Gå til innhold

Livet vårt!!


Glossy

Anbefalte innlegg

Du er vel på jobb du nå kanskje...

Men så moro at ting begynner å falle på plass i huset!! Det må være kjempe spennende med alt som skal kjøpes og ordnes, og ikke minst alt man skal velge her og der... Gleder meg til vi kommer så langt!!

Ha en fin søndag!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer med ny jobb/høyere stilling på jobben du hadde!! :klem:

Fått gjort kjempemye på huset i helgen da, nå er det vel ikke lenge igjen?! :-D

Ha en fin søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, stilig! Senterleder! :overrasket: Gratulerar! :)

Er det sånn type "skiftleder"?

Ja vi som er skiftledere har også vakter som senterledere. Helt greit. Går liksom "oppå" alle andre. Har ingen vakt kode, men hjelper til der det trengs ;)

Gratulerer med ny jobb/høyere stilling på jobben du hadde!! :klem:

Fått gjort kjempemye på huset i helgen da, nå er det vel ikke lenge igjen?! :-D

Ha en fin søndag! :klem:

Ja det begynner å komme seg. Men er enda en del igjen. Håper virkelig at snekkeren stiller med masssse folk her i morra. Begynner å tvile på hele 1.november snart altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med sånn flott tittel då! :)

Gratulerar så masse igjen.

Det såg mørkt ut for bygginga her også ei stund, men så *svusj* var heile greia ferdig, og me kunne flytta inn til avtalt dato. Håpar det blir sånn for deg og dine også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! :vinke:

Krysser fingrene for at huset står ferdig til 1.November! Det er jo en liten stund til enda da :)

Artig med ny og mer ansvarsfull (?) jobb! :-D

Du må ha en fortsatt flott dag! :klem:

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny jobb :) Hørtes spennende ut å være senterleder :)

Her krysses også fingrene for at huset er klart til 1. nov, de er vel pliktig til å holde fristen??

Håper dere har en fin dag, skal snart dra på jobben på et møte nå, har egentlig fri, så kan ikke si at fristelsen for å dra er så stor, men må man så må man....

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD HELG ALLE SAMMEN!!!

Lite nytt å melde herifra. Ikke annet enn at jeg endelig skal ha fri helg, og det gleder jeg meg stor til!!

Skal nyte helgen med mann og barn. I dag er det først husvask, så handling og så taco til Skal vi danse! En super kveld med andre ord.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Åhh i dag har jeg hatt en super dag!!! Deilig!

Fått vasket hus, handlet, vært ute med lillemor, fått gjort litt hus ting, spist taco, sett Skal vi danse?, og nå nyter jeg kvelden med et nytt interiør blad som kom i posten. Og her fant jeg masse gøy. Noen kjempe stilige vin glass. Vi ønsket oss ikke noe til bryllupet fordi vi ikke fant noen vi likte. Men i dag fant vi de :sjarmor: Til og med mannen synes de var kule, og han driter egentlig litt i sånne ting.

Skal ut å sjekke de i live i morra !!!

Er trøtt i dag så tror jeg skal finne køya snart!!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa :klem:

Hadde taco her også - og Martine er helt vill av begeistring når den retten kommer på bordet!

Vinglass er alltid kjekt - noe bilde vi kan se kanskje?

Ønsker deg og dine en super helg vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ikke bilde av de Charmina. Men skal på senteret i dag å spørre etter de. Kanskje de vet om en nettside hvor jeg kan finne de så skal du få se.

Da ble det ikke noe spire på oss denne mnd heller. Lurte fælt en stund fordi mens var 5 dager på overtid... Men vi prøver igjen neste mnd i stede. Da har både jeg og mannen bursdag så da håper vi på en kjempe bursdagsgave i oktober i stede ;)

Lillemor sover og jeg sitter her. Har vært i huset å fått gjort litt og etterpå skal vi en tur på senteren. Koselig det.

Ellers lite som skjer. Skikkelig deilig det og :)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...