Gå til innhold

Livet vårt!!


Glossy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så gøy at dere koste dere i Haugesund. :)

Interiørdame hørtes spennende ut. Dere kommer sikkert til å få et kjempeflott hjem.

Ja håper jo at vi får et fint hjem. Gleder meg spesiellt mye til vi kan begynne å male og slik ting. Da førs får jeg følelsen av det hele tror jeg. Gleder meg mye, men skjønner det ikke helt :ler:

heisann :vinke:

Dette med interiør er ganske individuelt, selv om det også går mye på praktiske løsninger, fargevalg, stoff, materialer ++, så det at interiørdesigneren slaktet tapeten deres trenger du ikke bry deg noe særlig med, så lenge dere liker den :)

Sikkert et veldig dumt spørsmål, men hva går Sildajazz ut på? Jeg mener, sild og jazz? :sjenert:

Lykke til hos legen imorgen! *krysse fingrene*

Ha en fin dag :klem:

Joda hun sa jo at vi selvfølgelig valgte selv. Men hun fant frem EN tapet til oss, og vi ble begge fortapt :ler: Så da gjelder det bare å finne ut om vi har råd til den. Var jo dyr da. Men alt dette kunne vel du og hjulpet meg med ;)

Som Saeria skriver så er Haugesund en silda by. Derfor Sildajazz

Bra at du har kost deg i Haugesund! :)

Var deilig med en helg på tur, uten barn. Men jammen greit å komme hjem og. Var sååå deilig å se lillemor igjen!! Borte bra, men hjemme best ;)

:klem:

:klem: til deg og. Og de søte herlige små!!

Snart kveld her hos oss, og lillemor er klar for køya. Sitter her å ser på barnetv. Kjempe gøy.

Har vært en tur på huset i dag og, jammen er det deilig. Mannen jobber og jobber og det skjer stadig ting der oppe. Blir jo enda mer gøy nå som vi har fått god hjelp til å se ulike løsninger. Går for det meste i interiørsnakk for tiden. Mannen er også hekta :ler:

Skal til lege i morra - typisk av meg å stille på legekontoret på feil dag :klaske:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA har jeg vært hos legen :ler: Riktig dag og riktig tid. Ikke værst!

Han mente at alt stod bra til, og at jeg hadde jevnlig EL. Skulle ta 3 mnd uten noe EL testing og komme tilbake til han hvis det ikke hadde skjedd noe da. Så da fikk jeg ny time i slutten av okt, men han mente at jeg ikke kom tilbake da, for han gav med 92% sjangse for at jeg var gravid innen den tid :sjarmor:

Hvis ikke så starter vi nok med utredning.

Håper jo virkelig ting har skjedd innen den tid da, for jeg synes jo 3 mnd er en evighet :ler:

Vi får krysse fingrene for at det skjer denne mnd :Nikke::tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*krysser fingrene for full klaff denne PP, sånn at lillemor får søsken fortest mulig*

Det er jo litt stas å bli storesøster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Saeria. Ja vil tror det blir stas å få en til. Men kanskje ikke så lett i brgynnelsen. Har jo ei bestemt liten dame her hjemme da, så hvis hun må dele oppmerksomheten så kan det bli hardt :ler:

men det er vi villig til å stå i...

Da kaller jobb snart, og i dag blir det en lang vakt. Men blir penger ut av slikt så klager ikke.

Har også være å sett på spisestue i dag. Og fant en super fin en :hoppe:

Mannen skal være med å se på den en av dagene så håper vi at vi kan gå for den!!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk La Traviata, håper jeg og!!!! Åhh det hadde vært så bra hvis det klaffet denne mnd. Men tiden vil vise. Er ikke sååå lenge igjen nå, men kan blir en lang helg :ler:

Jobb i dag og, pluss resten av uken. Har egentlig fri på fredag, men pga lite folk på jeg trø til litt ekstra. Så da blir det jobbing 12 dager i strekk -men DA blir det langhelg etter det.

Mannen skal se fotball i kveld så jeg aner ikke hva jeg skal ta meg til. Legge meg tidlig kanskje?? er sååå trøtt for tiden!!

Men kjenner jeg meg selv så henger jeg her inne deler av tiden ja... ;)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gode odds du fikk av legen da! Det var bra :) Håper han holder det han "lover" og at du har en liten spire i magen fort ;) Skulle jo være gode sjanser for det nå etter akupunktur :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omgangssyke er noe dritt :kjempesinna::kjempesinna:

Måtte gå hjem fra jobb i dag og siden har jeg løpt i rute. Virkelig ikke noe gøy. Vet liksom ikke hvilken ende du skal gripe tak i først - for det kommer i begge!!!

Har fått sove litt nå, men var så varmt på soverommet at jeg måtte gi opp. I tillegg er jeg såååå tørst. Så nå prøver jeg meg igjen med litt Cola. Det forrige kom i retur :(

Finner vel formen etterhvert. De sier at det kommer kjapt og forsvinner kjapt. Håper på det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk alle sammen - dere er jo så gode :)

Er litt bedre i dag ja, men en lang natt. Våknet av at mannen la på sprang, etterfulgt at kjente lyder. Så nå har han og fått det. Håper bare lillemor slipper unna. Ser bra ut så langt.

Huff, hun sklei på en pute i sted og slo hodet rett i tvbenken. Fy, det må har gjort vondt. Hun var helt blå i pannen. Stakkars liten....

Nå sover hun og det tror jeg gjør godt. var tross alt oppe halv syv i dag tidlig.

Tror kanskje jeg skal hive meg litt nedpå jeg og....

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffameg, omgangssyke er noe av det verste... :troest:

Godt at du er bedre i dag, håper Marthe slipper unna! Da vi hadde omgangssyke i vinteren fikk Brage det bare den ene veien (diaré) mens jeg og mannen spydde i kor...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tror Marthe slipper unna. Nå er hun reist på tur med tanten sin slik at vi skulle få pleie helsa i fred. Koselig det altså, men savner jo henne allerede :ler:

I kveld blir det cola og salt chips på sofaen. Er mye bedre, bare noen tak i magen av og til. Håper cola skal gjøre susen ;) Ikke så veldig glad i det da, men alt går.

Bare 3 dager til IKM..... Men absolutt INGEN forhåpninger denne gangen!

Ha en super fredags kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles uggen i kroppen. I dag er jeg rett og slett gravid-uggen. Akkuratt sånn som jeg var da jeg gikk med Marthe. Var så ekte her en stund at jeg rett og slett bare måtte ta en test :ler: Alt for tidlig da, og selfølgelig negativ. Men det viste jeg jo egentlig ;)

Prøvd å få i meg litt mer mat nå, to knekkebrød med syltetøy. Klarer å holde på de enda :hoppe::ler:

Blir nok sofasitting i dag og. Men min svigerinne kommer hjem fra syden i dag og jeg har bestillt M&M`s!!!! Storgleder meg - må bare bli litt bedre sånn at jeg faktisk har lyst på - hihi!!

Endret av Glossy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...