Raven Emerald Skrevet 9. november 2014 #2721 Del Skrevet 9. november 2014 Skjønner at man går glipp av ting når man ikke har Instagram... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 9. november 2014 #2722 Del Skrevet 9. november 2014 Tilgi meg for å spoile nyheten, Missdior (men jeg lover å ikke annonsere fødselen din før deg, så det må da telle for noe? ) Pus er tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 9. november 2014 #2723 Del Skrevet 9. november 2014 Hurra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. november 2014 #2724 Del Skrevet 9. november 2014 Hurra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 9. november 2014 #2725 Del Skrevet 9. november 2014 Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 9. november 2014 Forfatter #2726 Del Skrevet 9. november 2014 Æsj, så utrolig kjipt med glukosebelastningen! :/ Du har den.i alle fall tidlig på dagen så du blir fort ferdig! JA, fytti! Gruer meg... Så vanvittig kjipt med glukosebelastningen! MHM! Fatter ikke hvordan de har klart å k*ke til prøven... Nei, må du ta det en gang til.. Snakk om uflaks! Jepp, det er skikkelig kjedelig.. Gruer meg, det er ikke spesielt digg Jeez... Det samme skjedde meg! De hadde glemt å sentrifugere blodprøven etter belastningen, så laben fikk ikke analysert prøven. Så irriterende! Men fastlegen syntes så synd på meg at hun mente at vi skulle se an utfra glukose i urin og ved vanlige blodsukkermålinger - så det kan hende jeg slipper ny belastning. Seriøst? Sikkert det de har glemt her og... Så heldig du er da, jeg fikk beskjed om at jeg måtte ta den på nytt, blææh Det var dårlig stil av legekontoret altså Men, litt glede i skåret: tilsynelatende så jo verdiene normale, så sannsynligheten for svangerskapsdiabetes er jo ikke så stor iallefall Joa, men jeg må jo fortsatt gjøre det igjeeeen Nei så dritt :O håpe det er gode verdier da Satser på det!!!! Så uproft med den glukosebelastningen! Skjønner godt at du gruer deg til å gjøre det igjen. Men normale verdier, selv om de ikke kan stole på det i følge reglene, tyder jo på at alt står bra til med helsa i alle fall. Og jeg føler med deg angående utålmodigheten. Jeg synes at de ukene "midt på" er aller verst, og går saktest. Du har vært gravid i det som føles som en eeevighet, og allikevel er det lenge igjen. Men, nå er det jo snart advent og jul og det blir masse annet å tenke på. Det er kanskje til litt hjelp, i hvert fall? JA, tenk at de gjør sånn da, det er slemt faktisk... Ja, jeg har ikke kjent noe til at det skal være noe galt med meg, så er skikkelig surt at jeg må ta den på nytt. Er jo alt for tidlig liksom, skal jeg gå og være utålmodig i 12 uker til lissåm.... Og jaaaa, 85 dager eller så igjen, det er jo evighet Advent ja, det er jo straks. OG når advent er ferdig og jula er overstått så er det plutselig bare en måned til termin. Okeida, dette går jo litt fort! for siste Instaposten! Så bra! Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 9. november 2014 Forfatter #2727 Del Skrevet 9. november 2014 (endret) Skjønner at man går glipp av ting når man ikke har Instagram... Tilgi meg for å spoile nyheten, Missdior (men jeg lover å ikke annonsere fødselen din før deg, så det må da telle for noe? ) Pus er tilbake Går bra assa! Hurra!!! Hurra!!! Fantastisk! Sendte farsdagsmelding til pappa i dag, og lurte på om han hadde sett pusi, men nei. To timer etterpå fikk jeg mms av pusi på verandaen, og deretter et bilde av at hun spiste mat. Nå legger jeg ut et bilde av meg og pusi, men ikke sitèr, skal slette det i morgen når panikken tar meg Endret 10. november 2014 av missdior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 9. november 2014 #2728 Del Skrevet 9. november 2014 Fine pusi Lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 10. november 2014 #2729 Del Skrevet 10. november 2014 JEG ER SÅ GLAD FOR AT PUSI ER HJEMME IGJEN ....Nå må du kjøpe gps-sporer Hvis hun noen gang slipper ut av huset igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 10. november 2014 Forfatter #2730 Del Skrevet 10. november 2014 Fytti! Brakk meg flere ganger mens jeg drakk glukosen nå.. Fyfaen så jævlig! 1t50min igjen.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 10. november 2014 #2731 Del Skrevet 10. november 2014 Tok du den andre smaken denne gangen? Denne gangen har de med å få gjorde det rett altså, så du er helt ferdig med jævelskapen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 10. november 2014 #2732 Del Skrevet 10. november 2014 Lykke til!! Du får minne dem på å sentrifugere prøven så ikke det blir noe feil igjen Har du med deg matpakke til etterpå? Et eller annet som smaker godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 10. november 2014 #2733 Del Skrevet 10. november 2014 Så herlig med pus, og så fine dere er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. november 2014 #2734 Del Skrevet 10. november 2014 Kjempeherlig at pusi er hjemme igjen!! Tenk så lenge hun har vært ute da! Er hun tynn eller? Virker hun preget på noe vis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 10. november 2014 #2735 Del Skrevet 10. november 2014 Så bra at pusi er hjemme igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 10. november 2014 Forfatter #2736 Del Skrevet 10. november 2014 Tok du den andre smaken denne gangen? Denne gangen har de med å få gjorde det rett altså, så du er helt ferdig med jævelskapen De hadde ikke sitron, så måtte ta appelsin, og den var skikkelig søt! Jeg brakk meg maaaaange ganger mens jeg drakk gugga, og hun dama som tok blodprøvene hadde skikkelig medfølende blikk! Hahaha. Ja, fytti. Jeg sa til henne at jeg kom IKKE til å ta den igjen om de fucka det opp nå. OG neida, hun var enig i det altså! Lykke til!! Du får minne dem på å sentrifugere prøven så ikke det blir noe feil igjen Har du med deg matpakke til etterpå? Et eller annet som smaker godt? Jeg sa at nå måtte de gjøre ALT rett, og hun dobbeltsjekka alt mens vi holdt på, så det var strenge ord fra meg Nei, hadde ikke det. Jeg er enda kjempekvalm. Måtte spy litt i stad tilogmed. Men kjenner jeg er kjempesulten! Men kvalm. Og hva skal man spise daa daaa. Så herlig med pus, og så fine dere er! Takk, vi er veldig smigret begge to! Kjempeherlig at pusi er hjemme igjen!! Tenk så lenge hun har vært ute da! Er hun tynn eller? Virker hun preget på noe vis? Tenk at hun kom inn av seg selv etter såå lenge da! Det er jo nesten 3 mnd. Det rare er at hun ikke er tynn overhodet, hun har gått ned fra 3,6 til 3,2 kg, men det er ikke noe som "ser galt ut". Klart, det synes jo når jeg ser etter, men ikke noe mer enn det. Pelsen hennes er tjukk og blank, og hun er akkurat den samme pusen som før, bare mer kosen kanskje. Og litt bekymra for seperasjon tror jeg. For hun har holdt meg våken i heeeeeeele natt For hun har adgang forbudt i senga frem til hun får ormekur og helsesjekk (imorgen), så hun har stått utenfor soveromsdøra og hyyyyyla og skrapa i hele natt. God trening til babyen kommer da Vi har to teorier om hvorfor hun ikke er tynnere enn det hun er: 1. Faren min har et kattehus på verandaen med forautomat. Dette kattehuset har en katteluke som leser chip, slik at kun registrerte katter kommer seg inn der. Vi registrerte pusi sin chip på luka der, så hun får åpna den, men vi rakk aldri å lære henne opp til å bruke den før hun forsvant. Så kanskje hun har sett katten til pappa åpne luka, og lært seg det av seg selv? Og dermed spist av maten der inn. 2. Noen har gitt henne mat. Men jeg skjønner ikke hvem det skulle ha vært. Faren min bor på en liten plass, og jeg har snakka med ALLE som bor i nærheten der, 3 km utover veien og 3 km innover veien. Så jeg aaaaner ikkeee.. MEN, hun er sykt god på å fange fugler og mus da, så kan jo hende hun har levd på det også Se så fin hun er! Drittrøtt selvfølgelig, så hun var ikke helt med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 10. november 2014 Forfatter #2737 Del Skrevet 10. november 2014 Så bra at pusi er hjemme igjen!!! Jeeepp, tenk det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. november 2014 #2738 Del Skrevet 10. november 2014 Hun ser veldig godt ut ja! Hvor lenge skal du holde henne inne nå før hun slipper ut igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 10. november 2014 Forfatter #2739 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Hun ser veldig godt ut ja! Hvor lenge skal du holde henne inne nå før hun slipper ut igjen? For alltid? Hehe, neida. Men minst 1 uke, kanskje 2. Skal høre hva dyrlegen tenker om det når jeg skal dit i morra. Hun har ikke mast om å få gå ut enda da! Hun er vel lei av naturen. Føles ikke såå skummelt å skulle slippe henne ut her, her har hun vært ut i maks 24 timer om gangen, hos pappa er hun borte i ... ja.. 83 dager Endret 10. november 2014 av missdior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 10. november 2014 #2740 Del Skrevet 10. november 2014 Åååh, så fin hun er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg