Gå til innhold

Livet vårt!!


Glossy

Anbefalte innlegg

Endelig en dag hvor formen er litt bedre. Har prøvd meg ut og formen ser ut til å holde. Hoster en del enda, men det får vi ta med.

Har nettopp vært ute å fått gjort en masse!!! En fantastisk følelse!

Har endelig bestem oss for vogn! Det ble en Bosson Roma. Kjempe fin. Valgte den i helt sort fordi mannen ikke ville ha noe dill på. Litt kjedelig synes jeg, men alt går. der fikk vi med stelle veske og kjøpte mygg nett og regntrekk utenom.

Så fikk vi kjøpt bil stol med slik klikk løsning. Det var et must for min del da de var like sikker alle sammen. Orker ikke stå i tulle med den selen hver eneste gang jeg skal ha inn og ut nurket. Da kan jeg bare hekte selve stolen av så er "bunnen" igjen i bilen. Veldig praktisk spør du meg.

Ellers så fikk vi en kjempe fin seng med tilbehør. Alt på en plass!! Helt topp. Da er vi liksom ferdig med de store tingene....

Vi hadde og et plass problem i forhold til bil, men ved å ta av hjulene på vognen gikk den inn i bilen med cm klaring. Helt topp det og!

Ellers har jeg fått kjøpt noen julegaver i dag og, men det beste av alt var at mannen fikk seg ny dress for en rimelig penge. Han trengte sårt en ny og siden det nærmet seg jul var det på tide. Så da ble han så fin og ny og!!

Ja som dere skjønner så har jeg fått mye ut av dagen og er strålende fornøyd!! Nå skal jeg bare kose meg er hjemme og se på tingene som jeg har kjøpt. Bilsetet og vognen skal vi ikke hente før i slutten av januar og det er like greit. Sengen har vi fått, men den er heldigvis flatpakket.

Håper dere andre har fått mye ut av dagen og!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glossy skrev :

Mannen er bare så utrolig skjønn!!!

Han har laget en alternativ julekalender til meg i år og her om dagen fikk jeg "vaskefri" hele uken. Så da trenger jeg ikke gjøre noe i huset. Han fikser det meste. I tillegg har jeg vært syk og han er SÅ flink å pleie med meg. Han vasker kler. henger det opp, legger sammen, lager middat, henter ting til meg, kommer med te på sengen til meg osv. Så utrolig søt!! Dette er ikke noe jeg er bortskjemt med til vanlig så da varmer det ekstra!!

På fredag skal jeg får romantisk middag for to... Er spent på hva han skal lage...

Så utrolig flott :hjerter: Slike menn skal man jammen ta vare på :ler: Utrolig romantisk spør du meg!!!

Her har vi trasket på kjøpesenter og jammen er det mange stressete folk ute gitt!

Nå lager Charminamannen fiskemiddag til oss,mamma strikker fine Martine klær og storebroren kjører tog på gulvet og er glad han får være litt lengre oppe! Selv snek jeg meg ned her litt og leste............. :oops: (avhengig?)

HA en fin kveld!

Klems Charmina

:babyjente: Martine 17.10 :babyjente:

Ps:hørtes ut som dere hadde kjøpt masse fint baby utstyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen Charminia og Miaen.

Det er en deilig følelse å vite at vi har bestillt vogn til nurket. Godt å få det ut av verden. Så nå sitter jeg å ser på tingene som vi har kjøpt. Er stor formnøyd.

Natten i natt gikk heller ikke stille forbi. Det var opp flere ganger. Utrolig slitsomt egentlg, men sånn er det vel bare.

Skal på jobb tidlig i morra så da håper jeg at natten i natt blir bedre.

Mannen holder på å fikse på bilen så nå blir jeg uten bil noen dager. Det er bare så utrolig kjedelig. Har ikke annlegg for å ta bussen. Har heller ikke satt meg inn i systemet enda så det er noe dritt. Men i morgen tidlig er jeg nok nødt.

Ellers skal vi har personalmøte på jobben i morra. Og det etter vakten min. Kan bli en lang dag. Er ikke så fan av personalmøter fordi jeg føler at de ikke fører noe sted. Men jeg skal stille med godt mot og prøve å få noe ut av det!

Nå er det håndball for alle penga!!

Heia Norge!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig tid til å oppdatere meg i dagboka di. Så flott at alt står bra til. Tenker det er godt å ha kommet i gang med innkjøpene til babyen. Jeg har utsatt det til nyåret..., blir nok mye å gjøre... *piiiu*

Håper du får en flott uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirka; kjekt å se deg igjen. Håper du har hatt det bra hos foreldrene dine!

Endelig en hel natt uten å være oppe!!! Jippi!! Har sovet som en stein. Verken do gåing eller voldsomme hostebyer. Utrolig behagelig.

Kjenner jeg er godt trøtt i dag selv om en god natt søvn så jeg skal ikke bli sein i seng nei! Håper bare at denne natten blir like god!

Natta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for god klem Charminia...

Også i natt fikk jeg en god natt søvn uten å måtte stå opp. Ser på dette som et godt tegn!

I dag har været vært skikkelig fy og jeg har enda ikke beveget meg utenfor dør. Har heller ikke store planer om det heller. Nå skal jeg kose meg med barnetv! Synes det er så koselig jeg. Og så er det jo håndball kamp igjen!!

Ha en fin tirsdagskveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inne tilværelse her også! Fytti for et vær :o :roll: frister ikke mye å gå ut nei!

Charminamannen har vært ute og fått julematen i hus mens jeg og gutten min har laget julekort sammen i dag!

:klem: fra Charmina

:babyjente: Martine 17.10 :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært i byen å faktisk fått gjort noe. En god følelse det! Har forresten kjøpt ammepute. Synes det var litt flaut, men må jo komme over det nå. Kjøpte på Kid til en billig penge. Helt topp.

Ellers er jeg ferdig med mannen sin julegave og noen til. så da har jeg ikke mange igjen.

Men jeg må nok til byen i morra og. Er uten bil for øyeblikket så pappa skal hente meg i morgen så vi får shoppet litt sammen.

Var og på cafe med en venninne som har fått baby, og hun er bare så utrolig skjønn!!!! Et herlig lite nurk! Gleder meg SÅ til å få mitt eget lite nurk!!

No er det kveld her, mannen maser.. Natta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ammepute er veldig greit å ha - sparer nok rygg og armer på det ja!

Her har vi bare vært inne i dag også - hatt snekkeren på besøk så ting begynner etter hvert å komme i orden! Er så lei av at alt tar sånn tid :roll:

Blir sikkert kjekt med pappa på byen i morgen!

Kos dere!

:klem: fra Charmina

:babyjente: Martine 17.10 :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og oppdaterer meg litt....

Godt å se at du sover beder om nettene, travelt det å ikke få roen på seg, kjenner til den :wink:

Godt å få handlet inn til den lille ja og ikke minst når julegavene begynner å komme i boks, har alltid hatt et race med julegavene før om årene, men i år var jeg for en gangsskyld tidlig ferdig, deilig :)

Håper du får en fin dag i byen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!!! Bare EN julegave igjen!!! Og den skal jeg kjøpe i morra. Skal bli deilig å endelig bli ferdig. Er lei nå..

I morra kommer og venninna mi hjem fra Skottland. Hun har vært borte siden i sommer og jeg er så spent på å se henne igjen! Skal på flyplassen å møte henne og stor gleder meg. Hun har jo enda ikke sett magen :wink:

Har leid meg skikkelig jente film som jeg skal kose meg med i sengen... Ha en super kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan snuppa.

Berre innom for å kikke litt :wink: Så flink du er som berre har ei julegave igjen. Her er det stillstand på den fronten.

Kos deg med jentefilm.

Stor klem frå meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei alle sammen! Tusen takk for hilsner. Jeg så en film med Ben Afflek som oppdrog sin datter aleine etter at moren døde. Husker ikke navnet. Helt greit film, men litt kjedelig og forutsigbar.

I dag har jeg kjørt meg ferdig med julegavene. så nå er det bare innpakkingen igjen. Den er gøy en stund, men så blir jeg lei og ikke gidder mer. Så da er bra at det enda er noen dager igjen før de skal under treet :wink:

Var på flyplassen å møtte min venninne, og det var kjempe koselig. Så utrolig godt å se henne igjen etter gammelt! Gleder meg til å se bilder og høre om hele oppholdet. Min svoger landet i samme tidrom så da plukket vi han med oss hjem hvor det ble stor stas da han hadde meg sjokolade til alle fra England. Nevøene stod i taket og de hadde stor gledet seg til han skulle komme!

ellers så har jeg fått ryddet og støvsuget hele huset. Vasket badet og har gjort alt klart for at mannen skal få vaske alle gulv i morra. Han selv som tilbad seg så det sier vi ikke nei takk til. Bekkenet mitt er helt ferdig i dag så det skal nok bli sofa sitting resten av kvelden.

I morra tidlig er det jobbing og om kvelden er det barnevakt sitting.

Håper dere alle får en fin helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkna til snø idag, så no kom julestemninga for alvor. Tenk at det er under 1 veke til jul!!

Vil ønske deg ein riktig fin dag, og ei god helg. Gir deg også eit :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske deg en fin helg! Håper ikke bekkenet krangler for mye..Du får slappe av litt også :-)

Ønsker deg en riktig fin jul også, tilfelle jeg ikke er innom her før da!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...