Gå til innhold

Livet vårt!!

Glossy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for hilsner Charmina, Tetra og Linn3c.

Charmina du er så heldig som har ferdig hus!!!! Her er ikke grunnmuren kommet opp en gang. Skulle så ønske at alt var ferdig til nurket kom, men det ser det ut som jeg bare kan glemme. ALLE tidsfrister har gått rett i do!! Ting skal liksom ikke gå vår vei når det gjelder hus bygging. Men men, tolmodighet er en fin ting :wink:

Terta; har du vært på UL ?? Vi gleder oss SÅ mye!! og ikke minst til å få vite kjønnet. Skal en ut å kjøpe klær til den lille er det enten rosa,rødt eller blått. Så da er det greit å vite. Gult og grønnt er likosm ikke helt mine farger :wink:

Lover å fortelle dere her inne så fort jeg vet noe.

Mannen min er også veldig annlagt til å få tvillinger. Tror nesten det er mer tvillinger i slekten hans enn det er "vanlige" barn. Men til nå har jeg ingen følelse for at der er to her inne så det er vel ingenting å frykt. Men spennende alikevel!!

Linn3c: Jeg hadde en super tur i helgen. Hyttetur med gjengen på jobben er å anbefalle. selv om jeg var erdu hele turen synes jeg ikke det var kjedelig ett minutt. Har ikke ledd så mye på lang tid, og det var godt!! Synd du ikke ble med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BARE 4 dager igjen til UL!!!!!

men denne helgen går nok litt fort. skal jobbe i dag, morgen, lørdag og søndag og da er jo dagen her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Sweety :-)

Ja nå er helgen snart over og jeg tenker det er noen som venter spent på morgendagen og ultralyden :-) Det blir jo kjempespennende da! Særlig siden du har lyst til å vite hvilket kjønn det blir! Selv skulle jeg egentlig ikke vite det men siden jeg jo har gått til UL hver mnd nå så var det ikke så lett å unngå :ler: . Og som du vet tror de det ligger ei lita jente her inne :babyjente: ! Men legen sier hun aldri tør å vedde gård og grunn på at det er rett!

Selv var jeg jo helt sikker på at det var en gutt jeg da! Var helt sikker på at det var en liten guttetiss jeg så på den første ultralyden helt til legen sa at dette er da altså lårbeinet :oops: Gjett om jeg var glad jeg ikke hadde sagt noe da :hoho:

Ønsker dere lykke til i morgen - gleder meg til å lese dagboka di etterpå!

Stor klem fra Charmina

:babyjente: 7 uker til termin :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG ER SÅ INNMARI SPENT!!!!

Nå er arbeidshelgen over og nå venter bare kvelden og natten før jeg skal inn på UL. Er veldig glad jeg skal inn tidlig. For hvis jeg skulle gått hele dagen å ventet hadde jeg blitt gal. Det er helt utrolig at jeg skal glede meg så mye til noe som jeg egentlig ikke helt vet hva er. Men det er reine julaften her i huset!! Spenningen står i taket. Til om med min mann er helt i hundre.

Er så veldig spent på hvilken kjønn det er. noen sier gutt og de fleste andre sier jente. Min mann har så lyst på en jente så derfor tror han det blir gutt. Har prøvd ut alle tester og slikt på nettet for å få vite noe mer, men de viser både gutt og jente. Den kinesiske tabellen viser gutt. Blir jo aldri klok på slike ting så det er vel best å vente.

Forteller de at jeg ikke får vite det på grunn av noe blir jeg sikkert gal. Orker ikke tanken på så mange mnd i uvissheten.

Skal rett på jobb igjen etter UL og det er litt kipt. Jeg vil jo helt sikkert fortelle hele verden om hva jeg har fått vite. Ikke har jeg lov å ha med mobilen heller...søren!!

Men,men dere skal iallefall få vite det så fort jeg kommer hjem fra jobb! Men er det flere enn en inni der eller ikke alt er som det skal tar jeg nok dagen fri. Har sjekket med en som kan steppe inn for meg hvis det så skulle være. Men jeg håper jo mest av alt at alt er tipp topp her inne.

En ting har vi slått fast og det er at om det er flere enn en inni her så blir det ikke noe hus bygging med det første. Da har vi rett og slett ikke råd. Da er det bare å hive seg i gang med å se etter sted å bo. For her kan vi ikke bo. Ikke stort nok, vi leiger hos svigers og med to små kan det være godt med litt plass!! Men vi har ikke tatt noen sorger eller gleder på forskudd. vi har bare diskutert alternativer. :wink:

Navn har vi og klar. Så langt at det kler babyen når den kommer ut da! Hvis det blir jente så blir det en liten Marthe og blir det gutt blir den en liten Henrik. synes det er søte navn jeg.

Vi har ikke så lik smak når det gjelder navn så de få vi er ening om må vi nesten gå for! Så da er det bare å vente på hvilket vi skal velge!

Middagen venter... Lover å skrive her så fort jeg kommer hjem!! Ha en super kveld og natt... (for de som klarer å sovne fort... :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI ALLE SAMMEN!!!!

Ja da har jeg ENDELIG vært på UL. Det var så innmari gøy!!!! Skulle ønske jeg fikk se den lille hver gang!

Det var nok bare en. Men det er gjerne like greit. Vi kunne se ALT på den lille. var så søt atte!!

DET BLIR EN JENTE!!!!! med lange bein... :wink: Det han hun verken arvet fra sin far eller mor, men min søster har lange bein. Må nok komme derfra!

Fikke heller ikke så mye avik fra termin. fikk termin 26 i stede for 25 februar. Så nå gjennstår bare ventingen. Men så lenge jeg har formen som jeg har nå er jeg stor fornødy. Veldig ferdig med å være kvalm!!

Gled dere alle som ikke har vært enda!! det var mega gøy!!!

KLEM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERER med ultralyden og så gøy at det var en :babyjente: hos dere også da!!!!

Å være på UL er bare kjempekjekt! Synes jeg ser henne ligge der inne med de lange beina sine :ler:

Selv må vi snart komme oss avgårde og få kjøpt inn litt til den lille......eier ikke et klesplagg eller noe ennå :oops: så her er vi ikke så kjappe i vendingen nei!

Ha en trivelig tirsdag da og kos deg med den lille i magen!

STOR klem fra Charmina :kose:

:babyjente: 44 dager til termin :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsener. Ja UL var bare helt utrolig. Fikk så utrolig mye mer følelsen av at det faktisk er noen her inne! Fikk veldig gode bilde av jordmoren og de ser jeg på hele tiden. er jo så søt den lille....

Har vært ute å kjøpe noen søte bodyer til jenten. Endelig kunne jeg kjøpe noe med farge på! Så nå har hun fått to som er rosa. Har en mann som digger rosa, men har får ikke ta helt av :ler:

Her i Bergen titter solen frem og jeg skal på cafe med en venninde. En super dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

- Her hadde det skjedd saker og ting medan eg har vore vekke nokre dagar! :D

Gratulerar med ei lita Marthe i magen! :) Så fint at alt står bra til med både mor og barn! :ler:

Ha ein strålande dag, Glossy! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...