Gjest Holititten Skrevet 18. oktober 2015 #621 Del Skrevet 18. oktober 2015 Tydeligvis drama med Robin nå, så da må hun melke det for alt hun har og nevne det i hvert eneste innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 18. oktober 2015 #622 Del Skrevet 18. oktober 2015 Siste innlegget minner meg litt om innlegget Ulrikke Lund skrev om A da det ble slutt. Bare at Ulrikke sitt innlegg er noe av det dypeste og mest rørende jeg har lest. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 18. oktober 2015 #623 Del Skrevet 18. oktober 2015 Siste innlegget minner meg litt om innlegget Ulrikke Lund skrev om A da det ble slutt. Bare at Ulrikke sitt innlegg er noe av det dypeste og mest rørende jeg har lest. Du har ikke tilfeldigvis link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^littletoomuch Skrevet 18. oktober 2015 #624 Del Skrevet 18. oktober 2015 SE er litt langt nede på blogglisten.. Da må det litt clickbait til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 19. oktober 2015 #625 Del Skrevet 19. oktober 2015 Det forholdet der har ikke vært noe annet enn drama siden de begynte sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 19. oktober 2015 #626 Del Skrevet 19. oktober 2015 Du har ikke tilfeldigvis link? http://stylista.no/blog/ulrikke-lund/å-gi-slipp-på-det-viktigste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 19. oktober 2015 #627 Del Skrevet 19. oktober 2015 Det forholdet der har ikke vært noe annet enn drama siden de begynte sammen. SE og Robin? Hjelp! Det nye håret er virkelig ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 19. oktober 2015 #628 Del Skrevet 19. oktober 2015 SE er litt langt nede på blogglisten.. Da må det litt clickbait til Hun er på 2 plass igjen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michaeline__07 Skrevet 20. oktober 2015 #629 Del Skrevet 20. oktober 2015 hun redigerer vel ikke bildene sine. kan hun noe for at hun ser sånn ut i virkeligheten? nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 20. oktober 2015 #630 Del Skrevet 20. oktober 2015 hun redigerer vel ikke bildene sine. kan hun noe for at hun ser sånn ut i virkeligheten? nei. Hahaha, uff så uviten 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 20. oktober 2015 #631 Del Skrevet 20. oktober 2015 hun redigerer vel ikke bildene sine. kan hun noe for at hun ser sånn ut i virkeligheten? nei. Søk på Sophie Elise + bilderedigering, så får du dette resultatet: https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=sophieelise%20redigerer Hun mener at det eneste fotballfruen gjorde feil vedr. bilderedigering var å lyge om det. Hun selv innrømmer redigering: http://www.kjendis.no/2014/12/27/kjendis/sophie_elise_isachsen/blogger/sophie_elise/fotballfrue/36916146/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 20. oktober 2015 #632 Del Skrevet 20. oktober 2015 hun redigerer vel ikke bildene sine. kan hun noe for at hun ser sånn ut i virkeligheten? nei. Så klart redigerer hun bildene sine. Hvilken blogger er det som ikke gjør det liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candykiss Skrevet 20. oktober 2015 #633 Del Skrevet 20. oktober 2015 Hun har nå lagt ut en link om at hun var med I et program som heter "Haterene" Der får vi se at hun, en programleder og Robin konfronterer en mann som har sex trakassert henne på nettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deltidsjente Skrevet 20. oktober 2015 #634 Del Skrevet 20. oktober 2015 Så klart redigerer hun bildene sine. Hvilken blogger er det som ikke gjør det liksom. JEG! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ops2 Skrevet 21. oktober 2015 #635 Del Skrevet 21. oktober 2015 (endret) Altså, i Fotballfruetråden så får CBE kritikk for å lyve om retusjeringen. Sophie Elise sier "jeg redigerer" og nevner eksempler. Hun spør til og med åpent om noen kan tipse henne om bilderedigeringsprogrammer. Hun har redigert for hardt på noen bilder, men jeg får en god følelse av det. Som om hun er en glad amatør som leker og prøver seg fram. Hun skjuler ikke og prøver å dekke over at hun har redigert. Flere ganger når jeg leser Rampelyset, så føler jeg at bloggere aldri kan gjøre noe riktig. Endret 21. oktober 2015 av ops2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michaeline__07 Skrevet 21. oktober 2015 #636 Del Skrevet 21. oktober 2015 Så klart redigerer hun bildene sine. Hvilken blogger er det som ikke gjør det liksom. trodde det var sånn dem ser ut? hvorfor redigerer dem bildene? hva er poenget med det? bruker dem photoshop eller er det en sånn justering av kontraster du mener mtp redigering? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mm456 Skrevet 21. oktober 2015 #637 Del Skrevet 21. oktober 2015 Altså, i Fotballfruetråden så får CBE kritikk for å lyve om retusjeringen. Sophie Elise sier "jeg redigerer" og nevner eksempler. Hun spør til og med åpent om noen kan tipse henne om bilderedigeringsprogrammer. Hun har redigert for hardt på noen bilder, men jeg får en god følelse av det. Som om hun er en glad amatør som leker og prøver seg fram. Hun skjuler ikke og prøver å dekke over at hun har redigert. Flere ganger når jeg leser Rampelyset, så føler jeg at bloggere aldri kan gjøre noe riktig. Er EGENTLIG enig med deg, men forandret litt oppfatning da hun la ut bilde av rumpa si i speilet med kommentaren om at det ikke var redigert, hun hadde bare trent - man kunne jo se godt på speilet på bildet at speilrammen var bølgete f.eks, altså redigert.. Da prøvde hun jo å skjule det.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 21. oktober 2015 #638 Del Skrevet 21. oktober 2015 trodde det var sånn dem ser ut? hvorfor redigerer dem bildene? hva er poenget med det? bruker dem photoshop eller er det en sånn justering av kontraster du mener mtp redigering? Hvorfor? For å nå de helt uoppnåelige standardene for jenter i dag. For å få bekreftelse på at de er perfekte, gode nok. For å være et idol, noe andre ser opp til og dermed får lesere til bloggen sin. Er vel Photoshop? Aner ikke. Har hverken blogg eller redigerer bildene mine. Legger kanskje på et filter på insta for å skjule en kvise.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michaeline__07 Skrevet 22. oktober 2015 #639 Del Skrevet 22. oktober 2015 Hvorfor? For å nå de helt uoppnåelige standardene for jenter i dag. For å få bekreftelse på at de er perfekte, gode nok. For å være et idol, noe andre ser opp til og dermed får lesere til bloggen sin. Er vel Photoshop? Aner ikke. Har hverken blogg eller redigerer bildene mine. Legger kanskje på et filter på insta for å skjule en kvise.. man er god nok uten dette. det er sikkert litt gøy å gjøre det, men det å se de i virkeligheten er vel så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prorsum Skrevet 23. oktober 2015 #640 Del Skrevet 23. oktober 2015 Altså... det har tatt litt av http://bloggfiler.no/sophieelise.blogg.no/images/1048268-9-1445510668880.jpg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg