Gjest Fighter Skrevet 5. juli 2004 #161 Del Skrevet 5. juli 2004 Hei! Graving i hagen høres mindre koselig ut. Her har de gravd opp hele byen i løpet av to år. Og enda er de ikke ferdig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 5. juli 2004 #162 Del Skrevet 5. juli 2004 Huff, ja... Håper det ordner seg på normal måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 5. juli 2004 Forfatter #163 Del Skrevet 5. juli 2004 Nei graving er ikke morsomt verken her eller der, men etter regnet er himmelen alltid blå, så det blir nok bra tilslutt Får håpe vi får til nok en tur til Skåbu iløpet av ferien, ellers så får vi emigrere til sjøs( der er det hvertfall ingen gravemaskiner ) Herren er allerede igang med og planlegge neste fiske-trekk, tynget ned av all latteren som han har mottatt siste uke. Tror nok ansjos-fisken ble tung på vektskåla for selvtillit Mor har selvfølgelig ladet kamera igjen, klar til og forevige den neste "storfisken" Uff, stakkars mann, være gift med en sånn kone ) Ellers er jeg nå i planleggings modus for middagslaging, hva skal inntaes i dag tro................ Lurer på hvorfpr det er så vanskelig og finne på middag hver dag Hmmmmmmmmmmmmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. juli 2004 #164 Del Skrevet 5. juli 2004 Alt som blir ødelagt ved graving på annen manns tomt, har man krav på og få satt i den stand det var. Dvs ny plen, nye hekkplanter og nye buskertrær. Ved siden av det har man krav på gartnertilsyn i 2 år for og se at alt gror orntlig og at det ikke blir settningskader i plenen. Har du noe sted i noen lovtekst du kan henvise til... for dette kan være aktuelt for flere av oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 5. juli 2004 #165 Del Skrevet 5. juli 2004 Heisan Betty Gravemaskinbråk er noe herk! - særlig så tidlig om morgenen. Koz at du var innom dagboka mi, og takk for omtanke. Middag - ja. Heldigvis har jeg ikke det problemet, for det tar Halvdelen seg av. Er heldig der, synes jeg. jeg skal bare bestemme meg for om jeg skal gjøre noe fornuftig i dag - eller ikke. Ferie er deilig (men vil ha sol!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 5. juli 2004 Forfatter #166 Del Skrevet 5. juli 2004 Har du noe sted i noen lovtekst du kan henvise til... for dette kan være aktuelt for flere av oss... Jeg har brukt advokatene til hageselskapet, de har hatt gode tips og råd i saken. Dessuten gjelder jo lovverket om skade på annen manns eiendom Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 5. juli 2004 Forfatter #167 Del Skrevet 5. juli 2004 Takk for hilsen Bettie , så heldig du er som har en mann som kan lage mat....... Her er det nok frua som må gjøre den slags Må si at dette sommerværet er et mysterium, skulle det ikke bli tropesommer og masse sol :evil: Her har det tordnet oh lynt og varme , tja kall det hva man vil.............. Har akkurat fått luftet barna en tur til biblioteket, nye lydbøker og bøker er lånt så nå blir det ro i heimen igjen. Har heldigvis fått 2 stk barn som kan sitte i timesvis og tegne og høre lydbøker ,og det er mor glad for når det regner og halve hagen er fylt med leire :evil: Dagens middag ble etter mye tenking fisk( for og strø ennå litt mer salt i fiskesårende til herren ). Så jeg har tenkt og lage en deilig torskegryte, nam-nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. juli 2004 #168 Del Skrevet 5. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 5. juli 2004 Forfatter #169 Del Skrevet 5. juli 2004 Stooooooor tilbake til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Otilie Skrevet 5. juli 2004 #170 Del Skrevet 5. juli 2004 Tittet bare innom her,jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 5. juli 2004 Forfatter #171 Del Skrevet 5. juli 2004 Heisann Otilie. Takker for hyggelig hilsen, alltid koselig med besøk i boka. Tror jammen jeg setter frem et fat med hjemmelagde winerbrød til de som vil stikke en tur innom. Værsegod bare forsyn dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. juli 2004 #172 Del Skrevet 5. juli 2004 Wienerbrød! :D *forsyner seg litt grovt av godsakene* :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. juli 2004 #173 Del Skrevet 5. juli 2004 Knabber også et wienerbrød .. før Saeria klarer å skuffe i seg alle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. juli 2004 #174 Del Skrevet 5. juli 2004 Knabber også et wienerbrød .. før Saeria klarer å skuffe i seg alle... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 5. juli 2004 Forfatter #175 Del Skrevet 5. juli 2004 Her var det fart i sakene , ja.....Får vel sette frem gotteskålen nå, klokken er ni og da smaker gotteri fortreffelig Forsyn dere damer, her er lakrisbåter, salte padder, store pupper, og freia melkerull Hmmmm tror jeg starter med litt padde godt jeg ....... Middagen er vel overstått og fiskegryten smakte fortreffelig...Herren måtte tåle skjemske smil og tiløp til latter, men som den herren han er tok han det med storisk ro Han benyttet heller anledningen til og informere familien om neste hyttetur, og hvor mange fisk han da ville få tatt. ¨Fruen har allerede begynt og glede seg til og komme vekk fra leirehelvete i halve hagen min. Og ikke minst og slippe og se den #¤¤¤#"¤ naboen . Der komme sinne og ukvemsordene frem igjen gitt. Merkelig hvor lett det faller seg når jeg tenker på den mannen............ Morgendagen skal brukes blant annet til og pleie vennskap, jentetreff på cafe med påfølgende handletur. Alle skal ha med seg sine barn, så det skal jo bli intressant og se våre engler kjede seg ihjel ved et cafebord. Jeg tenker dette lukter av bestikkelser og grove innhugg i lommeboka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 5. juli 2004 #176 Del Skrevet 5. juli 2004 *er jeg for sent til godis da ? * Sniker meg inn og speider rundt, knabber en sjokolade bit og løper ut igjen. Men kommer fort tilbake ..... var jo så koselig her inne. Kan nok bli morsomt i morgen ja .... Greit at unger kan "bestikkes" litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 6. juli 2004 #177 Del Skrevet 6. juli 2004 God morgen Betty! Takk for hilsen i dagboka mi! Ha en fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. juli 2004 #178 Del Skrevet 6. juli 2004 *Saeria lusker seg inn, og tar en padde.* Morn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 6. juli 2004 #179 Del Skrevet 6. juli 2004 Heisann Betty. Lest i dagboken din Gøyal lesing. Gleder meg til fortsettelsen. God tirsdag til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2004 #180 Del Skrevet 6. juli 2004 Stikker bare innom for å ønske deg en god dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå