Gå til innhold

Livet vårt!!


Glossy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åhhhhh!!!!!!!!!!!!!! Så herlig å komme inn i dagboken her å se sånne gledelige nyheter!!!!

Gratulerer så mye med den lille spiren Glossy:hoppe: :hoppe: , ble skikkelig rørt jeg nå :)

Når er foreløpig termin da?? Skal krysse alt for at den lille spiren blir i mammas lune hi i 40 uker :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei vennen!!

Så bra at jeg kan glede deg på en lørdags kveld ;)

Foreløb i er det termin 1 juli - 07. Så er jo veldig tidlig enda. Men mååååte jo bare fortelle det til dere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, det er så kjekt! :)

Blir så artig å følge svangerskapet ditt, Glossy! :hoppe:

Og huset som snart er ferdig og alt, det kunne jo ikkje passa betre med ein liten! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, det er så kjekt! :)

Blir så artig å følge svangerskapet ditt, Glossy! :hoppe:

Og huset som snart er ferdig og alt, det kunne jo ikkje passa betre med ein liten! :-D

Ja det kunne jo ikke passet bedre :ler: Vi trodde vi bare skulle innrede ett barnerom, men nå må vi jo tenke på to allerede ;)

Jeg vil også ha baaaaaabyyyyyyyyyyyyyyyy!!!  ;)

Du kommer nok etter du og ;) Når du bare får bryllupet overstått så tenker jeg at dere begynner :ler:

Jeg har forrtesten termin dagen etter du er gift...

Da er det påan igjen. Frokosten er nettopp inntatt og nå venter maling. Skal på jobb i dag og så derfor må vi begynne ekstra tidlig.

Ha en super dag :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neimenn vennen min, hva er det jeg leser :legrine::legrine::legrine:

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Du skal jo ha en liten baby, og skjønne Marthe skal få en liten søster eller bror :legrine::legrine::legrine:

Nå ble jeg bare sååååå utrolig glad.

GRATULERER så masse.

For en fin bursdagsgave å kunne gi til mannen. (og for en flott dag han har bursdag på :Hehe: )

Gleder meg til å følge deg i dette svangerskapet også.

DIGER klem fra Charmisen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!!

Beklager å måtte meddele dere dette, men jeg avslutter dagboken min her..

Det har seg sånn at der er noen mennesker her inne som liker å følge livet mitt og videre fortelle om det til andre. Det orker jeg ikke. Følte dette kunne være et koselig sted for å få luftet tankene mine, men sånn er det desverre ikke lenger.

Så tusen takk for en kjempe hyggelig tid her inne, og ikke minst for alle koselige hilsner!!

dere er sååååå gode!!

:vinke:

Glossy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...