Gå til innhold

Livet vårt!!


Glossy

Anbefalte innlegg

Hei GLOSSY så koselig å lese dagboka di igjen! Tenker det var stas å kjenne liv ja! :-) Da får man virkelig satt følelsene igang!

Jeg storkoser meg med den lille jenta mi - hun er bare så nydelig (men det synes jo alle mødre om sitt barn da).Hun sover fredelig nesten hele tiden og bortsett fra at hun må ha mat hver 3 time merker vi jo ikke at vi har en baby i huset! Men er jeg bare borte fra henne en liten stund så er det nesten så jeg verker inni meg! Husker jeg lurte på om jeg virkelig kunne bli like glad i et barn til sånn som jeg er med sønnen min og det kan man virkelig :hjerter:

Klems fra Charmina

:babygutt: HENRIK 23.05.98 :babygutt:

:babyjente: MARTINE 17.10.04 :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så gøy at du Charminia er på nett igjen!! tusen takk for bursdags hilsen!! Har kaken i ovnen og gleder meg til mannen kommer hjem med pakke! Han er alltid like flink med å overraske meg... Stor stas...

I dag skinner faktisk solen her i Bergen og der ser ut til å bli en bra dag. Håper bare bekkenet vil holde seg noen lunde i form :wink:

Vil ønske dere alle en super dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dagen , Glossy!

Morsomt å se at andre også prøver litt sånn "rare" ting! Mamma er veldig sånn og jeg blir jo smittet litt jeg også! Det er veldig gøy når det fungerer!!

Håper du får en knall bursdag og at mannen overrasker deg :-)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh så koselig med bursdags hilsner!!! Dere er jo så søte...

Kakene er ferdige og middagen er underveis. Her kommer hele familien på besøk i fem tiden så det blir kjempe koselig!

Min mormor som lå på sykehus er enda ikke frisk. Veldig trist. hun ringte her i dag og gratulerte meg. Da gren hun fordi hun ikke kunne være med å ferie... hun er bare så søt! Men i dag skulle hun få reise på rehabiliterings opphold i 3 uker og det tror jeg skal bli bra for henne. Får heller reise på besøk med kake i morgen jeg da!!

Må ha mange pauser fra kake lagingen så da havner jeg liksom her. Kjenner godt til bekkenet når jeg står lenge så da er det bare å ta hensyn! Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for koselige hilsner. Vekommen til deg Miaen!!

Hadde en super bursdag i går. Fikk hele familien på besøk og det ble masse kake spising. Litt for mye for min del :oops:

Fikk masse fine gaver og. helt utrolig. fikk øredobber, smykke, penger, genser, baby call, gaverkort og blomster. Helt utrolig. Av min kjære fikk jeg HELDAGS SPA!!!! :o Utrolig... 5 timer med massasje bare til meg!!! Han er så søt atte. Han mente jeg trengte det.Fikk med en oversikt over hvilke ting jeg skulle få meg og det hørtes bare SÅ deilig ut. ja og prisen stod der og... :o

Ellers så verker bekkene mitt enda så i dag har jeg bestemt å ta det helt med ro. Bare sitte og ligge!! Tror det kan hjelpe på. Tok det ikke akkuratt med ro i går nei. Så i dag får vi prøve!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du fikk en super bursdag, Glossy!

Det høres helt himmelsk ut med spa. Gjør sikkert ekstra godt nå som du er gravid. Barnet i magen vil sikkert også kose seg. :)

*pssst* Kjøp deg en julebrus, du... :wink:

Tidlig ute? Jeeeeeg? :forvirra:

:nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å høre at du hadde en vellykket bursdag.

Så deilig det hørtes ut med SPA, må få raport der fra ja :)

Håper du får en fin helg Glossy!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Tusen takk for hyggelig meldiner i dagboken min, har ikke vært flink selv til å oppdatere eller skrive meldinger, den kvalmen tar bare knekken på meg :cry:

Gratulerer med dagen på etterskudd !!

Ha en fantastisk helg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst_opp: Gratulerer så mye med overstått Glossy!! :klem: Bursdag på samme dag som min bror du! :) Kjekt at du hadde en flott dag, og så mange fine gaver!!! SPA...det kunne jeg godt tenke meg ja... :Nikke: Men det kostet sikkert en hel del!! :)

Håper du får ei flott helg iallefall!!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsner. Er bare innom for å kopiere et innlegg som jeg har lagt ut på Gravid forum. Tenkte kanskje noen av dere vet det??

Jeg lurer på om det er noen som vet; Jeg jobber i en bedrift og er fast ansatt. Men her har jeg ikke fast lønn, men får betalt etter hvor mange timer i mnd jeg tjener. Derfor kan lønningene mine variere fra gang til gang, men jeg prøver selvsagt å holde de stabile. Jeg har mine faste vakter.

Men jeg lurer på hvilken utregning som utgjør min permisjons lønn. Får jeg gjennomsnitt av mnd utbetalinger eller får jeg gjennomsnitt av året??

Og ikke minst, jeg står i fare for å bli sykemeldt deler av stillingen, hva skjer da? Får jeg redusert permisjonslønn fordi jeg er 50% sykemeldt over tid eller blir permisjons pengene de samme??

Noen som vet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Glossy!

- Berre innom for å mysa litt eg ;)

Har du snakka med sjefen om problemet ditt? Eller ho som er i permisjon allereie? Eventuelt lønningskontoret?

Lukke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og myser litt jeg altså :plystre:

Håper du har hatt ei bra uke og at du ser fram mot helg!Her går det i bleier,amming og klesvask...og selvfølgelig masse masse kos!

STOR :klem: fra Charmina

:babyjente: Martine kom 17.10 :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for hilsner Linn3c og Charmina.

I dag har jeg hatt en fantastisk dag.... Jeg var å tok heldags Spa. Det var helt fantastisk. 5 timer bare til meg og min kropp. Var helt i himmelen! Så nå er jeg bare helt avslappet og trøtt. Bare å der å ble knadd. helt supert! er vikrelig å anbefalle!

Ellers så har jeg en venninne på føde stuen for øyeblikket. Vannet gikk natt til i går om om det ikke skjedde noe i natt så skulle hun settes på kur i dag tidlig. Så da venter jeg i spenning på melding om at den lill er kommet. Hun venter en jente... Stor gleder meg til å høre hvordan det har gått. Det får nok dere og :wink:

Tror jeg legger meg i sengen å ser litt tv jeg. Kjempe trøtt, men kan ikke sove så seint på dag. Godt å bare ligge i sengen å slappe av! Snakkes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsner. Er bare innom for å kopiere et innlegg som jeg har lagt ut på Gravid forum. Tenkte kanskje noen av dere vet det??

Jeg lurer på om det er noen som vet; Jeg jobber i en bedrift og er fast ansatt. Men her har jeg ikke fast lønn, men får betalt etter hvor mange timer i mnd jeg tjener. Derfor kan lønningene mine variere fra gang til gang, men jeg prøver selvsagt å holde de stabile. Jeg har mine faste vakter.

Men jeg lurer på hvilken utregning som utgjør min permisjons lønn. Får jeg gjennomsnitt av mnd utbetalinger eller får jeg gjennomsnitt av året??

Og ikke minst, jeg står i fare for å bli sykemeldt deler av stillingen, hva skjer da? Får jeg redusert permisjonslønn fordi jeg er 50% sykemeldt over tid eller blir permisjons pengene de samme??

Noen som vet???

Hei på deg :-)

Det eneste jeg vet er det som står i småbarnsforeldres rettigheter :

Fødsels og adopsjonspenger beregnes som hovedregel på samme måte som sykepenger!Vanligvis legges inntekten de siste 4 ukene man var i arbeid til grunn for beregningen. Dersom denne inntekten aviker mer en 25 prosent fra vanlig årsintekt,kan gjennomsnittet av de siste 3 års ferdig liknet inntekt legges til grunn!!!

Vet ikke om du ble så mye klokere :klø: min venn men det var iallefall dette som sto der!

:klem: fra Charmina

:babyjente: MARTINE KOM 17.10 :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...