AnonymBruker Skrevet 17. april 2014 #141 Del Skrevet 17. april 2014 "Det har blitt mye snakk om at jeg tar så masse bilder av datteren min, og legger ut hele livet hennes på nettet. Jeg vil bare få sagt at om jeg ikke delte noenting hadde ikke dere fått sett mitt liv, sånn som det egentlig er. Mitt liv består av Michelle 24 timer i døgnet, hvis jeg ikke er sammen med henne, så tenker jeg likevel på henne. Michelle er min datter, og selvfølgelig skjermer jeg mer for dere enn dere tror, dere vet det bare ikke, fordi jeg ikke har delt det. Ja, Michelle har tusenvis av bilder av seg selv på nettet, og bare er to år gammel. Men jeg er tross alt mammaen og det er mitt valg hva jeg legger ut om henne, og hvilke bilder, jeg velger å ikke dele. Jeg tviler veldig sterkt på at Michelle vil bli sur på meg om 10 år fordi jeg har lagt ut mange fine bilder av henne på nettet. Tvert i mot, jeg hadde blitt kjempe glad om mammaen min gjorde dette med meg når jeg var baby. Og hvis hun vil bli sur på meg for dette, er jo det en kamp å ta om 10 år, men som jeg sa, jeg tviler på at dette vil skje. Allerede nå, syns Michelle det er kjempe stas å se seg selv på TV og videoer. Ikke minst i aviser! Alle videoene jeg har tatt av henne, ser hun om og om igjen på mobilen min, og syns det er like kjekt hver gang. Michelle er kanskje en av Norges mest kjente 2 åring, at the moment. Derfor må dere tenke på alle timene i døgnet hun ikke blir filmet, eller tatt bilde av. En video jeg valigvis legger ut varer bare i 2-5 minutter. Og det vil jo si at det er 1435 minutter resten av døgnet hun får fred fra "blogg" verden. Tenkte bare jeg skulle la dere tenke litt på, hva dere ser på bloggen av Michelle, er ingenting i forhold til timene i døgnet sammen med meg." Hentet fra http://mammatilmichelle.blogg.no/1384377644_kanskje_norges_mest_k.html Jeg kan bae si wow..... Anonymous poster hash: c68cb...2cc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2014 #142 Del Skrevet 17. april 2014 Igjen - hvorfor er hun ikke rangert på blogglisten.no? Eller er jeg blind?Anonymous poster hash: 24225...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeyoree Skrevet 17. april 2014 #143 Del Skrevet 17. april 2014 "Det har blitt mye snakk om at jeg tar så masse bilder av datteren min, og legger ut hele livet hennes på nettet. Jeg vil bare få sagt at om jeg ikke delte noenting hadde ikke dere fått sett mitt liv, sånn som det egentlig er. Mitt liv består av Michelle 24 timer i døgnet, hvis jeg ikke er sammen med henne, så tenker jeg likevel på henne. Michelle er min datter, og selvfølgelig skjermer jeg mer for dere enn dere tror, dere vet det bare ikke, fordi jeg ikke har delt det. Ja, Michelle har tusenvis av bilder av seg selv på nettet, og bare er to år gammel. Men jeg er tross alt mammaen og det er mitt valg hva jeg legger ut om henne, og hvilke bilder, jeg velger å ikke dele. Jeg tviler veldig sterkt på at Michelle vil bli sur på meg om 10 år fordi jeg har lagt ut mange fine bilder av henne på nettet. Tvert i mot, jeg hadde blitt kjempe glad om mammaen min gjorde dette med meg når jeg var baby. Og hvis hun vil bli sur på meg for dette, er jo det en kamp å ta om 10 år, men som jeg sa, jeg tviler på at dette vil skje. Allerede nå, syns Michelle det er kjempe stas å se seg selv på TV og videoer. Ikke minst i aviser! Alle videoene jeg har tatt av henne, ser hun om og om igjen på mobilen min, og syns det er like kjekt hver gang. Michelle er kanskje en av Norges mest kjente 2 åring, at the moment. Derfor må dere tenke på alle timene i døgnet hun ikke blir filmet, eller tatt bilde av. En video jeg valigvis legger ut varer bare i 2-5 minutter. Og det vil jo si at det er 1435 minutter resten av døgnet hun får fred fra "blogg" verden. Tenkte bare jeg skulle la dere tenke litt på, hva dere ser på bloggen av Michelle, er ingenting i forhold til timene i døgnet sammen med meg." Hentet fra http://mammatilmichelle.blogg.no/1384377644_kanskje_norges_mest_k.html Jeg kan bae si wow..... Anonymous poster hash: c68cb...2cc I dette innlegget påførte hun seg selv utrolig dårlig troverdighet. Etosen bare sank for hver linje. Den beste setningen er kanskje: Jeg tviler veldig sterkt på at Michelle vil bli sur på meg om 10 år fordi jeg har lagt ut mange fine bilder av henne på nettet. Tvert i mot, jeg hadde blitt kjempe glad om mammaen min gjorde dette med meg når jeg var baby. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2014 #144 Del Skrevet 17. april 2014 Nei! Hun er ikke over 18!Anonymous poster hash: 6f3b7...7bb Det stemmer. Hun blir ikke 18 før i sommer. Det er mediene som har skrevet dette feil, de har også skrevet at michelle på 4 (hun er bare 2.5) skal bli storesøster. Anna er 17! Anonymous poster hash: c68cb...2cc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2014 #145 Del Skrevet 17. april 2014 Hvorfor er det ingen kommentarer i bloggen hennes?Anonymous poster hash: 24225...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2014 #146 Del Skrevet 17. april 2014 Hvorfor er det ingen kommentarer i bloggen hennes?Anonymous poster hash: 24225...71d Fordi at Anna synes det er vanskelig å lese de kommentarene som ikke forteller henne at hun og michelle er verdens vakreste, og har derfor valgt å stenge det... Anonymous poster hash: c68cb...2cc 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2014 #147 Del Skrevet 17. april 2014 Hvorfor er det ingen kommentarer i bloggen hennes?Anonymous poster hash: 24225...71d Hun fant vel ut at det ikke passet med litt realisme i boblen hun lever i Anonymous poster hash: 3f7c4...a58 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2014 #148 Del Skrevet 17. april 2014 Hun stenger den nok for det blir nok mange som mener noe her. Hun må gjøre det hun vil, men synes det er feil at en 2 åring skal være en liksom kjendis, bare for å ha vært med i Unge mødre. Man er ikke kjendis og superstjerne for det. Gi noe, syng, dans, vær flink i NOE. ANNA: du blir aldri like berømt som Selena Gomez og co. De har talenter, talenter i seg selv, ikke gjennom andre. Man kan ikke leve gjennom andre mennesker. La datteren få være barn og skjerm henne. Anonymous poster hash: c1fef...c1c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shira Skrevet 17. april 2014 #149 Del Skrevet 17. april 2014 Haters gonna hate. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2014 #150 Del Skrevet 17. april 2014 Haters gonna hate. jeje. And potatoes gonna potate Anonymous poster hash: c68cb...2cc 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2014 #151 Del Skrevet 17. april 2014 Haters gonna hate. Ventet på dette fjortisutsagnet. Er det Paris Hilton som fant på det? Anonymous poster hash: 3f7c4...a58 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2014 #152 Del Skrevet 17. april 2014 Rart, alltid må noen dra opp hat-kortet. Hvor er hatet her? Kan ikke se noen skrive de hater. Anonymous poster hash: c1fef...c1c 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2014 #153 Del Skrevet 17. april 2014 Rart, alltid må noen dra opp hat-kortet. Hvor er hatet her? Kan ikke se noen skrive de hater.Anonymous poster hash: c1fef...c1c Vi er missunnelige, og da må vi hate litt. Det sier alle det, hvis man er kritisk Anonymous poster hash: 3f7c4...a58 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 17. april 2014 #154 Del Skrevet 17. april 2014 Haters gonna hate. Hvor kommer dette idiotiske uttrykket fra egentlig? Betyr det at alle som synes det virker uansvarlig å bli gravid med nummer to som 17-åring, eller daglig eksponerer sitt eget barn offentlig - er misunnelig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shira Skrevet 17. april 2014 #155 Del Skrevet 17. april 2014 Ventet på dette fjortisutsagnet. Er det Paris Hilton som fant på det?Anonymous poster hash: 3f7c4...a58 Bruker folk virkelig fortsatt ordet "Fjortis"? That's so last year. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2014 #156 Del Skrevet 17. april 2014 Bruker folk virkelig fortsatt ordet "Fjortis"? That's so last year. Er ikke " hater gonna hate" last year? Anonymous poster hash: 3f7c4...a58 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shira Skrevet 17. april 2014 #157 Del Skrevet 17. april 2014 Hvor kommer dette idiotiske uttrykket fra egentlig? Betyr det at alle som synes det virker uansvarlig å bli gravid med nummer to som 17-åring, eller daglig eksponerer sitt eget barn offentlig - er misunnelig?? Jeg leser ikke bloggen, men så vidt jeg vet så er ho en ok mor. Og ho tjener penger på bloggen sin, så hvorfor skal ho ikke få lov til å få en unge til hvis ho ønsker det? Og hvorfor bryr folk seg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2014 #158 Del Skrevet 17. april 2014 Jeg leser ikke bloggen, men så vidt jeg vet så er ho en ok mor. Og ho tjener penger på bloggen sin, så hvorfor skal ho ikke få lov til å få en unge til hvis ho ønsker det? Og hvorfor bryr folk seg? Nei, hun tjener penger på ungen sin ..Anonymous poster hash: 3f7c4...a58 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shira Skrevet 17. april 2014 #159 Del Skrevet 17. april 2014 Er ikke " hater gonna hate" last year?Anonymous poster hash: 3f7c4...a58 Joda, men jeg brukte det egentlig sarkastisk. Men men. Folk hater mye her i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2014 #160 Del Skrevet 17. april 2014 IGJEN....hvor er hatet? :leter: Anonymous poster hash: c1fef...c1c 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg