AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #521 Del Skrevet 5. juli 2014 Hun er nr 1, fordi hun tviholder på hvem faren er: det gir mer klikk på bloggen, for ALLE bare MÅ vite hvem barnefaren er.....for dette betyr visst veldig mye for alle leserene hennes. Kan ikke denne wannebe superstjernen bare holde på for seg selv. Ikke les bloggen og hun må finne seg en annen jobb. Det gjelder for alle bloggene. Ikke les dem da. Det er pga dere lesere de kan holde på slikt i evigheter. Anonymous poster hash: c1fef...c1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #522 Del Skrevet 5. juli 2014 Hun er nr 1, fordi hun tviholder på hvem faren er: det gir mer klikk på bloggen, for ALLE bare MÅ vite hvem barnefaren er.....for dette betyr visst veldig mye for alle leserene hennes. Kan ikke denne wannebe superstjernen bare holde på for seg selv. Ikke les bloggen og hun må finne seg en annen jobb. Det gjelder for alle bloggene. Ikke les dem da. Det er pga dere lesere de kan holde på slikt i evigheter. Anonymous poster hash: c1fef...c1c Men jeg ELSKER jo blogger..jeg vil jo ikke bli kvitt dem! Jeg vil vite hvem faren er .. Anonymous poster hash: 37546...1e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #523 Del Skrevet 5. juli 2014 Men da kan du ikke klage på hva de legger ut, eller klage på hvor mye de tjener osv. De tjener bra fordi du leser om dem! Anonymous poster hash: c1fef...c1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 5. juli 2014 #524 Del Skrevet 5. juli 2014 Si meg en ting, hvor gamle er dere som leser bloggene til random mennesker på nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #525 Del Skrevet 5. juli 2014 Men da kan du ikke klage på hva de legger ut, eller klage på hvor mye de tjener osv. De tjener bra fordi du leser om dem! Anonymous poster hash: c1fef...c1c Jeg klager jo ikke! Jeg er nyskjerrig... Det er forskjellige mennesker som skriver i denne traaden, jeg har ikke skrevet alt... Anonymous poster hash: 37546...1e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #526 Del Skrevet 5. juli 2014 Det er jo bare et rykte eller.. jeg har ogsaa prövd aa google, desverre finner jeg ikke noe svar :S Hva googlet du? Anonymous poster hash: 37546...1e2 Feks.kommentarfeltet her. Alle som er fra Stavanger og hevder at de vet noe om dette sier det samme. http://rykteflommen.org/2014/06/02/hvem-er-faren-til-barnet-til-mammatilmichelle/Anonymous poster hash: a03f8...678 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 5. juli 2014 #527 Del Skrevet 5. juli 2014 Feks.kommentarfeltet her. Alle som er fra Stavanger og hevder at de vet noe om dette sier det samme. M. http://rykteflommen.org/2014/06/02/hvem-er-faren-til-barnet-til-mammatilmichelle/Anonymous poster hash: a03f8...678 Beste kilden jeg noen gang har sett! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 5. juli 2014 #528 Del Skrevet 5. juli 2014 Ryddet for spekulasjoner. pinar, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #529 Del Skrevet 5. juli 2014 Jeg er fra Stavanger og det er bare de som bor utenfor Stavanger som tror det er faren til Michelle som er faren til nummer 2, eller Amir da. Det er faktisk en som aldri har vært nevnt i bloggen... Dere får smøre dere med tålmodighet, så forteller hun dere det når hun er klar, uansett hvem som er faren. Det viktigste er jo at hun og hennes barn har det bra og er fornøyd med situasjonen. Er vel ikke livsviktig å vite det, blir jo bare noe nytt som skal brukes i skittkastingen uansett... Uansett hvordan hennes situasjon er, så vil dere jo finne noe galt, der du leter finner du. Anonymous poster hash: 716fb...4b2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #530 Del Skrevet 5. juli 2014 Jeg er fra Stavanger og det er bare de som bor utenfor Stavanger som tror det er faren til Michelle som er faren til nummer 2, eller Amir da. Det er faktisk en som aldri har vært nevnt i bloggen... Dere får smøre dere med tålmodighet, så forteller hun dere det når hun er klar, uansett hvem som er faren. Det viktigste er jo at hun og hennes barn har det bra og er fornøyd med situasjonen. Er vel ikke livsviktig å vite det, blir jo bare noe nytt som skal brukes i skittkastingen uansett... Uansett hvordan hennes situasjon er, så vil dere jo finne noe galt, der du leter finner du. Anonymous poster hash: 716fb...4b2 hvor har du din informasjon fra? Mathijs er IKKE faren til michelle! Daniel er faren til Michelle Anonymous poster hash: 37546...1e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #531 Del Skrevet 6. juli 2014 Si meg en ting, hvor gamle er dere som leser bloggene til random mennesker på nettet? Jeg er 30. Anonymous poster hash: b00aa...056 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #532 Del Skrevet 6. juli 2014 hvor har du din informasjon fra? Mathijs er IKKE faren til michelle! Daniel er faren til Michelle Anonymous poster hash: 37546...1e2 Og hvor ser du at brukeren sa noe annet? AB4b2 sier bare at Danie og Amirl ikke er faren til barnet nr.2 som noen tror. Anonymous poster hash: b00aa...056 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #533 Del Skrevet 6. juli 2014 hvor har du din informasjon fra? Mathijs er IKKE faren til michelle! Daniel er faren til Michelle Anonymous poster hash: 37546...1e2 Du bør lese innlegget mitt en gang til du har tydeligvis misforstått noe. Er ikke rart disse bloggerne sliter når folk leser det de vil... Anonymous poster hash: 716fb...4b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #534 Del Skrevet 6. juli 2014 Du bør lese innlegget mitt en gang til du har tydeligvis misforstått noe. Er ikke rart disse bloggerne sliter når folk leser det de vil... Anonymous poster hash: 716fb...4b2 beklager om du ble saaret Jeg anntok at trodde mathjis er faren til michelle fordi du skrev at folk utenfor stavanger trodde at faren til michelle er faren til nr. 2 ... Jeg har da sett de fleste tro at det enten er mathjis eller amir, nesten ingen tror det er daniel som er faren... Anonymous poster hash: 37546...1e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #535 Del Skrevet 6. juli 2014 Det går bra, jeg blir da ikke såret Nå er det vel slik at de fleste tror det er Amir eller Jan som er faren. Ville teorier om at hun er blitt sammen med Daniel for å få nummer to. Og at egentlig så var det Mathjis gutten som var faren til Michelle...og altså da og faren til nummer 2. Og så videre, alt er jo ville spekulasjoner som vanlig, alt for å slenge ut litt dritt. Voksne mennesker som sitter og saumfarer bloggen hennes for å finne noe de kan "bruke" mot henne... Det er rett og slett til å bli trist av. Anonymous poster hash: 716fb...4b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #536 Del Skrevet 6. juli 2014 Nå skal hun avsløre hvem faren er.. Anonymous poster hash: 32702...f56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #537 Del Skrevet 6. juli 2014 Nå skal hun avsløre hvem faren er.. Anonymous poster hash: 32702...f56 naar, hvor og hvordan vet du det? Anonymous poster hash: 37546...1e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #538 Del Skrevet 6. juli 2014 Nå skal hun avsløre hvem faren er.. Anonymous poster hash: 32702...f56 Nei, ikke ennå. Anonymous poster hash: b00aa...056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2014 #539 Del Skrevet 6. juli 2014 Er det ingen andre som ser galskapen i å bruke en blogg som base for å lage spekulasjoner rundt sin egen graviditet? Jeg føler jeg som en bitter gammel dame når jeg sier dette, men dagens samfunn og denne enorme selveksponeringen kan umulig føre til noe godt Anonymous poster hash: 71847...c82 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 6. juli 2014 #540 Del Skrevet 6. juli 2014 Blir dere ikke lei av å spekulere i hvem faren er? Samme det vel, Anna er den eneste som vet sannheten. Så inntil hun finner ut hun vil fortelle det så kan jo alle sammen bare fortsette med livene sine og slutte å fly rundt som skrubbsultne gribber som sikler etter å få vite. Take a chillpill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg