Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi bruker nan ha1 fra apoteket og har hatt to tilfeller av sprutgulp. Men jeg tror det handler om at vi har en glupsk unge som spiser for fort og for mye😂

Jeg tror mye av årsaken ligger i glupskhet her også, så det har gått bedre når vi har tvingt henne til å ta noen pauser :P Har vært nødt til å dra tuten ut av munnen og da biter hun fast som om det står om liv 😂 har byttet til Hipp nå da, etter å ha lest diverse om Nan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Jeg tror mye av årsaken ligger i glupskhet her også, så det har gått bedre når vi har tvingt henne til å ta noen pauser :P Har vært nødt til å dra tuten ut av munnen og da biter hun fast som om det står om liv 😂 har byttet til Hipp nå da, etter å ha lest diverse om Nan.

Vi prøvde hipp i går og det ga minien her skikkelig magevondt. Så vi holder oss til den fra apoteket. Som far som sønn, ekslusiv i matveien😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen fra NaN og HiPP? Hos oss er magevond helt random virker det som. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Hva er forskjellen fra NaN og HiPP? Hos oss er magevond helt random virker det som. :(

Vet ikke forskjellen. Her var det også helt vanlig frem til vi byttet til Nan HA1, den fikk han på barsel og reagerte ikke på den, hjemme reagerte han på både nan og hipp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldste min reagerte ikke på Hipp, men kunne gjøre det når han fikk Nan. Har ikke gitt J mme enda så vet ikke med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi så spennende! å deilig å ha noe og forholde seg til! Kan jeg spørre hvorfor du blir satt i gang? :)

Jeg skulle bli satt i gang pga svangerskaps diabetis men var der idag og da hadde jeg en annen lege og han satt seg skikkelig på bakbena så virker ikke som jeg blir satt I gang allikevel... ble skikkelig sur :/ han brydde seg ikke en gang. Så virker som jeg får gå til termin men ikke over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle bli satt i gang pga svangerskaps diabetis men var der idag og da hadde jeg en annen lege og han satt seg skikkelig på bakbena så virker ikke som jeg blir satt I gang allikevel... ble skikkelig sur :/ han brydde seg ikke en gang. Så virker som jeg får gå til termin men ikke over.

Så rart at han ikke ville gjøre det når det var planlagt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg blitt mamma til gutt nr. 2. Kom natt til i går, brukte en time mellom 2 og 10 cm så gikk forholdsvis raskt unna. Droppet epidural, men angret vel litt når fødselen kom i gang. Hadde en voldsom effekt av lystgassen på et tidspunkt der..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg blitt mamma til gutt nr. 2. Kom natt til i går, brukte en time mellom 2 og 10 cm så gikk forholdsvis raskt unna. Droppet epidural, men angret vel litt når fødselen kom i gang. Hadde en voldsom effekt av lystgassen på et tidspunkt der..

Gratulerer så mye!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg blitt mamma til gutt nr. 2. Kom natt til i går, brukte en time mellom 2 og 10 cm så gikk forholdsvis raskt unna. Droppet epidural, men angret vel litt når fødselen kom i gang. Hadde en voldsom effekt av lystgassen på et tidspunkt der..

Gratulerer! :strix:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg blitt mamma til gutt nr. 2. Kom natt til i går, brukte en time mellom 2 og 10 cm så gikk forholdsvis raskt unna. Droppet epidural, men angret vel litt når fødselen kom i gang. Hadde en voldsom effekt av lystgassen på et tidspunkt der..

Gratulerer så mye! Det gikk jammen fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg blitt mamma til gutt nr. 2. Kom natt til i går, brukte en time mellom 2 og 10 cm så gikk forholdsvis raskt unna. Droppet epidural, men angret vel litt når fødselen kom i gang. Hadde en voldsom effekt av lystgassen på et tidspunkt der..

Gratulerer! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer :)

I dag er J en måned gammel. Ikke helt fersk nyfødt lenger nå nei. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere som har født? Får dere sove om natten?

Hvor mye jeg sover går litt opp og ned, men stort sett sover jeg godt og nok :) J våkner vanligvis hver andre til tredje time, men noen ganger slår hun til og sover lenger også.

Hvordan er det hos dere? Mener å huske at det var et slags mønster der også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor mye jeg sover går litt opp og ned, men stort sett sover jeg godt og nok :) J våkner vanligvis hver andre til tredje time, men noen ganger slår hun til og sover lenger også.

Har det ganske likt som deg, Spiremor. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye jeg sover går litt opp og ned, men stort sett sover jeg godt og nok :) J våkner vanligvis hver andre til tredje time, men noen ganger slår hun til og sover lenger også.

Hvordan er det hos dere? Mener å huske at det var et slags mønster der også? :)

Syns generelt det går veldig greit. Nå har vi startet med å legge henne alt fra 20 - 22, så vi får litt tid for oss selv på kvelden. Da blir det jo en oppvåk til midt på natten, men syns det er greit. Vanligvis spises det mellom 02-04 og mellom 06-08. Har hendt hun har sovet fra midtnatt til 8 også, men det hører til sjeldenheten. Vi stresser oss ikke på morgenen, med mindre vi skal noe, så vi ammer i senga gjerne kl. 8, så kan vi sove videre til 10-12, en gang ;) Luksus påstår svigermor - jeg stakkar vet jo ikke om annet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor vil ha mat ca hver 4 time, så vi må opp minst en gang om natten. En kveld sov hun 6 timer, men det var fra kl 22, så vi måtte opp kl 04.

Må sies at hun sover mye bedre om natten, annet enn at hun våkner for mat :) På ettermiddagen/kvelden er det mye gråt, virker som om hun trenger ekstra kos og nærhet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har begynt å starte med stelling og skifte til pysj i 18 tiden også er hun i seng rundt 20-20:30. Ikke alltid det går men.. Hun våkner og vil ha mat ca hver 3.-4.time. Sover mest på natta men litt på dagen. Mest når vi går tur med vogna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...