Gå til innhold

Livet vårt!!


Glossy

Anbefalte innlegg

Det var jammen bra. :)

Hadde litt dårlig samvittighet for deg, men det var så braq at eg fekk sett på kjolar akkurat i går, så det var bra at det gjekk fint! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja...

Eg trur iallefall eg har funne ut kva for ein stil eg skal ha kjolen min i. :) og kva slags stoff han blir i.

Det blir nok ein empirestil, av chiffon.

Har ingen bilde som kan illustrera dette enno, men eg skal framkalla bildene eg tok, over helga. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se Linn3c.

I dag har vært en lang dag på jobb. er så oppblåst for tiden. har allerede tatt i bruk sikkerhets nål i stede for den øverste knappen. Og det hjalp masse!!

Har vært inne på en kinesist tabell hvor en kan se hvilket kjønn barenet blir ved hjelp av mors alder og hvilken mnd en ble befruktet. Ganske morsomt. Jeg skal i følge denne tabellen få en gutt da!!!

Min lillesøster så med en gang hun fikk høre om graviditeten at det kom til å bli en gutt. Morsomt!

Ellers så fortalte mormoren til min mann at hun kunne se i øynene mine at jeg var gravid. De var så mørke. En annen venninde som er på vei til å bli sykepleier sa at hun kunne se på ansiktet mitt at jeg var gravid. hi hi. Ganske så rart!

Lurer litt på hvoran det er med det å få tvillinger. er det far eller mor som må bære den arven?? Jeg har alltid hørt atdet er far. Og min mann er da leddet på både far og mor siden til å få tvillinger....!!! Men så nå hørte jeg at det måtte komme fra mor? noen som vet dette???

Ikke det at jeg tror at jeg har tvillinger, for all del. men det er jo litt gøy å leke med tanken da :tunge1:

Får vel ta kveld. Beina mine er SÅ ferdige. Skal trakke på jobb i morgen og. Trenger å legge de høyt kjenner jeg!! Ha en super natt alle sammen. Bare noen få dager til jeg reiser på ferie!! jippi!!

Er forresten 7+3 i dag!!! Det nærmer seg to mnd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette graviditets greiene begynner å helt til hode på meg. I natt drømte jeg at jeg hadde født!!! Joda, og omtrent samtidig som min svigerinne som har termin 3 august. Altså om miundre enn en mnd. Herlighet. Det var kjempe virkelig. Jeg hadde født en gutt og var fremdeles på klinikken. Men ikke en sånn sykehus klinikk. Vet ikke helt hvor vi var.

Så fikk jeg mye besøk av venner og familie. Ja en del av vennenene hadde jeg ikke sett på 5 år eller noe.

Så da måtte jeg spørre noen av de om jeg var sammen med de før jeg fødte for jeg HUSKET INGENTING AV FØDSELEN. Ikke at jeg ble lagt inn en gang. :hoho:

Joda her har dere litt av min rare drømmeverden. og i tillegg sov jeg kjempe dårlig i natt!! ja ja. Godt at jeg får ferie i dag klokken halv fem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på hvoran det er med det å få tvillinger. er det far eller mor som må bære den arven?? Jeg har alltid hørt atdet er far. Og min mann er da leddet på både far og mor siden til å få tvillinger....!!! Men så nå hørte jeg at det måtte komme fra mor? noen som vet dette???

Jeg mener bestemt at toeggede tvillinger går i arv fra mor. Det er egentlig ganske logisk, fordi det er du som kvinne som må ha evnen til å slippe to egg om gangen for å bli gravid med toeggede tvillinger. Mannen din kan ikke styre dette... :wink:

Men heldig er du uansett som er gravid! :heiajente:

Vi prøver også for tiden... Men må vel ta en pause snart hvis jeg ikke skal få termin midt i bryllupet... :roll:

Kanskje jeg er i samme situasjon som deg til neste år! :-) *håpe håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en dag!!! Idag er dagen for å trekke ALT jeg muligens har sagt negativt om gravide tilbake!

Måtte gå hjem fra jobb fordi jeg var så dårlig og nå selv etter 5 timer er jeg like dårlig. Har bare lagt i sengen, men nå er jeg oppe for å prøve å få i meg litt mat. ikke særlig fristende, men jeg må!

Får innta sofaen igjen.... huff huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg har vært der selv... Svangerskapskvalme mener jeg (var gravid i 3 mnd. men mistet). Ta vare på deg selv og tenk på at kvalme visstnok skal være et godt tegn! Og husk at om ikke så lenge kommer bedre tider uten kvalme... :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da har jeg hatt mitt første legebesøk. og det gikk veldig fint!! Fikk ikke tatt blodprøver da mine armer er VELDIG vanskelige å ha med å gjøre. De stikker og stikker, men det kommer ikke en dråpe blod ut. Så da skal jeg ta GU og blodprøver neste gang. Men fikk termin av lege til 25 feb. Jeg hadde regnet ut til 23. Så da får vi se når den vil ut. Skal også hennvises til Jordmor neste gang. Er litt spent på det!

Blodprosenten og blodtrykket mitt var helt fint! og jeg har ikke gått opp et gram. Det var jo litt gøy og da! Men det kommer vel ;)

Jeg med mine rare matvaner for tiden. Har lyst på helt teite ting. Og MÅ ha youghurt til frokost. Det er liksom det eneste jeg får i meg. For spiser jeg ikke så blir jeg SÅ kvalm.

Men i morgen er jeg to mnd på vei!! jippi. Bare en mnd igjen til ting begynner å ta form!!

Reiser forresten på ferie i mrogen. skal prøve å komme innom en tur og ønske dere alle en god sommer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da setter jeg kursen mot Italia. sitter her å fryser så det skal bli godt å komme til sol og ferie! Ha en super sommer alle dere!!

Kommer tilbake om to uker. snakkes da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hei alle sammen!!

Da er jeg kommet tilbake fra ferie. Har hatt en kjempe flott tur. Planene var å se mye av Italia, men Frankriket var og spennende. Kom oss over grensen til Italia, men det ble for det meste med det. Fant en kjempe koselig liten by og bl værende der noen dager. Vi hadde en del kjøring på turen så det ble ikke sånn kjempe mye soling. Fikk noen dager og har fått litt skille, men det var og det.

Men helt kjempe gøy. Har sovet mye (enormt mye) pg spist masse god mat. Reise rølge var topp og stemningen var på topp hele tiden.

Men kvelder måtte jeg og småen ta kveld før de andre pga kvalme, men alt i alt har det gått kjempe bra!

Så nå er det hjem til regn og kaldt og ikke minst JOBB. Eller det vil si at jeg har en uke til ferie, men da må jeg seriøst beynne å jobbe for alvor.

Tusen takk for besøk fra dere alle! Håper dere og har hatt noen fine uke.

Klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Saeria.

Oppblåst, oppblåst og oppblåst. Det er nesten litt plagsomt. Klarer ikke å beholde buksene på :tunge1:

Kan dette være normalt?? er jo bare 9+4 på vei. Skal til lege 11 august igjen og ta blodprøver og GU. Ser litt frem til å få sjekke at alt er i orden selv om jeg ikke gleder meg til GU da. Men vi må jo igjennom det.

Men storgleder meg derimot til å få gå til ultralyd. Er SÅ spent på hvordan det er nedi her. Vet ikke helt hvorfor, men jeg er 99 % sikker på at det er en gutt. Skal bli gøy å se om dette stemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt hadde jeg en lite ferstlig natt. Gikk å la meg tidlig pga smerter på venstre siden av magen. Skikkelig vondt.

Så i dag tidlig klokken halv åtte klarte jeg ikke mer og ville går på do for å sjekke at der ikke var noe feil. Da jeg var ferdig på do ble jeg enda dårligere og måtte spy å greier. Første gang, ogj eg er snart 3 mnd på vei. rare greier. Men i følge min svigerinne så er det fosteret som har stor plass nedi der og leker seg rundt! :wink:

I dag var jeg på shopping med min svigerinne. Hun er HØY gravid og vi skulle kjøpe noe madrass greier til hennes barn. Da vi satte oss i bilen fortalte hun om noe slim greier som hadde kommet om morgenen og at hun hadde parirene med i tilfelle. Hun har termin 3 aug.

Men shoppingen gikk greit det, og jeg var SÅ syk på alle barne klærene som henger rundt over alt!! Har SÅ lyst å begynne å kjøpe. Prøver å styre meg så godt jeg kan.

Etter vi kom hjem og jeg hadde kommet meg inn i noen romsligere klær ringte telefonen igjen. Da var det henne som lurte på om jeg kunne komme bort å passe barna hennes for hun skulle på klinikken. Jeg ble helt stresset og løp bort. Da hadde hun snakket med klinikken og det var vannet som hadde gått og hun skulle vært senge liggende hele dagen. Så da kom ambulansen å hentet henne.

Snakket nettopp med min svorger som fortalte at riene var uregelmessig og at han hadde reist hjem. Hun måtte bli liggende og fikk ikke reise hjem før noe hadde skjedd.

Så da har jeg nettopp lagt småen og har satt meg ned her litt. Er spent på hvordan det hele går meg min svigerinne. Og for ikke å snakke om å få gå ut å kjøpe baby klær meg god samvittighet!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...