Gå til innhold

Livet vårt!!


Glossy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

heia! :vinke:

Kjedelig at det ikke klaffet, men legen har jo gitt deg veldig gode odds, og så har du jo jevnlig EL, så det klaffer nok snart! ;)

Kjipt at dere har fått oppkastsyken... det er, ifølge meg, den verste syken man får. Jeg bare simpelthen hater å kaste opp *grøsse*. Når jeg var liten og hadde oppkastsyken lå jeg alltid på sofaen i stua, drakk cola (bra for magen, vistnok) og fikk leie filmer, så jeg ikke skulle kjede meg. Det var koselig:) Ikke å være syk da, såklart, men resten :)

Stakkars Marthe, det fallet hørtes vondt ut! Heldigvis tåler de mye, og det går vel bra med henne nå:)

Kos deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan snuppa!!

No er det jammen lenge sia eg har vore her inne hos deg. Kjekt å sjå at det er full fart på dagboka di enno ;)

Arti å sjå og høyre om huset deka, er spent på å sjå det heit ferdig. Håpar du blir fornøyd, noko eg er heilt sikker på at du blir. Det høyrast iallefall lovande ut!!

Så kjedelig at det ikkje klaffa dee mnd. heller, men med litt tid på å få kroppen i "system" igjen, skal du sjå det blir fart. Vil at du skal få baby i magen din!! Du var så flott sist du var gravid, og Marthe er jo berre så nydelig. Skikkelig livlig lita jente :)

Lykke til med alt du styrar med, og mest neste pp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen min :klem:

Så leit at det ikke klaffa denne gangen. dere får bare stå på videre så skjer det nok snart skal du se. Krysser det jeg har jeg vennen.

Stakkars Marte som slo seg sånn da. Martine gjør det rett som det er. Har ikke tall lengre på alle kuler og kutt hun har hatt jeg.Henrik slo seg aldri når han var liten så jammen er det forskjell på unger.bare i dag har hun gått på hodet flere ganger. Jammen bra at de tåler en støyt ja, men jeg får jo så vondt av henne når hun slår seg slik.

Håper du legger ut bilder av huset, er så spent!

Ha en fin dag da vennen min :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry folkens, lenge siden sist nå. Den siste uke har fløyet avgårde og jeg har så vidt hengt med.

Omgangsyken hang i hele forrige helg, men mandagen var jeg oppe å gikk igjen. Enelig. Ikke noe gøy å være syk i det hele tatt!! Og alt en forsømmer må jo taes igjen etterpå alikevell :sur:

Men iallefall så fikk jeg telefon tirsdagen fra en barnehage her i nærområdet. De trengte sårt vikarer og lurte på om ikke jeg kunn være ringevikar for de. Og det kunne jeg jo ;) Så da er blitt ringevikar på dagtid i tillegg til jobben min om kvelden. Er jo mye jobbing da, men nå som vi bygger hus trenger vi jo pengene og da. Så jeg får jo heller prøve det en stund.

Onsdagen var jeg på jobb i barnehagen fra 9-16.30.Marthe koste seg iallefall.

Helgen har og gått i ekstrajobbing. Kipt når det står på, men greit når lønna kommer :sjarmor:

I dag var det tidlig opp med spinningtime allerede klokken 06.00 :overrasket: Har fått ny timeplan på treningen og når det da var tidlige spinningtimer så hev jeg meg avgårde. Veldig grei å slippe å ta med Marthe og ikke minst være fredig med treningen når andre folk står opp. Tror jeg skal fortsette med det ja. Kan jo heller sove litt på dagen når Marthe sover!

Ha en super mandag alle sammen!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koss går det med huset no? :)

Så koselig at du spør :)

Joda det går på frem. Mannen har lagt isopor og rørirør system i hele huset. Så nå kommer de å støper gulv i morra. Og DA er det bare for tømrerene å komme hjem i fra ferie å begynne. Gleder meg såååå!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spinning kl 06 :overrasket::overrasket::overrasket:

Det hadde ikke vært meg nei :ler: Er imponert altså!!!!!!

Skal si du jobber og står på også da.Men det er jo sikkert greit med litt ekstra i lommeboka når man bygger hus ja.

Her er minstemann lagt og om litt skal nr 2 puttes under dyna også.

Da skal jeg krype opp i sofaen og kose meg med en bok.Har skikkelige vonde ledd i dag - hvordan går det med dine?

Ha en fin kveld snuppa mi :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VELDIG imponert over innsatsen!! Ikke ti ville hester ville fått meg på trening kl 6 nei. Du er flink :klappe:

Så spennende med støyping! Virkelig igang da. Det er moro :Nikke:

Håper du får en fin uke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...