koskenkorva Skrevet 4. september 2014 #301 Del Skrevet 4. september 2014 Ikke mye pen. den matcher heller ikke skriften hun har på siden... vingene gikk for langt ut, og den ser veldig "enkel" ut. Fin plassering, men puppene kommer jo til å dekke over den. Jeg ble mer overrasket over de store arrene hun har, og silikonpuppa hennes ser rett og slett VONDE ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #302 Del Skrevet 4. september 2014 Har noen bilde ?? Helst av både original og sei sin. Gidder ikke google nåAnonymous poster hash: 287bc...b7b http://sophieeliseblogg.playsmallgame.com/1409128619_ferdig_tatovert.html Anonymous poster hash: f2334...317 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. september 2014 #303 Del Skrevet 4. september 2014 Ikke min smak akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilia12 Skrevet 4. september 2014 #304 Del Skrevet 4. september 2014 Den er grusom mainstream.. Alle "fjortiser" har jo sånne diamanter og kombinert med de vingene gir absolutt null mening! Flyvende diamant? Så dypt og nytenkende... Jeg elsker tatoveringer og startet på sleeve lenge før "alle" skulke ha det. Må si att mye med gleden er litt borte når alle skal ha det. Ser mange som tar noe bare for å fylle på kroppen uten mål og mening og resultatet blir deretter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leintle Skrevet 4. september 2014 #305 Del Skrevet 4. september 2014 Synes den var kul, jeg. Kunne aldri hatt den selv pga min tro, men fin på henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #306 Del Skrevet 4. september 2014 Den er grusom mainstream.. Alle "fjortiser" har jo sånne diamanter og kombinert med de vingene gir absolutt null mening! Flyvende diamant? Så dypt og nytenkende... Jeg elsker tatoveringer og startet på sleeve lenge før "alle" skulke ha det. Må si att mye med gleden er litt borte når alle skal ha det. Ser mange som tar noe bare for å fylle på kroppen uten mål og mening og resultatet blir deretter Hvorfor er det så mange tættis-nazier som maser om at det er så viktig at det må være en dypere mening bak tatoveringene folk velger? Er det ikke godt nok at man bare synes noe er fint? Anonymous poster hash: 8ccca...e63 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 4. september 2014 #307 Del Skrevet 4. september 2014 Hvorfor er det så mange tættis-nazier som maser om at det er så viktig at det må være en dypere mening bak tatoveringene folk velger? Er det ikke godt nok at man bare synes noe er fint? Anonymous poster hash: 8ccca...e63 Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 4. september 2014 #308 Del Skrevet 4. september 2014 Hvorfor er det så mange tættis-nazier som maser om at det er så viktig at det må være en dypere mening bak tatoveringene folk velger? Er det ikke godt nok at man bare synes noe er fint? Anonymous poster hash: 8ccca...e63 Jeg tviler på at det er så dype tanker som ligger bak alle de tatoveringene som liksom skal være så himla dype. På Miami ink var det en periode veldig mange som ville ha tatovert en Koi på kroppen sin, og alle hadde liksom så dype meninger bak den tatoveringen. Jeg synes at det er litt rart at alle disse dype folkene, med de dype meningene, og dype tankene ville ha den samme fisken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #309 Del Skrevet 4. september 2014 Ikke mye pen. den matcher heller ikke skriften hun har på siden... vingene gikk for langt ut, og den ser veldig "enkel" ut. Fin plassering, men puppene kommer jo til å dekke over den. Jeg ble mer overrasket over de store arrene hun har, og silikonpuppa hennes ser rett og slett VONDE ut! Tatoveringen er virkelig ikke mye pen, men jeg ble også mest overrasket over arrene. Ser ut som om kirurgen var ustø på hånda da han kuttet. Jeg har riktignok ikke sett så veldig mange silikonpupper, men har da noen venninner som har kjøpt pupper og jeg har aldri sett så store arr før. Anonymous poster hash: 7a53b...73d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 4. september 2014 #310 Del Skrevet 4. september 2014 Vulgær, men litt kul likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #311 Del Skrevet 4. september 2014 http://seher.playsmallgame.com/kjendis/sophie-elise-tok-en-rihanna-73956 Anonymous poster hash: f2334...317 hahhhhhhahhahah lol , hva skjer a rihanna har ei dame med vinger og hu sophie har.. en diamant med vinger xD dette må hun jo ha funnet på selv x) jeg syns hu er veldig pen jeg men de puppene så jo direkte betente ut ! syns hun måtte vise veldig mye av puppene foresten for å vise frem den tatoveringen. (så den andre linken her til bloggen hennes også) Anonymous poster hash: 287bc...b7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KeyserSoze Skrevet 4. september 2014 #312 Del Skrevet 4. september 2014 Noen får større arrdannelse enn andre. De blir hvite og bedre etterhvert skal dere se. Hva med meg da som har tatt løft? Arr rundt brystvorte, ned fra brystvorte til under puppen og lengre strek under puppen enn det sophia har. Mine har blitt hvite nå men de er brede. No biggie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #313 Del Skrevet 4. september 2014 Hvorfor er det så mange tættis-nazier som maser om at det er så viktig at det må være en dypere mening bak tatoveringene folk velger? Er det ikke godt nok at man bare synes noe er fint? Anonymous poster hash: 8ccca...e63 Jeg mener ikke att det må være noe dyp mening bak. Men når "alle" bimbojenter går rundt med samme jævla diamant synes jeg det blir direkte lattelig. Blir jo ikke noe unikt da. Hun skrev jo selv att hin hadde lyst bare for att alle andre tok store tatoveringer. Anonymous poster hash: 1273a...b68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 4. september 2014 #314 Del Skrevet 4. september 2014 Hvorfor er det så mange tættis-nazier som maser om at det er så viktig at det må være en dypere mening bak tatoveringene folk velger? Er det ikke godt nok at man bare synes noe er fint? Anonymous poster hash: 8ccca...e63 Syns du de samme tingene du likte for 15 år siden er like fine idag? Det er ikke alltid nok å syns noe er fint, det ser man jo på mange av trådene her hvor folk spør om lazerbehandling for å fjerne det de syns var fint for 15 år siden. Smaken forandrer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 4. september 2014 #315 Del Skrevet 4. september 2014 Tatoveringen er virkelig ikke mye pen, men jeg ble også mest overrasket over arrene. Ser ut som om kirurgen var ustø på hånda da han kuttet. Jeg har riktignok ikke sett så veldig mange silikonpupper, men har da noen venninner som har kjøpt pupper og jeg har aldri sett så store arr før. Anonymous poster hash: 7a53b...73d Når legen skal dytte i 500-600 ml MÅ de jo skjære langt. Da blir også arrene større. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _LilleMy Skrevet 4. september 2014 #316 Del Skrevet 4. september 2014 Når legen skal dytte i 500-600 ml MÅ de jo skjære langt. Da blir også arrene større. I tillegg til at hun har operert to ganger på grunn av komplikasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apocalypse Skrevet 4. september 2014 #317 Del Skrevet 4. september 2014 Harry, men synes den var fin for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 4. september 2014 #318 Del Skrevet 4. september 2014 I tillegg til at hun har operert to ganger på grunn av komplikasjoner. Hun har vel operert puppene kun 1 gang pga komplikasjoner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 4. september 2014 #319 Del Skrevet 4. september 2014 Syns du de samme tingene du likte for 15 år siden er like fine idag? Det er ikke alltid nok å syns noe er fint, det ser man jo på mange av trådene her hvor folk spør om lazerbehandling for å fjerne det de syns var fint for 15 år siden. Smaken forandrer seg. Hva folk velger å tatovere er opp til hver enkelt og jeg skjønner ikke hvorfor alle tatoveringer må ha en dyp mening bak osv. Jeg tatoverte en stjerne på tåa da jeg var 16 og nå e jeg snart 25. Synes stjerna er like fin i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _LilleMy Skrevet 4. september 2014 #320 Del Skrevet 4. september 2014 Hun har vel operert puppene kun 1 gang pga komplikasjoner? Formulerte meg litt feil der. Er kun en gang ja, men jeg mente at det var to operasjoner til sammen fordi hun fikk komplikasjoner i ettertid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg