LilleBille Skrevet 12. juli 2004 #301 Del Skrevet 12. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 12. juli 2004 Forfatter #302 Del Skrevet 12. juli 2004 Ja ingen godt fest uten ...................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 12. juli 2004 #303 Del Skrevet 12. juli 2004 Ingen fest uten Tab nei. Det er sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 12. juli 2004 #304 Del Skrevet 12. juli 2004 Skikkelig fjortis-fyll altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. juli 2004 #305 Del Skrevet 12. juli 2004 Ingen fest uten Tab nei. Det er sant. .. det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 12. juli 2004 Forfatter #306 Del Skrevet 12. juli 2004 Her drikker man hva hjertet begjærer Bare man greier og ha det innabords Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 12. juli 2004 #307 Del Skrevet 12. juli 2004 Hm... Tror jeg gjerne vil ha et stort glass isvann, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 13. juli 2004 #308 Del Skrevet 13. juli 2004 Heisann Betty. Fortsetter med kaffe sånn på morgenkvisten, jeg. Titter innom deg for å ønske deg en god dag, og håper at sommeren med stabilt høytrykk kommer over din hage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 13. juli 2004 Forfatter #309 Del Skrevet 13. juli 2004 Nattens "festligheter" er over , og nok en dag kommer til synet på himmelen. Takker for selskap i boka. Og ønsker dere alle en riktig deilig dag, med høytrykk, ja Fruen spekulerer i og ta seg en Harry-tur en av dagene, intet er som en tur over grensa for litt hamstring av både gotteri og mat. Ungene synes selvfølgelig at dette er en kjempeide, med både gottebutikk på svenskesiden og Toy`r`us på norskesiden må det jo bli en bra tur for de Blir vel heller værre med lommeboken til fruen Ungene har enda ikke ramlet ut av sengen enda, de er allerede nå utpreget b-mennesker, og det er jo deilig for to foreldre som også liker og sove lenge Får vel sette frem litt frokost til damene, te og varme scones, tror jeg vi tar idag. Og selvfølgelig morgenavisen God frokost damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 13. juli 2004 #310 Del Skrevet 13. juli 2004 Innom for å titte litt i dagens aviser. Tar meg en scones som dessert etter frokosten. Ha en fortreffelig Tirsdag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 13. juli 2004 #311 Del Skrevet 13. juli 2004 Scones? tankeoverføringen virket jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 13. juli 2004 Forfatter #312 Del Skrevet 13. juli 2004 Hyggelig og se at mine gjester er fornøyd, takk for hilsen Mylian og Sarabi Dette tegner seg til og bli en sånn dag som man ikke gidder noen ting........... Kjenner at tiltaksløsheten formelig spiser seg inn til beinet mitt nå :o , og uansett hvor mye pepp-talk jeg måtte bedrive i tankene mine, ser der ikke ut til og hjelp, nei Fruen har greid og gjøre to ting hittil..........dusje og spise frokost, jeg har heldigvis beholdt overlevelses trangen, så da får jeg hvertfall gjennomført det som er livsnødvendig Har nå sittet og hengt foran tv og sett på Dr Phil :o , akkurat som det hjalp noe , men tiden går hvertfall......... Liker helst de showene hvor det blir skikkelig krangel og styr jeg , det er vel karnsje ikke en god egenskap det , eller?????? Hmmmmmm, noe må jeg jo finnne på........karnsje jeg skulle bombardere mine venninner med de siste grise-sms`ene mine . Forlokkende tanke, ja.. Lurer på om Betty har for lite og gjøre idag, jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. juli 2004 #313 Del Skrevet 13. juli 2004 Innom med litt sjokolade, og en bukett :dagensrose: siden du har vartet så godt opp de siste dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 13. juli 2004 Forfatter #314 Del Skrevet 13. juli 2004 :kysse: Så snill du er, Saeria. Blir helt :oops: jeg.... Tusen takk *setter de nydelige rosene i vase og tar meg en sjokoladebit* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 13. juli 2004 #315 Del Skrevet 13. juli 2004 Kommer innom og sier hei jeg. Og hvis du har lite å gjøre må du gjerne stikke innom boka mi og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. juli 2004 #316 Del Skrevet 13. juli 2004 Etter en slitsom dag på personlige meldinger stikker jeg innom for å slappe av litt i sofaen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 13. juli 2004 #317 Del Skrevet 13. juli 2004 Hei på deg også Betty! Nå henger klesvasken min ute i sola og koser seg, så nå våger det ikke å bli regn altså! Kjenner til den latmarken ja... Den er her også av og til! Men man trenger å slappe av litt noen ganger, det er så deilig så! Veldig glad for den myggolja og euraxen forresten, jeg sitter og dynger på hehe! Håper du har en fin og avslappende dag! Klem fra Soul til Betty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 13. juli 2004 Forfatter #318 Del Skrevet 13. juli 2004 Heyyyyy damer, koselig med mere besøk Catwoman ( grattis med dagbok og som nabo , dette blir spennende og følge med i . Pelstryne var et nydelig navn, siden jeg er like Pusur-fan som deg . Har faktisk Jølle kosedyr i bakvindu på bilen ) Bille ( godt du har funnet roen i godstolen, man kan bli skikkelig sliten av en runde her inne på Kg , dette har jeg erfart mange ganger selv................ ) Soul ( Har holdt på i hele ettermiddag og jaget vekk regnskyer så klevasken din får tørke ifred , håper det hjalp Godt du fikk brukt både myggoljen og Euraxen, man må armere seg i krig mot myggen Kjempe fra Betty til Soul :klem2: ) Dagen i dag har gått med til ingenting..........absolutt ingenting. Og nå sitter fruen og kjenner at det var skikkelig godt... Den dårlige samvittligheten ( som man pleier og få) har jeg kjeppjagd og igjen sitter det en tilfreds kvinne som nyter livet Livet er deilig dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 13. juli 2004 #319 Del Skrevet 13. juli 2004 Pusur er tøff han, Jølle og Sklle gjerne hatt en liten Pusur bamse på senga mi. Det er viktig med sånne gjøre ingenting dager innimellom, rekreasjon for sjela det. Driver og kjeppjager samvittigheten min jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 13. juli 2004 Forfatter #320 Del Skrevet 13. juli 2004 *hjelper Catwoman med jagingen ......hysj vekk med seg................... * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå