Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Hei på dere her inne :)

Kjenner igjen veldig mange av dere fra prøver gruppa. Moro å se at så mange fikk det til :D

Har ikke vært innom på noen mnd. Jeg er 34 +6 så nærmer meg termin med storm skritt ;) venter en liten gutt 24. April så gleder meg veldig ! Har vært utslitt hele svangerskapet så merker at tyngden på magen og ribbeina skal bli deilig å få bort Hehe. Men har vært moro! Flere som skal ha rundt min termin? Moro med flere barn på lik alder :)

Hei og velkommen hit!:)

Jeg har termin 17 april :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner igjen veldig mange av dere fra prøver gruppa. Moro å se at så mange fikk det til :D

Har ikke vært innom på noen mnd. Jeg er 34 +6 så nærmer meg termin med storm skritt ;) venter en liten gutt 24. April så gleder meg veldig ! Har vært utslitt hele svangerskapet så merker at tyngden på magen og ribbeina skal bli deilig å få bort Hehe. Men har vært moro! Flere som skal ha rundt min termin? Moro med flere barn på lik alder :)

Vi har termin på samme dag! :nigo: Jeg venter en jente 24. april :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh, jeg har 23. April. venter en jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen med råd mot kvalme etter mat? Uansett hvilken mengde jeg spiser, så kommer kvalmen! Flere som har det likedan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen med råd mot kvalme etter mat? Uansett hvilken mengde jeg spiser, så kommer kvalmen! Flere som har det likedan?

Jeg hadde det sånn. Eneste jeg kan si er bit tenna sammen. Ingenting som hjalp meg heller. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bare oppdatere for de som ikke er med på Facebook siden. Sønnen vår ble født den 15.03 :) og han er nydelig og vi er forelska i ham

Endret av Ulzzang
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle bare oppdatere for de som ikke er med på Facebook siden. Sønnen vår ble født den 15.03 :) og han er nydelig og vi er forelska i ham

Gratulerer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen hit!:)

Jeg har termin 17 april :)

Så moro! Takk for det :) ikke lenge igjen da jo :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har termin på samme dag! :nigo: Jeg venter en jente 24. april :nigo:

Hei Saraby :) husker navnet ditt fra den andre gruppa :) så moro at vi skal ha på samme dag :D også skal du ha jente så kost :P Gratulerer!

Jeg går bare å venter jeg nå. 35 uker endelig men gud som jeg gleder meg til å se lille gutt :) har du tenkt ut noe navn til den lille jenta som kommer eller?

:]♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh, jeg har 23. April. venter en jente :)

Å husker navnet ditt fra prøver gruppa :) så moro at du har termin dagen før meg :P kan tenke du gleder deg :) ditt første barn eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Hei Saraby :) husker navnet ditt fra den andre gruppa :) så moro at vi skal ha på samme dag :D også skal du ha jente så kost :P Gratulerer!

Jeg går bare å venter jeg nå. 35 uker endelig men gud som jeg gleder meg til å se lille gutt :) har du tenkt ut noe navn til den lille jenta som kommer eller?

De siste ukene er grusomme! Jeg tenker med skrekk og gru på at jeg mulignes må gå 10 dager til :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du husker meg! Ja, det er veldig gøy å finne noen med termin helt likt. Blir jo nesten litt "konkurranse" også, hvis du skjønner hva jeg mener :ler: Hvem kommer til å føde først? :P Takk og gratulerer selv! Koselig med en liten mann :rodmer:

Her har vi navnet klart og har hatt det en stund nå. Er jo selvfølgelig åpne for at det kan endre seg når vi får se henne, men per nå kaller vi henne det navnet og det er blitt unaturlig og bare si "Baby" :P Hva med dere da? Syntes det var såå kjedelig å måtte finne jentenavn. Ikke minst vanskelig. For guttenavn var allerede klappet og klart :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du husker meg! Ja, det er veldig gøy å finne noen med termin helt likt. Blir jo nesten litt "konkurranse" også, hvis du skjønner hva jeg mener :ler: Hvem kommer til å føde først? :P Takk og gratulerer selv! Koselig med en liten mann :rodmer:

Her har vi navnet klart og har hatt det en stund nå. Er jo selvfølgelig åpne for at det kan endre seg når vi får se henne, men per nå kaller vi henne det navnet og det er blitt unaturlig og bare si "Baby" :P Hva med dere da? Syntes det var såå kjedelig å måtte finne jentenavn. Ikke minst vanskelig. For guttenavn var allerede klappet og klart :fnise:

Hehe ja tenkte det samme! Vi får holde hverandre oppdatert om åssen babyene kommer Hehe :) så moro. Vi har fast satt guttenavn for noen mnd siden og rommet hans står det også navnet hans så her må vi ikke ombestemme oss x) og vi sier bare det når vi snakker til magen så her er det også rart og si baby :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe ja tenkte det samme! Vi får holde hverandre oppdatert om åssen babyene kommer Hehe :) så moro. Vi har fast satt guttenavn for noen mnd siden og rommet hans står det også navnet hans så her må vi ikke ombestemme oss x) og vi sier bare det når vi snakker til magen så her er det også rart og si baby :P

Absolutt! Du har ikke dagbok da?:) Litt enklere å følge med :P hehe.

Så koselig! Tror nok det blir ganske naturlig å kalle dem det utenfor magen også, hvis man gjør det til en vane fra tidlig av :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å husker navnet ditt fra prøver gruppa :) så moro at du har termin dagen før meg :P kan tenke du gleder deg :) ditt første barn eller? :)

Gleder meg masse :nigo: det gjør vel du også? :) er barn nr 1 ja. Ditt første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

åååå! Jeg er en dag over termin og flyr snart på veggen! Kan ikke denne ungen bare komme?

Krysser fingrene for deg :) Og lykke til med det forestående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Krysser fingrene for deg :) Og lykke til med det forestående.

Takk😊 skal på sykehuset i morgen så blir spennende å se hva de sier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal på sykehuset i morgen så blir spennende å se hva de sier

Kanskje du blir strippet? Jeg tror de gjorde noe sånt med meg da jeg var inne sist gang for å settes i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå! Jeg er en dag over termin og flyr snart på veggen! Kan ikke denne ungen bare komme?

Jeg vet at det kjennes som en evighet, men du er definitivt mamma til påsken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...