Gå til innhold

Livet vårt!!

Glossy

Anbefalte innlegg

Bare innom for å si hei! Er i sogn hvor bryllupet skal holdes for å lage i stand. bare 4 dager igjen!!! huttetu!!! Nå begynner det snart for alvor!

Bare venter på det godt været!! kan dere alle krysse fingrene for meg??

kommer innom en liten tur før lørdag, men ting går i ett. Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, så spennende med bryllup da!!

Du må komme med et utfyllende referat om hvordan det hele gikk når dere er ferdige!! :P

For håpe dere får fint vær!!

Lykke til, skal krysse fingrene mine jeg! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til vennen!

- Går så fint atte!

Sender med nokre solstrålar:

________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er jeg blitt FRU!!!!

Det er en fantastisk følelse! Dagen var helt perfekt!!!

Og i tillegg feiret vi i tre dager. Fredag, lørdag og søndag!!

Selve dagen startet hjemme hos meg klokken 06.30. Da var det på opp sammen med forloveren min og brudepiken min som begge er mine søstre. Så var det til mor på frokost. ikke så mye jeg fikk i meg, men deilig å få en rolig start på dagen.

Så bare det av sted til frisøre 08.30 Her skulle vi alle tre få satt opp hår og bli sminket. Utrolig deilig å bare sette seg ned i en stol og reise seg så vakker som bare det!!

Så skulle kjolen på og klokken 12 kom min kjekke fetter å hentet oss med båt!

Deretter var det 1 t 45 min med båt. Værer var sånn passe med noen regnbyer, men da vi la til kai vel fremme skinnte solen på sitt varmeste!! helt perfekt.

Opp kikregulvet var bare helt fantastisk!! alle de meneskene og min kjære mann som stod øverst å ventet på meg. Han var SÅ kjekk!!! jeg gikk inn i posisjon med to brudesvenner forran, ringbærer/brudepike etter og så min forlover og så jeg og pappa. det var så nydelig!

Hele sermonien føk av gårdet og plutselig var vi gift. en utrolig følelse.

så var det fotografering på kirketrappen før hele brudefølge gikk i tog med trekkspill musikk forran. Så skulle alle i båter og vi skulle kjøre til festen.

Vel fremme på feten vardet fotografering før middag. Været var helt topp og jeg tror bildene ble fine. (skal legge ut bilder når jeg får noen...)

Middagen var kjempe god og vi fikk mye skryt for menyen. Masse taler og mange sanger. helt topp. min mann holdt en kjempe fin tale. helt fantastisk, og jeg sang From this moment til han. Ikke et tørt øye :wink:

Etter det var det kaffi, dans, kakeskjæring og alt som hører med. gikk kjempe fint og vi fikk mye skryt over brudevalsen!! jippi!

etter nattmat klokken 0200 gikk vi hjem. fikk av meg kjolen, tok en dusj og sovnet med en gang. Helt utslitt. (så bryllupsnatten var vi nødt å ta igjen... :wink: )

MOrgenen etter våknet jeg og fikk morgengave. En fantastisk alliansering med en diamant. den var kjempefin. Fikk en diamant for at vi giftet oss og skulle få tre til fordi vi skulle ha tre barn. hi hi. han er jo bare SÅ søt!!

Så var det bortigjen til festlokale og lage til frokost. så kom de fleste gjestene til frokost før de satt kursen hjem igjen!!

En helt fantastisk helg!! Sitter her i stuen min nå med poser og kasser over alt! vi fikk så utrolig mye gaver at jeg aner rett og slett ikke hvor jeg skal gjøre av alt!! (godt at vi holder på å bygge hus!!!)

Så nå gleder jeg meg til å reise til biltur til Italia sammen med "mannen min" neste onsdag!!

legger ut bilder så fort jeg får det til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅÅ...

Jeg får helt frysninger av å lese om din flotte bryllupsdag!! Hørtes ut som at dere hadde det supert! :P

Må være litt godt å få det overstått også! Er jo myye som skal fikser og ordnes før en sånn stor dag! (selv om alle jeg kjenner som har giftet seg sier de glatt ville gjort det igjen! -med samme mannen, selvsagt..)

Nå får dere ha en god tur til Italia da! Og pass deg for de "sjarmerende" italienerne! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med et kjempefint bryllup og med en liten spire i magen! :hoppe:

Så mye moro på en gang, da!

Ønsker deg lykke til med svangerskapet og god sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle gratulasjoner. Det var en helt fantastisk dag, men så har jeg sovet omtrent i strekk i to dager nå da. Var helt utslitt. Utolig deilig å ikke måtte tenke i det hele tatt!!!

:kyss: Fikk nettopp melding av mannen min hvor han fortalte hvor mye han elsket meg og at var så forelsket i meg... sukk. Han er bare den beste!!

Så nå er det en ukem ed jobbing før vi setter kursen mot Italia på neste onsdag. Kjenner det skal bli kjempe deilig å riese på tur med kjæresten min!! Vi stor gleder oss! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover og sover og sover for tiden. Utslitt etter bryllup og baby virkningen setter for alvor inn. Så trøtt som jeg er hele tiden har jeg aldri vært før. Skal bli gøy å reise på bil ferie med meg ja!! Jeg som i utganspunktet sovner i det jeg setter meg inn i en bil! Ja ja det er godt at vi er flere som skal på tur. skal reise sammen med min søster og typen hennes. Nå har jeg hengt opp klæfr og måtte sitte etterpå. dette kan bli harde 8 mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenke jeg skulle prøve å flytte dagboken min. Vil ligge under graviditetsbok. er jo gift nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med overstått bryllup og gratulerer med bebis i magen! :-) Det var virkelig både i pose og sekk dette! Og velkommen! Blir spennende å følge med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk engel. Joda her kom alt på en gang! Ganske så uventet men utrolig gøy!! Mye rare ting som skjer med kroppen min for tiden. Helt sprøtt, men det er bare å henge med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda det gikk fint. Var en stund, men det var så solig og jeg ikke i topp form så jeg fikk gå tidlig hjem. Det hjalp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...