Gå til innhold

Han 71, hun 28. Fyr løs.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Hun risikerer også å måtte pleie denne mannen. Kanskje t.o.m satidig som de har små barn. Tenk både bleieunger å bleiemann samtidig :sjokkert:

Anonymous poster hash: 56c0c...966

blir han så pleietrengende må han jo få hjemmesykepleie eller søkes inn på sykehjem. Forhåpentligvis er han oppegående og selvsyelt til dagen han dør. Og de får jo ikke babiser når han er mellom åtti og nitti sikkert. Da er jo hun snart for gammel til å få babyer selv. Men håper ikke de får barn. Tenåringer skal ikke måtte miste en forelder i alderdom.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

blir han så pleietrengende må han jo få hjemmesykepleie eller søkes inn på sykehjem. Forhåpentligvis er han oppegående og selvsyelt til dagen han dør. Og de får jo ikke babiser når han er mellom åtti og nitti sikkert. Da er jo hun snart for gammel til å få babyer selv. Men håper ikke de får barn. Tenåringer skal ikke måtte miste en forelder i alderdom.

Seriøst Betty, her er det vel den der gamle gubben som blir lurt trill rundt. Når de har vært gift i tre år og hun har fått seg en unge som sikrer oppholdstillatelsen hennes så blir de skilt, hvis hun ikke er så heldig at han dør før da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Seriøst Betty, her er det vel den der gamle gubben som blir lurt trill rundt. Når de har vært gift i tre år og hun har fått seg en unge som sikrer oppholdstillatelsen hennes så blir de skilt, hvis hun ikke er så heldig at han dør før da.

jeg har ikke nekta for at han gjerne blir lurt trill rundt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

jeg har ikke nekta for at han gjerne blir lurt trill rundt.

Jeg ser poenget ditt, men samtidig er jeg glade for at slike gamle gubber kan brukes til noe, dvs gi kvinner fra den 3 verden en sjanse til å starte ei fremtid her og hun holder da ut gammelmannsræva hans de tre årene det trenges. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg ser poenget ditt, men samtidig er jeg glade for at slike gamle gubber kan brukes til noe, dvs gi kvinner fra den 3 verden en sjanse til å starte ei fremtid her og hun holder da ut gammelmannsræva hans de tre årene det trenges. :fnise:

kan de ikke bare fungere som reservepappa istedet? Adoptere de?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

jeg mente jo selvfølgelig istedet for å ha sex med de

Vel, det er altså da heterofile menn du snakker om. De gjør ikke noe for andre med mindre de skal ha tifold igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Vel, det er altså da heterofile menn du snakker om. De gjør ikke noe for andre med mindre de skal ha tifold igjen.

fins noen som er aseksuelle og.. tror ikke alke menn er ute etter sex heller.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

fins noen som er aseksuelle og.. tror ikke alke menn er ute etter sex heller.

Nei, sant nok, men eldre menn i Thailand og andre u-land er ute etter det.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

fins noen som er aseksuelle og.. tror ikke alke menn er ute etter sex heller.

Betty, Betty, Betty....

Må jeg få være så rett frem at jeg informerer deg om at folk har sex til den dagen de dør.

Samme om de er 20, 30, 60, 70 eller 80 eller mere til.

Mulig det kom som et stort sjokk, men det er fakta.

Nårtid mener du mennesker skal slutte å ha sex for ikke å være 'utidige' på sine eldre dager da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis en 28 åring har interessene til en 70 åring må det være fordi hun ikke har venner på egen alder og det syns jeg er bekymringsfullt. En spnn kvinne er sær ovenfor sine jevnaldrende. Du vet jeg har rett. Det er ikke fordommer.

Du vet jo ingenting om disse parene. Disse som er sammen på tross av ulik alder er jo alle forskjellig som med par med nesten ingen aldersforskjell.

Nå finnes det jo et en del par med høye tall mellom seg. F.eks Beate Eriksen og Toralf Maurstad som er henholdsvis 87 og 53 og de har vært gift siden 2000. Celine Dione har over 30 års forskjell i sitt forhold de ble sammen da hun bar noen og tyve. Jan Eggum er sammen med kaja huse de har 22 år mellom seg. Nå kjenner jeg selvsagt ingen av disse personlig men både mennene disse er sammen med og kvinnene virker da veldig oppegående, har sine egne penger, sitt eget nettverk. Det er mange par som har 20-30 års forskjell mellom seg og det å gå ut ifra ting en ikke har peiling på kun fordi en selv synes noe er negativt bygger nettopp på fordommer og uvitenhet. Når en er 28 år er en selvstendig voksent individ som tar sine egne valg, alle må ikke ha venner på sin egen alder. Selv er jeg 29 og har venner som både er 20 og 60 er spent på hva din fulle psykoanalyse sier om meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Betty, Betty, Betty....

Må jeg få være så rett frem at jeg informerer deg om at folk har sex til den dagen de dør.

Samme om de er 20, 30, 60, 70 eller 80 eller mere til.

Mulig det kom som et stort sjokk, men det er fakta.

Nårtid mener du mennesker skal slutte å ha sex for ikke å være 'utidige' på sine eldre dager da?

ok så bare fordi jeg påpeker at noen kan vøre aseksuelle og ikke alle menn er ute etter sex så er det dermed sagt at jeg mener ingen eldre har sex?? Fint du trekker konklusjoner her.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Du vet jo ingenting om disse parene. Disse som er sammen på tross av ulik alder er jo alle forskjellig som med par med nesten ingen aldersforskjell.

Nå finnes det jo et en del par med høye tall mellom seg. F.eks Beate Eriksen og Toralf Maurstad som er henholdsvis 87 og 53 og de har vært gift siden 2000. Celine Dione har over 30 års forskjell i sitt forhold de ble sammen da hun bar noen og tyve. Jan Eggum er sammen med kaja huse de har 22 år mellom seg. Nå kjenner jeg selvsagt ingen av disse personlig men både mennene disse er sammen med og kvinnene virker da veldig oppegående, har sine egne penger, sitt eget nettverk. Det er mange par som har 20-30 års forskjell mellom seg og det å gå ut ifra ting en ikke har peiling på kun fordi en selv synes noe er negativt bygger nettopp på fordommer og uvitenhet. Når en er 28 år er en selvstendig voksent individ som tar sine egne valg, alle må ikke ha venner på sin egen alder. Selv er jeg 29 og har venner som både er 20 og 60 er spent på hva din fulle psykoanalyse sier om meg?

Vel, du har genialt nick i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://mobil.ba.no/nyheter/article7403762.ece

En god artikkel som stod på trykk i Bergens avisen i dag som alle fordomsfulle burde muligens lese.

Synes det er en god artikkel og de har sant i at kjærligheten ikke har noen alder men fy søren de må tåle mye dritt, kanskje nettopp derfor at de ikke har tatt den enkleste vei at jeg tror de har et ekstra sterkt forhold.

Denne artikkelen var god å lese. :)

Hvorfor går de til thailand og finner seg yngre kvinner da? Kan det gjerne være fordi de ikke syns damer på egen alder er bra bok? Da er det isåfall mennene som er fordomsfulle mot eldre kvinner da..

Ærlig talt. Det kan hende at disse mennene ikke finner seg noen kjæreste her i Norge. Noen gang tenkt på det? Kanskje disse mennene også foretrekker asiatiske kvinner når det kommer til for eksempel kultur og/eller utseende. Det er da virkelig ikke så svarthvitt som du skal ha det til.

Det er helt vanlig. Hun er kjøpt og betalt. Det er mest sannsynlig ikke noe kjærlighet i bildet men det er sikkert mannen klar over selv om han innimellom innbiller seg noe annet.

Leste du artikkelen i det hele tatt som ble postet av skreppamedleppa?

nei alle vil ikke ha barn men det er likevel fullt mulig at en kvinne i gortsatt fruktbar alder kan bli gravid likevel. Ut fra artikkelen så viser det seg at de aller fleste reagerer negativt på forholdet deres, så til de grader at de følte behov for å gå ut i media om det.

Det finnes prevensjonsmidler. Det finnes måter å forhindre at en blir gravid på (sterilisering). I Norge finnes det også noe som heter selvbestemt abort.

De ønsket vel å gå ut i media med dette for å få satt en stopper på disse fordommene. De sier jo selv at det ikke går noe særlig inn på dem, men at det gjerne kan gjøre det på andre.

Jeg mener at et ljæresteforhold går ikke uten fysisk tenning. Derfor jeg snakket om hvor ekkelt jeg syns det er at en ung har sex med en gammel. Det er ikke naturlig etter biologien. Så man kan gjerne være sammen men da må den unge få lov å dekke sine fysiske behov andre steder.

Dette er det mest tullete jeg har lest fra deg her inne. Jeg vil gjerne se vitenskapelige artikler som bygger på det du skriver her....

Nå skal jeg sjokkere buksene av dere!

Jeg er gift med en mann som er nesten 30 år eldre enn meg. Og her kommer det virkelig sjokkerende: Ikke er jeg golddigger, ikke er jeg utenlandsk på jakt etter oppholdstillatelse og ikke har jeg "pappakomplekser" ( jeg har en pappa som har fyllt den rollen helt utmerket).

Jeg er en normal, oppegående norsk kvinne som tilfeldigvis fallt for en eldre mann.

Betaler han for meg? Nei, jeg jobber for lønna mi selv og betaler min del.

Bestemmer han over meg? Overhodet ikke. Jeg er en bestemt person som ikke lar meg belære eller styre av noen bare fordi de er eldre enn meg.

Har vi et rart forhold? Tror ikke det, så vidt jeg kan se fungerer vi på samme måte som alle andre par.

Barn ønsker vi ikke, så det er et ikke tema hos oss.

Har jeg møtt fordommer? Massevis. Hvis folk har blitt for ille har jeg bedt dem dra dit peppern gror og holde nesa ute av mitt liv.

Anonymous poster hash: 3ed39...c54

:blomst:

hvis en 28 åring har interessene til en 70 åring må det være fordi hun ikke har venner på egen alder og det syns jeg er bekymringsfullt. En spnn kvinne er sær ovenfor sine jevnaldrende. Du vet jeg har rett. Det er ikke fordommer.

Hvorfor er det så ekstremt bekymringsfullt? Leste du artikkelen som skreppamedleppa postet?

Anonymous poster hash: 2190c...c1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

kan de ikke bare fungere som reservepappa istedet? Adoptere de?

jeg mente jo selvfølgelig istedet for å ha sex med de

ok så bare fordi jeg påpeker at noen kan vøre aseksuelle og ikke alle menn er ute etter sex så er det dermed sagt at jeg mener ingen eldre har sex?? Fint du trekker konklusjoner her.

Jeg kan desverre ikke i denne tråden se noe annet enn at du demonsterer både at et slikt forhold er noe du finner 'mindre' tiltalende, samt at du ditt eget innlegg ovenfor mener 'slike menn' heller burde innta en slags 'reservepappa' funksjon ved å adoptere kvinner fra f.eks. Thailand... - istedet for å ha sex med dem.

Ergo kan jeg ikke annet enn å forstå at det er det faktum at eldre menn har sex med mye yngre kvinner som plager deg.

Eller er det greit når det er... la oss si 20 år mellom dem? Eller er det for mye/lite?

Det kan ikke forstås annerledes enn en det må finnes en aldersgrense for nårtid det blir 'ekkelt' at eldre mennesker har sex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

Denne artikkelen var god å lese. :)

Ærlig talt. Det kan hende at disse mennene ikke finner seg noen kjæreste her i Norge. Noen gang tenkt på det? Kanskje disse mennene også foretrekker asiatiske kvinner når det kommer til for eksempel kultur og/eller utseende. Det er da virkelig ikke så svarthvitt som du skal ha det til.

Leste du artikkelen i det hele tatt som ble postet av skreppamedleppa?

Det finnes prevensjonsmidler. Det finnes måter å forhindre at en blir gravid på (sterilisering). I Norge finnes det også noe som heter selvbestemt abort.

De ønsket vel å gå ut i media med dette for å få satt en stopper på disse fordommene. De sier jo selv at det ikke går noe særlig inn på dem, men at det gjerne kan gjøre det på andre.

Dette er det mest tullete jeg har lest fra deg her inne. Jeg vil gjerne se vitenskapelige artikler som bygger på det du skriver her....

:blomst:

Hvorfor er det så ekstremt bekymringsfullt? Leste du artikkelen som skreppamedleppa postet?

Anonymous poster hash: 2190c...c1a

jeg leste den men jeg endrer ikke mening uansett. Kona så veldig gammelmodig ut forresten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg leste den men jeg endrer ikke mening uansett. Kona så veldig gammelmodig ut forresten

Ingen vitenskapelige artikler? Ingen tegn til refleksjon rundt temaet i det hele tatt?

Anonymous poster hash: 2190c...c1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ingen vitenskapelige artikler? Ingen tegn til refleksjon rundt temaet i det hele tatt?

Anonymous poster hash: 2190c...c1a

jeg får lese på nytt da. Men forstår ikke hva meninger jeg skulle hatt om det annet enn at jeg syns det er trist at unge dama er så gammel for alderen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hvorfor er du så rompefiksert?

vil jo bare ha sex med noen som har ok kropp. Og en skrukkete runpe er turnoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...