Gå til innhold

Han 71, hun 28. Fyr løs.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så flott for dere at det ikke er dere som er ilag med han da, ikke jeg heller kanskje det er derfor jeg ikke bryr meg særs.

Tenker dere slik om en som er 71 og ei som er 70 også da eller?

Går det an for dere å se et par sammen i offentligheten uten at dere tenker på hvordan rumpene til personene ser ut eller er dere like rumpefikserte når det gjelder alle andre også?

Det var en spøk. Jeg synes det er hyggelig å se eldre jevnaldrende ektepar, og pleier ikke å tenke noe spesielt om det. Men jeg må innrømme at enkelte syndige tanker farer forbi, når det blir snakk om unge damer som er sammen med geriatriske menn.

Anonymous poster hash: 4d5e3...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fordi jeg syntes det var ekkelt at ei på 28 frivillig hadde sex med en på 70. Om jeg hadde gifta meg med en på 70 så hadde jeg ikke hatt sex med han fordi.

Spurte noen deg om hva du ville ha gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er problemet ditt?

Mitt problem? Jeg har ingen problemer, men det virker som om du har noen i kveld?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Mitt problem? Jeg har ingen problemer, men det virker som om du har noen i kveld?

du blir jo så sur. Selvsagt er det ikke normalt at ungjenter tenner på gamle menn.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg bidrar som bare det. De spør hva man syns om det og jeg sier hva jeg syns om det

Du får ta det som et tips fra min side.

På hvilken måte bidrar ordet "æsj" til en diskusjon? Hva skal man fortsette den samtalen der med? Som sagt, det er en fjortisskommentar om ikke verre. Om du ønsker å bli satt i bås med den brukergruppen så får du hver så god og fortsette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo ikke no problem når de er på samne alder. Ei på 28 er jo alt for ung for en på 70

Det var ikke det jeg spurte deg om, jeg spurte deg om du tenker på rumpene deres når du ser ro stykker på samme alder ilag som er oppi årene?

Om du ikke gjør det hva har rumpene til denne mannen å gjøre i denne tråden?

En gammel mann sin rumpe er en gammel mann sin rumpe enten har er ilag med ei på 23 eller en på 71 så hva hvorfor du blander inn rumpen til denne mannen i denne tråden vet jeg ikke men synes det blir litt for barnslig av deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Du får ta det som et tips fra min side.

På hvilken måte bidrar ordet "æsj" til en diskusjon? Hva skal man fortsette den samtalen der med? Som sagt, det er en fjortisskommentar om ikke verre. Om du ønsker å bli satt i bås med den brukergruppen så får du hver så god og fortsette.

sett meg i bås så mye du vil.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du blir jo så sur. Selvsagt er det ikke normalt at ungjenter tenner på gamle menn.

Nei, jeg er ikke sur. Men du driver å kommenterer så unødvendig mye av det jeg skriver.

Kranglefanten :hug:

Endret av Evel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sett meg i bås så mye du vil.

Ja, jeg får gjøre det og ta alt du sier med en god klype salt om båsen stemmer med den virkelige alderen din som du prosjekterer frem her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en spøk. Jeg synes det er hyggelig å se eldre jevnaldrende ektepar, og pleier ikke å tenke noe spesielt om det. Men jeg må innrømme at enkelte syndige tanker farer forbi, når det blir snakk om unge damer som er sammen med geriatriske menn. Anonymous poster hash: 4d5e3...ea4

Å pakke inn fordommene sine i rumpe spøker synes jeg sier litt mer om nivået på den som kommenterer disse "spøkene" enn både nivået på en gammel mann sin rumpe og forholdet til en annen mye yngre voksen kvinne. .

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Jeg har desverre fordommer mot sånt men vet det finnes unntak hvor de genuint er forelsket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Klipp fra sex og singelliv der samantha stormer ut døra fordi den 72 år gamle mannen hun er iferd med å ha sex med har gammelmannsrumpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

http://mobil.ba.no/nyheter/article7403762.ece

En god artikkel som stod på trykk i Bergens avisen i dag som alle fordomsfulle burde muligens lese.

Synes det er en god artikkel og de har sant i at kjærligheten ikke har noen alder men fy søren de må tåle mye dritt, kanskje nettopp derfor at de ikke har tatt den enkleste vei at jeg tror de har et ekstra sterkt forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hvorfor går de til thailand og finner seg yngre kvinner da? Kan det gjerne være fordi de ikke syns damer på egen alder er bra bok? Da er det isåfall mennene som er fordomsfulle mot eldre kvinner da..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Åååååå hjelpes....

det er jo et faktum at menn pleier å bytte ut kona med en yngre modell. Fordi kona ikke er heit nok lenger. Det skjer jo hele tiden.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...