Gå til innhold

Livet vårt!!

Glossy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, så hyggelig med god helg meldinger. Blir alltid så glad av slikt.

Har enda ikke dratt meg til lege, men nå har jeg virkelig tatt det med ro i noen dager og baken er blitt veldig mye bedre.

I dag var jeg og mannen på Ikea for å se etter kleskap til den lille. Fant et som var helt perfekt i både mål og farge. Så da går vi for det. Skal hente det på onsdag. Selv om det er lenge til nurket kommer ut så har h*n begynnt å få litt klær etterhvert. H*n har en aktiv mormor og tanter som handler inn. Så da er det bare å få ting på plass.

Gleder meg stor til lege timen på onsdag, håper at jeg får høre hjerte lyder og slikt. Tror jeg får litt mer forhold til at jeg faktisk er gravid da. Føler meg liksom ikke så gravid for tiden. Men min nærmeste familie kan se at magen har vokst da. Ikke jeg... :-? Jeg bare føler det på buksene mine som for lengst er blitt for trange over magen.

Ellers skal jeg på kino med mannen, min far og hans fru nå i kveld. Skal se terminalen. Det gleder jeg meg til. Etterpå er det middag ute ( som jeg håper far betaler :wink: )

Så dere må alle ha en fin kveld. Snakkes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :-)

Innom og myser litt igjen!

Er bare en snartur oppom det nye huset! Og siden dataen står der nå benytter jeg sjangsen til å skrive litt. Om 2 uker regner jeg med at vi er vel i hus og det blir deilig.Begynner å bli lei nå av å farte hit og dit og å ha arbeidsfolk i huset - arg!

Ellers føler jeg meg virkelig gravid nå - magen står som en basketball og det er tungt å puste.Fatter ikke at jeg skal holde ut i 2 mnd til! Men har på følelsen at dette barnet kanskje kommer litt før jeg da! :babyjente:

Blir det overtid synes jeg virkelig synd i mannen min som skal leve med meg :hoho:

Så greit at dere fant skap da og det blir vel fort fyllt opp ja med ting fra besteforeldre og slikt! Selv har jeg ikke fått noe i hus enda - treigere en treigest!

Ha en fin uke og lykke til hos legen!

Stor klems fra CHARMINA

:babyjente: termin 11.11 :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleskap er noe jeg også ser etter...det er ikke enkelt å finne et en virkelig liker..ikke synes jeg det ihvertfall.. :-) Så det er i morgen du skal til legen da Glossy? Krysser fingrene for at du får høre hjertet til den lille :tommelsmil: Det er jo bare helt fantastisk!! :-D

Lykke til fremmover Glossy!

Klem fra Sanna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Glossy, lenge siden jeg har vært her nå....

Så spennende med legekontroll i morgen da, håper du er heldigere enn meg og får høre hjertelyden, det er sikkert en helt spesiell følelse, selv venter jeg på den dagen selv, tror nok UL blir min første gang, bare jeg får inkallelsen snart....

Lykke til hos legen, venter spent på rapport :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for lykkeønskinger!! ja i morgen bærer det til lege igjen. Stor gleder meg. kommer med en oppdatering i morgen!! Er mest spent på vekten... ikke klar for å ha gått opp så mye nei...

God natt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos lege! Fikk høre baby sine hjerteslag! Det var så utrolig søtt.... :hjertesmil:

Lege telte for harde livet og kom frem til 144 slag. Det sies at over 140 slag er det ofte en jente. Så da er det bare å vente i spenning!

Ellers var alt bra med meg. Hadde ikke gått opp et gram. Det er jeg veldig fornøyd med. 4 mnd på vei og ikke går opp noe, men ned. Kan gjerne holde seg slik ja :wink: Men jeg vet vel at kiloene MÅ komme på et punkt.

Nevnte den vonde bakenmin for han og da sa han bare at det ikke var unormalt, så var timen over. Snakkes neste mnd sa han da. Ikke vet jeg, men blir det verre får jeg bare gå inn igjen.

Denne helgen er det jobbing for min del. Har fri i dag og skal slappe av hjemme og se Farmen. Godt å bare ikke gjøre noe noen dager og. Mannen er ute hele døgnet å graver og graver. Vi jobber hardt for å ha ferdig hus til baby kommer, men det tror jeg ikke vi klarer. Men håper at huset kommer opp like etter. Orker ikke bo i svigers kjellerleilighet med barn.

Har vært på Ikea å kjøpt skap og kommode til baby. Nå gjennstår det bare å montere det. Får prøver i kveld. Ha en super helg alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at alt gikk bra på kontrollen. Det er så koselig å få høre hjerteslagene :hjerte:

Stikker bare innom for å ønske deg en God helg! :blomst:

Tusen takk for hilsen i dagboken min :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos å sjå deg att, Glossy!

- Du ser veldig bra ut! :)

Håpar det gjekk fint med deg og den vesle på jobb i dag, og at det ikkje var så alt for travelt!

Synd me ikkje fekk tid til å slå av ein prat...

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker innom og hilser på.... Ser vi har termin ganske likt. Skal bli spennende å følge med deg visere.

Så koslig å få høre hjertelyden da.... (jeg også vil....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen.

Vil berre stikke innom for å gje deg ein :klem:

Synast det er så kjekt at du har termin rett etter meg, håpar det blir mangen tura med nurka våre.

Stoor klem frå meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei..

Har vært uten data i mange dager fordi lynet tok nettverkskortet mitt. Men nå er jeg tilbake på plass!!

Alt vel med den lille. Kjenner faktisk veldig lite til h*n og på en måte er det litt skummelt og. Men nå er det bare 6 dager igjen til UL!!! Vi gleder oss kjempe masse!!!! Bare tiden hadde kunnet gått litt fortere....

Tusen takk for alle hilsner siden jeg har vært borte!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei SNUPPA :-)

Bare innom og ønsker deg en god dag i dag! Sitter å venter på at klokka skal bli nermere ti for da skal jeg ned i gammel huset og låse inn vaskebyrået! Er så glad jeg skal slippe å vaske hele det huset! Hadde jo ikke klart det med helsa mi for tiden! Så det er da ikke så gale at det ikke er godt for noe :hoho:

Klems Charmina

:babyjente: TERMIN OM 50 DAGER :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...