Gjest Fighter Skrevet 27. juni 2004 #121 Del Skrevet 27. juni 2004 Tror jeg skal ta kvelden nå. Tusen takk for gode ord i dagboka mi og for koselige pm'er. God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 27. juni 2004 Forfatter #122 Del Skrevet 27. juni 2004 God natt til deg også Optimist. Håper du får en god natt søvn, det trenger du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 28. juni 2004 #123 Del Skrevet 28. juni 2004 Hei på deg ! Ønsker deg en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumiah Skrevet 28. juni 2004 #124 Del Skrevet 28. juni 2004 Heisann! Tenkte jeg skulle legge igjen en hilsen siden jeg var innom!! Ha en strålende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 28. juni 2004 Forfatter #125 Del Skrevet 28. juni 2004 Flere hilsener , intet er som folk som liker og lese andres dagbok Hilser igjen til LaToya og Lumiah Herren har startet ferie og hele det Bettiske hus er i feriemodus.... Det planlegges og ordnes med fiskestenger sekker og tøy... Herren har fått et anstrøk av reisefeber, så mor måtte strengt ordinere en liten spasertur på han, så hun fikk litt ro og fred rundt seg.. Blir liksom så rotete når det er flere som tråkker i hælene på meg hele tiden, jeg somer vamt til og ha huset i fred på dagtid Ellers har mor striglet i hagen, og intet er mer sjelebot en og stå på hodet i et bed og luke litt. Har skjønt nå etter mange års prøving at lange negler ikke er helt for meg Agurker og tomater vokser så det knaker i drivhuset, og mor prøver ut forskjelling typer gjødsel for og få det helt optimale Ellers så harjeg lært at hønsegjørsel må brukes med aksomhet og ikke i nærheten av soveromsvindu :o ... Jeg hadde nemlig en sekk med densalgs som jeg elegant strødde rundt hele hagen (mer eller mindre), for og virkelig sette en kickstart på sesongen.... Det gikk helt fint til det begynte og regne ,og da kom møkklukta....... Førts trodde jeg at en traktor hadde dumpet noen kilo møkk utenfor gjerde mitt, men ved nærmerer ettertanke så var det selvfølgelig min egen gjødsling som hadde gjort susen i nabolaget................ Naboen var ikke spesielt imponert, for han skulle ha grillfest (i møkklukta ), og jeg sov med soveromsvinduet igjen i hvertfall 2 netter etterpå.... Vel, det er hvertfall veldig frodig her i år, så aldri så galt ,så er det godt for noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. juni 2004 #126 Del Skrevet 28. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 28. juni 2004 #127 Del Skrevet 28. juni 2004 Takk for koselig pm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 28. juni 2004 #128 Del Skrevet 28. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 28. juni 2004 Forfatter #129 Del Skrevet 28. juni 2004 :o Hmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 28. juni 2004 #130 Del Skrevet 28. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 28. juni 2004 Forfatter #131 Del Skrevet 28. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 28. juni 2004 #132 Del Skrevet 28. juni 2004 :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 28. juni 2004 #133 Del Skrevet 28. juni 2004 Go natta!! :-) Håper du har hatt en fin dag! Nå er jeg tilbake til internett og andre moderne saker. joho..Har startet smuglesingen igjen! men nå blir det soving först og fremst...snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. juni 2004 #134 Del Skrevet 29. juni 2004 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollface Skrevet 1. juli 2004 #135 Del Skrevet 1. juli 2004 Hei & takk for hilsen i boka mi ! Ha en strålende dag videre. D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 3. juli 2004 #136 Del Skrevet 3. juli 2004 Stikker innom og ønsker deg en god lørdagskveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alovera Skrevet 3. juli 2004 #137 Del Skrevet 3. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 4. juli 2004 Forfatter #138 Del Skrevet 4. juli 2004 Takk til Stine, Lunacia, Dollface, mylian og Alovera, for at dere har holdt liv i dagboka mens Bettyfamilien har vært på seter-ferie Vi har nå tilbrake 5 deilige dager på en gammel gård (1678) på Skåbu. Nydelig sted, hvor familien har fått prøvd seg som både ku og saue jetere Ungene har storkost seg og mor har vurdert og flytte på seg til mer landlige omgiveleser Bettymannen har drevet med aktivt fiske i elva, og faktisk etter ca 300 kr i utlegg på alle slags vindunder-sluker, fikk han en ansjos (den hadde hvertfall den størrelsen.............) Dette har vært et litt sårt tema for herren så jeg har måttet le litt i smug Artig og se hvordan selvtilliten dalte om kapp med størrelsen på fisken, og på hjemveien har familien selvfølgelig fått høre om alle grunnene til fiskemangelen (alt fra lite vann i elva til feil sluk, bråk ved bredden osv osv.....) Barna har så godt de har kunnet prøvd og unngå fall i sauemøkk, med veskslene hell, og junior greide allerede første dag og ta et skikkelig svalestup i en orntlig ruke, til mors latteranfall (stakkars gutt ) Veslemor forelsket seg i nabohesten og de har hatt et tett frohold med tårer og løfte om snarlig gjensyn ved avreisen.. Men nå har altså familien nok en gang samlet seg i heimen og herren skal jobbe noen uker til før neste ferie går av stablen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. juli 2004 #139 Del Skrevet 4. juli 2004 Bettymannen har drevet med aktivt fiske i elva, og faktisk etter ca 300 kr i utlegg på alle slags vindunder-sluker, fikk han en ansjos (den hadde hvertfall den størrelsen.............) Stakkar mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 4. juli 2004 Forfatter #140 Del Skrevet 4. juli 2004 Heisann Saeria, herren ville blitt rørt av medfølsen, her i huset har det vært mest latter og han er nok passe lei av ansjonskommentarene som flittig blir brukt mot han om dagen.............. Men herren har en ukuelig vilje og evne til og glemme trist og leit ( som prøysen skrev), så nye ark og fargestifter (eller fiskesaker) er nok allerede på plass i planene på neste fisketur....Og da ja da....skal han virkelig fange stor-ansjosen ehhh mener selvfølgelig stor -ørreten Dette sviende nederlaget i fiskeelven vil nok resultere i flere besøk hos den lokale fiskeekspert, flere sluker (som han bare måååååååååå ha), og mer lektyre om fiskefangerens ABC Storfisken skal taes Jaja mor trøster seg med at det finnes en utmerket fiskedisk på butikken, så hun får hvertfall tilfredstillt sin hang til fisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå