Gå til innhold

Livet vårt!!


Glossy

Anbefalte innlegg

Hei Glossy! Og gratulerer så mye med de lykkelige omstendighetene! Det skal bli morsomt å følge med dere! Jeg har termin en mnd. etter deg, så du skal få fortelle hva jeg har i vente!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God bedring, håper du UVI'en slipper taket raskt.

Ellers så må du ha lykke til med legen, godt når det er overstått :)

Ha en super dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen og takk for hilsner!! Joda UV`en har gitt seg litt. Var heldig og var tidlig ute.

I dag var jeg på min 2. legekontroll. Var mest nervøs for å gå på bvekten og ta Gu. MEN da jeg gikk på vekten hadde den gått NED!!! Helt utrolig faktisk. går jo ikke inn for å gå ned, men sikkert fordi jeg spise mindre nå. Blir SÅ fort mett!! Sa da blir magen større og vekten går ned. Det er jo en grei løsning det. Ellers var alt bra med baby og meg.

fikk hennvisning til UL denne gangen så nå er jeg spent på når jeg skal inn. Blir jo sikkert en mnd til enda, men det er jo lov å glede seg!!

Fremdels veldig varmt her hos meg og det er slitsomt. Ikke meningen å klage på SÅ fint vær, men det blir i varmeste laget for meg og det resulterer i at jeg sitter for det meste inne! Hadde det bare vært LITT mindre varmt... huff nei, en skal ikke klage!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen og takk for hilsner!! Joda UV`en har gitt seg litt. Var heldig og var tidlig ute.

I dag var jeg på min 2. legekontroll. Var mest nervøs for å gå på vekten og ta GU. MEN da jeg gikk på vekten hadde den gått NED!!! Helt utrolig faktisk. går jo ikke inn for å gå ned, men sikkert fordi jeg spise mindre nå. Blir SÅ fort mett!! Sa da blir magen større og vekten går ned. Det er jo en grei løsning det. Ellers var alt bra med baby og meg.

fikk hennvisning til UL denne gangen så nå er jeg spent på når jeg skal inn. Blir jo sikkert en mnd til enda, men det er jo lov å glede seg!!

Fremdels veldig varmt her hos meg og det er slitsomt. Ikke meningen å klage på SÅ fint vær, men det blir i varmeste laget for meg og det resulterer i at jeg sitter for det meste inne! Hadde det bare vært LITT mindre varmt... huff nei, en skal ikke klage!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på jobb. Egentlig helt greit i denne varmen siden jeg ikke går særlig mye ut alikevell. Men fikk gå hjem litt tidligere da. Det er jo deilig.

Fikk ny vaktliste for den neste mnd og der har jeg fått to ekstra dager i uken. Det er jo helt topp!! Må jobbe masse nå fremover så jeg har litt penger når den lille kommer. Ingenting er jo bedre enn det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh, endelig en dag med litt mindre sol og varme enn de andre dagene denne uken. Dette har jeg ventet på....

I dag skal jeg feire min mormors bursdag og på grillfest hos min søster. MEN jeg har jo ikke klær!!! Enten er de for liten eller så er de for stor!! ikke enkelt dette her.

Jeg får vel endevende skapet mitt tenker jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snik meg inn for å lese i dagboka di av og til :wink:

Fann du noko å ha på deg? Ellers er det som edea seier, ein god grunn for å shoppe litt :P

God helg, og kos deg med familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så koselig med masse hilsner.

Joda jeg fant noe til slutt. ble mammabukse fra h&m og en lang topp. Har et kles problem for tiden. Føler meg liksom ikke vel i noe som jeg tar på meg. Ikke så stas det. Jeg elsker jo å shoppe til vanlig og, men det er ikke litt interessangt for tiden. (Kan jo ha med at jeg er ganske så blakk og da...)

Er inne i en rar periode for tiden. Synes liksom ikke det er SÅ stas å være gravid. Kommer seg nok sikkert altså, men jeg er liksom lei av alt. Lei av å ikke være i topp form. Enten er det det ene eller så er det det andre.

Er den første til å gå hjem i sosiale lag for trøttheten begynner å sige på, gjør fint lite husarbeid selv om huset flyter og føler meg rett og slett ofte i dårlig humør! Vet ikke om dette er vanlig jeg, men det er nå formen min for tiden.

Kanskje jeg mangler en hobby??ikke vet jeg.

Jaja jeg får håper det bedrer seg etter hvert... Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir nok bedre skal du se. Så fort du føler deg litt mer vel, og den trøttheten ikke siger på så alt for tidlig, vil du være ditt gamle jeg.

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Kjenner meg så godt i det du føler. Var i bryllup i juni, og trudde det aldri skulle ta slutt. Helga etter var det også bryllup, men denne gangen ville eg slett ikkje heim!! Så det går heldigvis både opp og ned. Får berre håpe du snart føler deg bedre, og husk at det er heilt normalt!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for god oppmuntring Emma3. prøver å holde motet oppe, men ikke alle dager er like lette.

Mannen kom hjem i dag etter å ha vært borte i helgen og det var godt å kunne klage litt til han. Han er så søt, stryker meg over magen og prøver å gjøre så godt han kan.

Skal jobbe hele neste uke så jeg skal ta tidlig kveld og prøve å psyke meg opp til det. Egentlig helt greit å være på jobb for tiden. De tar hensyn til meg og tempoet er ikke så høyt. Eneste er trøttheten min. synes det er litt tungt å være på jobb fra 15.00 til 23.30 hver dag. (Jeg er stup trøtt allerede når klokken nærmer seg 23 :oops: ) Men vi holder ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sender en trøste-:klem: til deg siden du ikke føler deg helt på topp! Det kommer bedre dager bare vent!! Ikke så rart om en føler seg guffen innimellom...når en tenker på hva kroppene våre må igjennom!!!Hormonene raser og det fører til litt av hvert!!

Håper du føler deg bedre snart!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntring !!

I dag går det bedre!! Fikk brev i posten i dag om at jeg skal til Ultralyd!! Det stor gleder jeg meg til. Er en stund til enda, men jeg gleder meg jeg :sjarmor:

skal inn i slutten av sept!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, så heldig du er som har fått brev. går og venter på det jeg også, kommer vel om ikke så alt for lenge.

Håper det går bra med deg ellers, junior også.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...