Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest baremeg89

Tror ikke Anna er like "dum" og umoden slik som hun fremstår på bloggen. Tror at hun gjør dette bevist for å appellere til sine unge lesere.

Tror også at nr2 er planlagt (kansje ikke av barnefaren mn)

Det jeg syntes er fryktelig trist er at hun er så oppslukt av dette sirkuset, at hun ikke ser hvordan dette påvirker michelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seriøst? Hvor er drittslengingen? Om du synes fremtoningen hennes er akseptabel, så vær så god. Baksnakking? Sladring? Jeg sier rett ut hva jeg mener. Det du sier med andre ord, henger ikke på greip.Anonymous poster hash: 469df...322

Nei, det er det som er problemet ditt og dine medsøstre her. Dere eier ikke guts til å kontakte Anna direkte og si hva du mener. Som resten av bermen er du tøff bak pc-skjermen men en redd pyse i virkeligheten. Du er som mobben på barneskolen som må rotte seg sammen med andre for å få fram ondskapen - og du karer ikke å la være.

Jeg vedder på at det er akkurat de samme miserable kvinnene bak alle disse blogg-mobb-trådene.

Anonymous poster hash: 1c842...f7d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er det som er problemet ditt og dine medsøstre her. Dere eier ikke guts til å kontakte Anna direkte og si hva du mener. Som resten av bermen er du tøff bak pc-skjermen men en redd pyse i virkeligheten. Du er som mobben på barneskolen som må rotte seg sammen med andre for å få fram ondskapen - og du karer ikke å la være.

Jeg vedder på at det er akkurat de samme miserable kvinnene bak alle disse blogg-mobb-trådene.

Det du skriver gir fremdeles ikke mening, og er ikke et godt svar til innlegget du siterte.

Om man synes at noen oppfører seg kritikkverdig så er det ikke mobbing eller hets å uttale seg om det i forskjellige offentlige fora.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sier du dette til vedkommende basert kun på ett innlegg her på forumet? Så langt jeg har lest, finner jeg ikke "mobbingen" som du refererer til. Må alle være enige i dine (eller andre sine) verdier og moral for å ikke bli kalt mobbere? hvor går grensa liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vedder på at det er akkurat de samme miserable kvinnene bak alle disse blogg-mobb-trådene. Anonymous poster hash: 1c842...f7d

Wow, så hårsår du ble på andres vegne. Dette er et offentlig fora. Her sier man sine meninger, det er sånn det fungerer. Leser du i det hele tatt innlegget mitt? Er det mobbing at jeg er i mot dyreplageri og overeksponering av barn? Hvordan er det som "mobben på barneskolen"? Du trekker så vanvittige sluttninger at jeg begynner å lure på om du er full. Ondskap? Pøh.. Jeg er ikke ond fordi du er overfølsom uten grunn.

Anonymous poster hash: 469df...322

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun virker litt høy på seg selv av og til. Hun har nevnt nå flere ganger at hun tjener godt med penger (noe vi alle vet) og at ingen burde spørre henne noe om det og at alle er respektløse mot henne osv. Alle har rett i å vite om et innlegg er sponset eller ikke og jeg synes at hun er litt dårlig til å merke dette. Ikke rart leserne stusser litt.

Men gi meg styrke så kjedelig den bloggen er. Bare masse kjefting på leserne, og sutring og dårlig språk.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men nok en gang er det noen idioter der ute som sørger for at denne personen tjener penger på "søppel".

Anonymous poster hash: a8c1b...a4b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, så hårsår du ble på andres vegne. Dette er et offentlig fora. Her sier man sine meninger, det er sånn det fungerer. Leser du i det hele tatt innlegget mitt? Er det mobbing at jeg er i mot dyreplageri og overeksponering av barn? Hvordan er det som "mobben på barneskolen"? Du trekker så vanvittige sluttninger at jeg begynner å lure på om du er full. Ondskap? Pøh.. Jeg er ikke ond fordi du er overfølsom uten grunn.

Du er underfølsom, og uansett om mange leser en blogg, så er det fortsatt bare en jente, og mesteparten av kommentarer her er personangrep. Snakke om problemstillingene i det generelle er okei, men mange går altfor mye på henne som enkeltperson.

Anonymous poster hash: 01ac1...255

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk å legge seg flat o bikini og skrive 18 uker på vei, mens magen er bitteliten. Bare for å høste skryt og likes. For et samfunn vi lever i. Synes ikke man burde tjene penger på barn, der barn blir outet hver eneste dag og hele tiden.

Anonymous poster hash: c1fef...c1c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er underfølsom, og uansett om mange leser en blogg, så er det fortsatt bare en jente, og mesteparten av kommentarer her er personangrep. Snakke om problemstillingene i det generelle er okei, men mange går altfor mye på henne som enkeltperson. Anonymous poster hash: 01ac1...255

Underfølsom fordi jeg har meninger? Hvor har jeg gått til personangrep? At jeg har sterke meninger om dyreplageri skulle bare mangle. Om folk ikke er reflekterte rundt det temaet er det virkelig greit å kritisere. Det samme gjelder overeksponering av barn da de ikke kan velge dette selv. Men jeg er vel fortsatt som "mobben på barneskolen" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg av utestengt bruker, spekulasjoner, samt svar til dette.

Irrlys, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også må jeg bare legge til (haha ja ja hvem bryr seg egentlig men...) at de innleggene hennes der hun prater veldig varmt om A og J virker til å være kun for å provosere og få flere lesere. Synes at hun bevist går inn for å skrive og ta bilder som kan mistolkes for å være "kjærlige" for å få leserne til å spekulere. Som når hun lastet opp de bildene fra Valentines Day med Amir for å så skjefte på leserne som har reagert og sagt at det er koselig at de er sammen osv. Smart jente.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også må jeg bare legge til (haha ja ja hvem bryr seg egentlig men...) at de innleggene hennes der hun prater veldig varmt om A og J virker til å være kun for å provosere og få flere lesere. Synes at hun bevist går inn for å skrive og ta bilder som kan mistolkes for å være "kjærlige" for å få leserne til å spekulere. Som når hun lastet opp de bildene fra Valentines Day med Amir for å så skjefte på leserne som har reagert og sagt at det er koselig at de er sammen osv. Smart jente.

Enig i dette.. Hun klager og syter på at folk spekulerer så i hvem barnefaren er. Men hun legger jo opp til det selv slik hun driver på! Blir så provosert.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det ikke er Amir som er pappaen til barn nr 2 så blir jeg mildt sagt sjokkert. De bruker jo hver bidige dag sammen! Det der er ikke normalt om man er sammen med en annen mann og i tillegg gravid.

Mathias er far til barn nr 1, og Amir til barn nr 2. Jeg er så sikker på det, bare vent å se ;)

Anonymous poster hash: 8ddbb...5d4

Faren til Michelle heter vel Daniel? Mathisj ( eller hvordan det skrives) var hun sammen med en stund etter Michelle ble født :) Jeg tror også Amir er faren, eventuelt Jan. Det merker vi nok på fargen til ungen :P

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig å bruke bikinitopp på så små barn?

Anonymous poster hash: 71847...c82
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

naar skal hun fortelle hvem faren er? VIl hun provosere med det nyeste innlegget?

Anonymous poster hash: 37546...1e2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aner ikke hvem dette er, men virker som ei som går fra mann til mann??

begynn aa les bloggen hennes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SoccerPlayer

begynn aa les bloggen hennes :)

Huff nei, bryr meg ikke om å lese om livet til tenåringssjenter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff nei, bryr meg ikke om å lese om livet til tenåringssjenter ;)

oki :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...