i går var det på igjen med kvalme. Men, men. I dag kjenner jeg lite.

Juni04, vi vil vite kjønnet. Er veldig nyskjerrig av meg så jeg hadde nok ikke klart å vente i 9 mnd. Jeg tror det liggen er gutte baby her inni, men både min mor, far og mormor tror det er en jente. Så da er det ekstra spennende å få vite hvem som har "rett".

I dag er det felles middagsbesøk hos min mor for min onkel kommer på besøk. Kan bli koselig det! Takke meg til mammabusker som gjør det mulig for meg å gå utenfor døren. Hvis ikke hadde jeg hatt et problem. Ingen av buksene mine passer lenger (Strammer over magen) og da er det SÅ ubehagelig å gå på besøk til folk. Spesiellt hvis der blir servert mat :wink:

Ha en super fredag alle sammen!! Jeg har fri helg og den skal nytes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for det Løvinnen!! Herlighet hvor tiden flyr. Lenge siden jeg har tenkt over det men jeg er faktisk 13+2 i dag!! helt utrolig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husarbeid er et tiltak for tiden! Men nå har jeg altså klart å komme i gang. Problemet er at jeg blir fort sliten. Har ryddet og vasket litt og nå sitter jeg bare her liksom. helt tom. Ja ja. Jeg har nå i allefall fått ryddet. det er jo en bra ting!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surt snop er det beste!!! Har aldri hatt lyst på det en gang. Nå går det ned på høykant. Mannen er helt sjokkert for han har aldri sett meg spise den slags snop. er mer et sjokolade menneske jeg. Men surt er jo SÅ godt!! nam nam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntrende ord i dagboka mi...det gjør så godt når noen bryr seg!! God :klem: til deg!! :)

Det er jammen rart hvordan lystene endre seg ja...forstår godt hva du mener...jeg spiste så mye melon-youghurt at jeg burde bli sponset av tine...rakk sikkert å få i meg hundre liter av sorten den korte tiden jeg hadde dilla...

Kos deg med sur-digget ditt du glossy!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smaken forandrer seg etter som tiden går ja... selv er jeg helt hektet på leverpostei av alle ting..... alle brødmåltid må inneholde det.... Og så har jeg nesten mistet sansen for snop... jeg som var den søtmonsen... ,kanskje likebra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner...

Madden; jeg vet alt om dilla på youghurt. Selv slo jeg meg på Litago bringebær, men den lysten er i ferd med å dabbe av. Gjerne like greit siden det er veldig mye sukker i de.

Løvinnen; Mistet sansen for snop i begynnelsen jeg og. Synes det var helt perfekt for vekten gikk jo ned over. Er ikke så sikker på at den lysten ikke har kommet tilbake for å bli, for snop det går ned det. Men som sagt er der andre typer snop enn før som går ned. Men det er jo greit å utvide horisonten litt :wink:

Har vært å lekt meg litt på nettet i dag. Der er så utrolig mye fint til babyer der!!! Fant et utrolig søtt strikke sett til jente. Å så skjønnt. Men da er jeg jo avhengig av å finne noen som KAN strikke og at jeg vet det blir en jente. En stund til jeg vet det, så da er det vel bare å smøre seg med tolmodighet!!

Ellers er det virkelig en del utstyr en må ha for å få et lite nurk i hus. Men ser heldigvis at en kan få det en vil til den prisen en vil hvis en bare er villig til å leite litt. Det er jo en fordel da. Var innom en fin vippestol. Lurer på om noen har erfaringer med den. Virket veldig god! Har lagt ut link på Gravid forum så jeg får vente å se.

Solen har tittet frem her i Bergen. Det er jo deilig da! Nurket og jeg skal snart på jobb, men det synes vi er like greit om dagen. da skjer det liksom noe og vi slipper å sitte hjemme å kjenne på kvalmen!!

Ha en super dag alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei GLOSSY :)

Takk for hilsnen i dagboka - alltid koselig!

Tenker du gleder deg til ultralyden ja - og det blir jo spennende å se hvem av dere som har rett når det gjelder kjønnet da! Den forrige jordmoren min sa at det som regel var mammaen som hadde rett.Da hadde jeg også en sterk følelse for gutt - og hadde jo rett!Og jammen var jeg sikker i dag også - men men :oops: som du jo vet tok jeg kraftig feil da :ler:

Håper kvalmen din gir seg snart og at du ikke får det så ille som meg! Jeg er så lei av å kaste opp at det ikke kan beskrives!Å gå rundt og være konstant kvalm er virkelig en prøvelse!Æsj! Jammen bra at det kommer noe godt utav det tilslutt da :enig_animasjon:

Nå skal jeg pakke ned dataen og flytte den over i det nye huset så jeg blir kanskje ikke på nett noen dager!

Men kommer sterkt tilbake!

Ha det fint så lenge og glem meg ei :wink:

Stor klems fra Charmina

:babyjente: en prinsesse er ventet om 79 dager :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TO hele dager uten kvalme og denne dagen begynner bra og!!! Dette er livet! Har vært så deppa i det siste fordi jeg har gått rundt å vært kvalm hele tiden. Håper virkelig det er min tur til å nyte svangerskapet nå etterhvert.

I dag skal jeg på jobb etter en dag fri. I tillegg er det personalmøte og det skal bli liv. Alle på jobben er oppgitte over ledelsen og alle går rundt og er små sure. Skal bli godt å få lagt alt på bordet i håp om å få ting ut av verden.

Vi har en sjef som er mer opptatt av å høre sin egen stemme enn å høre på de ansatte. Han gjør meg SÅ irritert. Han avbryter deg mitt i en setning for å snakke selv.

Hvilken sjef gjør det da??? :kjempesinna:

i tillegg har jeg som tillitsvalgt tatt dette opp med han på vegne av alle. At de føler de ikke blir hørt og at han snakker folk i senk. Fremdeles gjør han det! Hadde vært mega flau om det hadde vært meg!!

Jaja vi får se hvordan møtet går. Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at kvalmen har begynt å avta, det er nok en deilig følelse. Nå kan du nyte dagene som gravid til det fulle :-)

Den sjefen hørtes ikke helt bra ut, håper for deres del at det retter seg etter personalmøtet. Dere får stå på kravene. Lykke til!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er formen så mye bedre!! Kvalmen har gitt seg helt, MEN nå begynner jeg å få andre plager. Har så innmari vondt i et bein i baken. Tror dette er bekkenløsning, men har ikke sjekket det enda. Trodde først det kom til å gå bort av seg selv, men det har bare blitt vondere og vondere. Det melder seg veldig når jeg sitter, men også hvis jeg har hatt en lang og slitsom dag. Ikke spes behagelig nei.

Skal til lege 8 sept og hadde tenkte å vente med det til da, men nå er det så plagsomt at jeg får prøve å ringe i morgen. Er bare så innmari redd for at jeg skal være en "masete gravid" jente. For tenkt hvis det ikke er noe?? Ja ja, jeg får ta den sjangsen i morgen!! God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, håper ikke det er bekkenløsning du kjenner på, kan jo bli lenge å gå med det da.

Håper formen blir bedre og at kanskje legen kan gi deg et svar på hva det er. Er bedre å snakke med legen en ekstra gang enn å være smertepåvirket og vente en uke på time.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...