Gå til innhold

Livet vårt!!


Glossy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åhh, mitt første besøk. Så gøy!!!Har styrt litt rundt her for å få dette til, men nå ser det ut som jeg er i boks!! bra!

Ja, da er jeg GRAVID!!! Det hele er helt utrolig. Vi bestemte oss for å prøve og sluttet på pillene. Etter to mnd fant vi ut at vi skulle legge prøvingen på hyllen etter at vi ville reise til Sør Afrika på bryllups reise i desember. Men allerede da vi hadde funnet ut at vi skulle vente var jeg gravid!!! Så tro det eller ei, så gikk det bare to mnd med prøving!!

Helt utrolig. Har hørt SÅ mye om par som ikke kan få barn at jeg var blir ganske så bekymret selv. Men i følge min mor hadde jeg arvet dette fra henne. Hun sluttet på piller og etter ti dager var hun gravid med min lille søster. jippi!!

Så da tenkte jeg at jeg skulle opprette en dagbok der jeg skriver ned mine tanker om alt dette. (og det er ikke få :hoho: )

Disse 9 mnd skal bli kjempe gøye!!!

ca termin er 23 feb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe sulten - ikke sulten i det hele tatt - spiser, men orker bare bittelitte granne - ikke spiser i det hele tatt!

Ja slik er dagene mine. Er sulten, men har ikke lyst på mat. Samtidig vet jeg jo at jeg må spise for å holde ting i gang. Ikke lett i disse dager.

Holder samtidig på å planlegge bryllupet som er bare 10 dager unna!!! Men utrolig nok så er jeg ikke nervøs i det hele tatt. Kjempe deilig følelse. gleder meg masse til å gå opp den kirkegangen og alle ser på MEG!! ( og baby da ;)

Fortalte forrestem til min far her for noen dager siden at han skulle bli bestefar. Han ble så rørt og måtte felle noen tårer. så kjempe søtt! Så nå refererer han til seg selv bare som " Moffen". Og det er 8 mnd igjen!!! :hoho:

Det er veldig gøy at familien gleder seg så. vi er en stor familie og de ringer i tur og orden for å fortelle hvor mye de gleder seg!! og det gjør jeg og!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at jeg ligger under bryllupsdagbok, men vil ligge under graviditets dagbok. hvordan endrer jeg dette???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Slit'an" med ny dagbok!

Oj! :D

Gratulerar! :)

:klem: *klemme masse på Glossy* :klem:

Det var hyggelege nyhende!

- Gje ein lyd når det er offisielt då ;)

Tusen takk for besøk i dagboka mi!

- Det var veldig koseleg!

Har du fått napp i jobbsøkinga, eller legg du det på hylla no når du har "frø" i magen?

Stooor klem :klem: frå Linn3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med dagbok snuppa!! No skal eg jammen inn her og holde meg orientert om korleis det går med både baby og bryllup!! :P

Ønskar deg lykke til, og gled deg over ei spennande tid i møte :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagbok, og med spiren i magen! Det er alltid hyggelig å lese at noen som ønsker det blir gravide. Det har vært mye trist inne på prøversiden de siste dagene.

Ikke er det lenge til den store dagen heller! Er alt under kontroll? Håper dere får en fantastisk dag! :D

Så pappaen din kaller seg "moffen" allerede. Det er da fint at han gleder seg over et nytt familiemedlem. I vår familie tror jeg jeg bare kommer til å tilføre barnebarn på 4 ben. :ler:

Sender deg de beste ønsker for svangerskapet. Måtte det bli en herlig tid, uten for mye kvalme og for mange dansende hormoner. :wink:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!! :vinke:

Du har fått deg dagbok ser jeg?!! Bra!! Da kan vi følge hverandre! :P

Du har jo fortalt det til familien allerede, og jeg verker etter å gjøre det også! Men samboeren min vil vente i 3 måneder, så jeg skal nok klare det! :wink:

Litt spennende at det bare er vi som vet det ennå også!

Har du fått noe kvalme eller sånt? Jeg er litt svimmel og av og til litt kvalm. Og har periodevis litt ømme brystvorter. Men jeg skal ikke klage!

Har det på samme måte som deg når det gjelder å være sulten! Men har egentlig ikke lysst på mat; og blir mett med en gang! (kanskje like greit?!)

Ellers så går jeg bare å engster meg for SA. I dag har jeg drukket mye cola også.. fyfy!! :riste:

Er jo i de mest utsatte ukene nå!

Vel, kjempehyggelig at du hadde fått deg dagbok i alle fall! Jeg kommer nok innom ofte og ser hvordan det går! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ GØY med masse besøk!!! Dere er så hyggelige!!!

Linn3c: Takk for det. Det er offersielt, men har ikke annonsert det på jobben enda.Men utenom det så er det fritt frem!! Jeg fikk en jobb, men takket nei fordi jeg her gravid. Følte det mest riktig slik. Så nå blir jeg i den jobben jeg er!

Emma3: Takk for besøk. Ja det er bare å komme innom å lese litt. skal prøve å skrive litt hver dag... (prøve!)

Saeria: Takk for det. Så det at det var mange som ikke fikk det til, men samtidig har det vært en liten blå bølge og! Hurra for det.

Det er faktisk bare 10 dager igjen!! Her går det unna. Prøver å gjøre litt hver dag, men mye av tiden går vekk med å tenke og prøve å huske om jeg har glemt noe. Men jeg har jo do papir så da er alt bra! ;) Fikk forresten tak i "grinepapir" i samme duren.Dette blir SÅ bra.

Ingen kvalme enda... Krysser fingrene for at det holder seg borte i vertfall 10 dager til!!

83`: Så bra at du fant meg!! har du dagbok?? hvor ligger den i så tilfelle?? Må ikke bekymre deg for SA, det gjør bare ting verre!! bare tenke positive tanker selv om risikoen er der. vi kan hjelpe hverandre der!!

Vi skulle vel egentlig vente vi og, men siden det er sommer og masse bryllup orker jeg ikke gå rundt å lyge på at jeg ikke drikker alkohol. Så derfor fotalte jeg det. Det er utrolig deilig!!! Alle blir liksom så glade!

Ellers er jeg ikke kvalm. Bank i bordet, men som en venninde sa; ikke ta gleden på forskudd! Og der er jeg vel enig. Tviler på at jeg kommer meg igjennom svangerskapet uten å være kvalm en gang!

Håper vi prates snart!!

Da fortsetter jeg med å printe ut sanger. Et evig kapittel!! Ha en super natt mine venner!! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei fleste får nok ikkje kvalme før i veke 7, og må håpe du slepp kvalmen, iallefall inntil bryllupet er over. Du skal sjå eg har fått kvalme nok for oss begge, slik at du slepp :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du Emma 3 har hatt kvalmen for åtte til sammen!! Du har jo ikke gjort annet en å spy.

Sitter fremdeles å printer ut sanger. Og nå skal jeg ut til min onkel å øve på en sang som jeg (hvis jeg manner meg nok opp) skal synge til min mann på bryllupsdagen! Ønsk meg lykke til!!!

Hade så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler::ler: Ja, eg har nok de, så du skal sjå du slepp unna! Lykke til med printinga, hos din onkel og med alt det andre. Du har det jammen travelt og mykje å tenke på :wink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidli oppe selv om jeg har ferie.... Hardt dette her.

Har en venninde som skal gifte seg i mergen og jeg skal væåre forlover. så da skal jeg reise opp til henne. Har ikke skrevet ferdig talen og ikke pakket. Skal avgårde klokken ti. Ja dette lukter stress. Får hive meg rundt å pakke tenker jeg.

Printeren printer for harde livet. sanger - sanger - sanger

ha en super helg alle sammen. Blir nok ikke så mange besøk her før jeg er gift, men skal prøve så godt jeg kan!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja da er jeg hjemme igjen etter en kjempe koselig helg. Bruden sa ja og de var så lykkelige atte!! Kjempe romantisk. Holdt tale og den var veldig vellykket. Nå sitter jeg igjen med nervøsiteten og masse hard jobbing frem til neste helg! For nå er det faktisk bare 6 dager igjen..... hjelp....

Så nå er det bare å hive seg i arbeid. (kommer nok innom her litt og :wink: )

Snakkes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...