Gå til innhold

Han 71, hun 28. Fyr løs.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Jeg mener at et ljæresteforhold går ikke uten fysisk tenning. Derfor jeg snakket om hvor ekkelt jeg syns det er at en ung har sex med en gammel. Det er ikke naturlig etter biologien. Så man kan gjerne være sammen men da må den unge få lov å dekke sine fysiske behov andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener at et ljæresteforhold går ikke uten fysisk tenning. Derfor jeg snakket om hvor ekkelt jeg syns det er at en ung har sex med en gammel. Det er ikke naturlig etter biologien. Så man kan gjerne være sammen men da må den unge få lov å dekke sine fysiske behov andre steder.

"Få lov".. det bestemmer vel de to innad i forholdet antar jeg. Dessuten at DU ikke tenner på noen betyr vel ikke at du mener dine seksuelle preferanser skal gjelde alle andre. De seksuelle preferansene våre dekker hele spekteret, fra den tynneste til den tykkeste. Jeg tenner ikke på tykke menn men jeg har da ingenting med å si til en kvinne som elsker sin overvektige mann at hun må få lov å være utro?

Om hun tenner på mannen sin så har ikke jeg noe med det å gjøre. Samme med de som tenner på tynne menn eller på skalla menn eller what not, det finnes noen for alle tror jeg da, og så prøver jeg å huske på at mine preferanser ikke er noen andres fasit uten om min egen. Slik er det vel med oss alle er der ikke?

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at et ljæresteforhold går ikke uten fysisk tenning. Derfor jeg snakket om hvor ekkelt jeg syns det er at en ung har sex med en gammel. Det er ikke naturlig etter biologien. Så man kan gjerne være sammen men da må den unge få lov å dekke sine fysiske behov andre steder.

Ikke naturlig etter biologien? Det er kun nå i de senere tid at det er mer vanlig å være jevnaldrende sammen enn ikke. Vi har i 200,000 år levd der det har vært mest taktisk for barnet at den frembringes av ei ung jente fremfor ei gammel ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ikke naturlig etter biologien? Det er kun nå i de senere tid at det er mer vanlig å være jevnaldrende sammen enn ikke. Vi har i 200,000 år levd der det har vært mest taktisk for barnet at den frembringes av ei ung jente fremfor ei gammel ei.

det er forskjell på å være sammen med en eldre mann og en eldre mann langt over pensjonsalder.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er forskjell på å være sammen med en eldre mann og en eldre mann langt over pensjonsalder.

Hva har det med det jeg skrev å gjøre? Du snakket om biologi, jeg rettet deg på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekker hun å få oppholdstillatelse før han dør? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Hva har det med det jeg skrev å gjøre? Du snakket om biologi, jeg rettet deg på det.

rettet på meg? Fra naturens side danner man par for å reprodusere seg. Det skjer helt ubevisst.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rettet på meg? Fra naturens side danner man par for å reprodusere seg. Det skjer helt ubevisst.

Du må lese mer om biologi. Du påsto at det ikke er naturlig for at en gammel mann har sex med en ung kvinne. Dette er noe som har eksistert i over 200,000 år, så det er så naturlig som det går an fra biologiens side på lik linje som jevnaldrene som har sex for å reprodusere seg.

Endret av Timza
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at et ljæresteforhold går ikke uten fysisk tenning. Derfor jeg snakket om hvor ekkelt jeg syns det er at en ung har sex med en gammel. Det er ikke naturlig etter biologien. Så man kan gjerne være sammen men da må den unge få lov å dekke sine fysiske behov andre steder.

Jeg er 20 og hadde lett ligget med Jack Nicholson på 77. Er jeg ekkel?

Anonymous poster hash: 81d52...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Du må lese mer om biologi. Du påsto at det ikke er naturlig for at en gammel mann har sex med en ung kvinne. Dette er noe som har eksistert i over 200,000 år, så det er så naturlig som det går an fra biologiens side på lik linje som jevnaldrene som har sex for å reprodusere seg.

jeg mente det var motsatt som ikke var naturlig. Ja jeg vet mange kvinner går etter eldre menn men ikke menn over 70. Det var en tid det var eksyremt sjeldent å i det hele tatt leve til man var 70.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mente det var motsatt som ikke var naturlig. Ja jeg vet mange kvinner går etter eldre menn men ikke menn over 70. Det var en tid det var eksyremt sjeldent å i det hele tatt leve til man var 70.

Hva vet du om det? Og i hvilken tid er det du snakker om? Folk har da levd til de har vært 70 i mange, mange, mange år. Selv helt tilbake til år 1100-1200 så var gjennomsnittet noen og seksti år, altså gjennomsnittet.

Dette er bare en vrangforestilling du har basert på dine egne normer og preferanser.

Endret av Timza
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hva vet du om det? Og i hvilken tid er det du snakker om? Folk har da levd til de har vært 70 i mange, mange, mange år. Selv helt tilbake til år 1100-1200 så var gjennomsnittet noen og seksti år, altså gjennomsnittet.

Dette er bare en vrangforestilling du har basert på dine egne normer og preferanser.

middelalderen f.eks. dårlige levekår. Man var gammel når man var 40. Hallo når gjennpmsnitts levealder da var 60 og nå oppimot 80 så sier det seg selv at de fleste vsr på vei under torva snart når de nærmet seg 60-70 Endret av BettyBoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

middelalderen f.eks. dårlige levekår. Man var gammel når man var 40. Hallo når gjennpmsnitts levealder da var 60 og nå oppimot 80 så sier det seg selv at de fleste vsr på vei under torva snart når de nærmet seg 60-70

Hehe, du er klar over at når du skriver middelalderen så snakker du i et spekter som sprer seg over omtrent 1000 år? 1100-1200 tallet er faktisk innenfor middelalderen det også.

Og nei, man var ikke gammel når man var 40. Når gjennomsnittet er 65 så er man gammel når man er rundt gjennomsnittet. Dessuten var man mye mer aktiv før i tiden - man jobbet til man døde mer eller mindre, elller ikke klarte mer, noe som gjorde at din "gammalmannsrumpe" idag ville vært fastere på den tiden. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Hehe, du er klar over at når du skriver middelalderen så snakker du i et spekter som sprer seg over omtrent 1000 år? 1100-1200 tallet er faktisk innenfor middelalderen det også.

Og nei, man var ikke gammel når man var 40. Når gjennomsnittet er 65 så er man gammel når man er rundt gjennomsnittet. Dessuten var man mye mer aktiv før i tiden - man jobbet til man døde mer eller mindre, elller ikke klarte mer, noe som gjorde at din "gammalmannsrumpe" idag ville vært fastere på den tiden. ;)

man var ikke ansett som ung når man var førti. Sekv faren min sier man var ansett for å være oppi åra når man var tretti, da han var yngre. Så ikke kom her
Lenke til kommentar
Del på andre sider

man var ikke ansett som ung når man var førti. Sekv faren min sier man var ansett for å være oppi åra når man var tretti, da han var yngre. Så ikke kom her

Selvfølgelig var man ikke ansett som "ung" når man var førti. Hvor kommer det ifra? Det er da ikke noe jeg har sagt heller.

Hva faren din mener og sier har null betydning da gjennomsnittsalderen for din tid og hans tid ikke har forandret seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

Selvfølgelig var man ikke ansett som "ung" når man var førti. Hvor kommer det ifra? Det er da ikke noe jeg har sagt heller.

Hva faren din mener og sier har null betydning da gjennomsnittsalderen for din tid og hans tid ikke har forandret seg.

likevel var det da han vokste opp uakseptabelt for noen på 30 å gå ut på byen å drikke ekker å være singel. Man ble satt mye mer i aldersbåser da. Og jo gjennomsnittsalderen har økt siden han var barn. Hsn var barn/ungdom på 40 og 50 tallet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

likevel var det da han vokste opp uakseptabelt for noen på 30 å gå ut på byen å drikke ekker å være singel. Man ble satt mye mer i aldersbåser da. Og jo gjennomsnittsalderen har økt siden han var barn. Hsn var barn/ungdom på 40 og 50 tallet

Det har da ingenting å si om gjennomsnittsalderen er 79,9 år og 81,2 år på de årene. Hvorfor gidder du i det hele tatt late som om det har en betydning for diskusjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg bruker tydeligvis urimelig lite tid på tenke på det TS tar opp i HI... :klo:

- og jeg tenker fortsette å bruke like lite tid på lufte mine eventuelle fordommer mot slike par.

Åsaken til det er at et hvert par har sin egen dynamikk, og sitt eget fundament som forholdet bygger på.

Under ingen omstendigheter klarer jeg se at det er klin umulig at dette er et velfungerende, lykkelig forhold.

- så får andre henge sine egne forommer ut til tørk i offentligheten alt de orker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...