Gå til innhold

Han 71, hun 28. Fyr løs.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor går de til thailand og finner seg yngre kvinner da? Kan det gjerne være fordi de ikke syns damer på egen alder er bra bok? Da er det isåfall mennene som er fordomsfulle mot eldre kvinner da..

Viss jeg ønsker meg en mann med mørkt hår og blir sammen med en mann med mørkt hår er jeg da fordomsfull mot lys hårete menn? Hmm funky.. That i did not know

Med andre ord; du skriver mye rart her nå Betty!

Endret av skreppamedleppa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Viss jeg ønsker meg en mann med mørkt hår og blir sammen med en mann med mørkt hår er jeg da fordomsfull mot lys hårete menn? Hmm funky.. That i did not know

det blir ikke det samme. Greia er at man kan ikke nene at man har rett på noen som er heitere enn seg selv. Det er umulig for ei dame på 70 å få seg en ung mann. Derfor er det dårlig gjort av gamle menn å ditche de for ungjenter.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir ikke det samme. Greia er at man kan ikke nene at man har rett på noen som er heitere enn seg selv. Det er umulig for ei dame på 70 å få seg en ung mann. Derfor er det dårlig gjort av gamle menn å ditche de for ungjenter.

Jeg blåser i hva som er mulig og ikke for noen på 70. Ta å les artikkelen jeg linker til så klarer selv du å forstå at det handler om å falle for hverandre. Å være heit alene spiller ingen rolle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig. Hun er kjøpt og betalt. Det er mest sannsynlig ikke noe kjærlighet i bildet men det er sikkert mannen klar over selv om han innimellom innbiller seg noe annet.

Endret av KG dama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo et faktum at menn pleier å bytte ut kona med en yngre modell. Fordi kona ikke er heit nok lenger. Det skjer jo hele tiden.

Det er et faktum at kvinner "pleier" å bytte ut mannen med en mann med bedre økonomi, fordi mannen er gått konkurs/ikke tjener godt nok/etc. Det skjer jo hele tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et faktum at kvinner "pleier" å bytte ut mannen med en mann med bedre økonomi, fordi mannen er gått konkurs/ikke tjener godt nok/etc. Det skjer jo hele tiden.

Ja, for menn er jo kun opptatt av en heit kone, og damer er kun opptatt av penger. Snakk om generalisering.

Anonymous poster hash: 0671d...849

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Jeg blåser i hva som er mulig og ikke for noen på 70. Ta å les artikkelen jeg linker til så klarer selv du å forstå at det handler om å falle for hverandre. Å være heit alene spiller ingen rolle.

det handler om at han vil ha ei ung ei med fin kropp. Er det rart kvinner strever livet av seg med å holde seg unge? Og hva om de får barn sammen. Hvor ego er ikke det? Hsn kommer til å dø før ungen rekker å fylle 18.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for menn er jo kun opptatt av en heit kone, og damer er kun opptatt av penger. Snakk om generalisering. Anonymous poster hash: 0671d...849

Det er jo den generaliseringer Betty og kg damen har kommet til her i tråden. De er kun sammen pga dette noe Betty gav klar beskjed på i innlegg en og til nå så du kunne like gjerne ha sitert de og sagt det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det handler om at han vil ha ei ung ei med fin kropp. Er det rart kvinner strever livet av seg med å holde seg unge? Og hva om de får barn sammen. Hvor ego er ikke det? Hsn kommer til å dø før ungen rekker å fylle 18.

Du har enda ikke lest artikkelen jeg linker til..

For det første er det ikke alle som vil ha barn heri livet. Dernest så har vel verken du eller jeg noe med hvem voksne mennesker er sammen med har vi vel?

Voksne mennesker bestemmer over seg selv både hun og han i hi er voksne så jeg ser ikke hvorfor du prøver å leke forhold politi ovenfor voksne mennesker.

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for menn er jo kun opptatt av en heit kone, og damer er kun opptatt av penger. Snakk om generalisering.

Anonymous poster hash: 0671d...849

Det var ren ironi fra Timza hvis jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Du har enda ikke lest artikkelen jeg linker til..

For det første er det ikke alle som vil ha barn heri livet. Dernest så har vel verken du eller jeg noe med hvem voksne mennesker er sammen med har vi vel?

Voksne mennesker bestemmer over seg selv både hun og han i hi er voksne så jeg ser ikke hvorfor du prøver å leke forhold politi ovenfor voksne mennesker.

nei alle vil ikke ha barn men det er likevel fullt mulig at en kvinne i gortsatt fruktbar alder kan bli gravid likevel. Ut fra artikkelen så viser det seg at de aller fleste reagerer negativt på forholdet deres, så til de grader at de følte behov for å gå ut i media om det. Endret av BettyBoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei alle vil ikke ha barn men det er likevel fullt mulig at en kvinne i gortsatt fruktbar alder kan bli gravid likevel. Ut fra artikkelen så viser det seg at de aller fleste reagerer negativt på forholdet deres, så til de grader at de følte behov for å gå ut i media om det.

Ja ut ofra artikkelen også? Det sier vel litt når kjærligheten trumfer folk sine absurde fordommer. Da vil jeg si den er ganske sterk. De har vært sammen i ti år, er lykkelige har det bra sammen, lever livet og koser seg og da skal liksom dine tykke tåpelige fordommer bestemme at de ikke skal være sammen bare fordi du har fått det for deg at han har en gammelmannsrumpe og hun er en golddigger og du skal sette deg til doms ovenfor de?

Noe av det tåpeligste jeg har hørt..

Om folk ikke vil ha barn så vil de ikke det fruktbar eller ei.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Ja ut ofra artikkelen også? Det sier vel litt når kjærligheten trumfer folk sine absurde fordommer. Da vil jeg si den er ganske sterk. De har vært sammen i ti år, er lykkelige har det bra sammen, lever livet og koser seg og da skal liksom dine tykke tåpelige fordommer bestemme at de ikke skal være sammen bare fordi du har fått det for deg at han har en gammelmannsrumpe og hun er en golddigger og du skal sette deg til doms ovenfor de?

Noe av det tåpeligste jeg har hørt..

Om folk ikke vil ha barn så vil de ikke det fruktbar eller ei.

hallo. Det er ikke bare tenåringer som blir gravide ved et uhell. Man kan ende opp med barn selv om man i utg. Punktet ikke ville det.

Og de kan kose seg i vei. Betur ikke at jeg hyller dem likevel. Jeg syns uansett det er kvalmt uansett hva du føler du må overbevise meg om. La meg få ha meningene mine ifred uten å trykke propaganda i trynet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo. Det er ikke bare tenåringer som blir gravide ved et uhell. Man kan ende opp med barn selv om man i utg. Punktet ikke ville det.

Og de kan kose seg i vei. Betur ikke at jeg hyller dem likevel. Jeg syns uansett det er kvalmt uansett hva du føler du må overbevise meg om. La meg få ha meningene mine ifred uten å trykke propaganda i trynet mitt.

Que?? Tåler du ikke å bli konfrontert over meningene dine heller nå, jeg kan forsåvidt skjønne det for hadde jeg vært så fordomsfull som du så hadde jeg også bete meg litt i tungen av de. Men om du ikke tåler en meningsutveksling på et diskusjonsforum så er jo det opp til deg, du får slutte å diskutere i slike tråder da.

Ps; vil man ikke ha barn så er det lett å gjøre noe med det, haugevis av prevensjonsmiddel på marknaden i dag og hun vil ikke ha barn det har derfor ikke noe med temaet å gjøre. Jeg vil da heller ikke ha barn og fant meg en som hadde sterilisert seg når han var 26. Er ikke noe problem i dag å unngå å få barn.

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for menn er jo kun opptatt av en heit kone, og damer er kun opptatt av penger. Snakk om generalisering.

Anonymous poster hash: 0671d...849

Djeezes!

Les det jeg svarte til. Jeg gjentok generaliseringen som BettyBoop gjorde ved å snu fjøla rundt for å vise hvor teit den var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

Que?? Tåler du ikke å bli konfrontert over meningene dine heller nå, jeg kan forsåvidt skjønne det for hadde jeg vært så fordomsfull som du så hadde jeg også bete meg litt i tungen av de. Men om du ikke tåler en meningsutveksling på et diskusjonsforum så er jo det opp til deg, du får slutte å diskutere i slike tråder da.

Ps; vil man ikke ha barn så er det lett å gjøre noe med det, haugevis av prevensjonsmiddel på marknaden i dag og hun vil ikke ha barn det har derfor ikke noe med temaet å gjøre. Jeg vil da heller ikke ha barn og fant meg en som hadde sterilisert seg når han var 26. Er ikke noe problem i dag å unngå å få barn.

jeg reagerer på at skreppa prøver febrilsk å få meg til å skifte mening. Og alle har fordommer for noe. Big deal.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg reagerer på at skreppa prøver febrilsk å få meg til å skifte mening. Og alle har fordommer for noe. Big deal.

Nwååå så søtt når folk prøver seg med hersketeknikker fordi de ikke lengre klarer å diskutere sak muligens fordi de vet at argumentene og synspunkter faller på steingrunn.

Forøvrig skal du få ha de tykke absurde fordommene dine i fred. Så kan du være sur og kvalm og slite med sure oppgulp hver gang du ser noen som er forelsket og har det godt sammen på gaten. De er tross alt lykkelig sammen mens det til syvende og sist er du som har problemet. Kipt for deg da..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Nwååå så søtt når folk prøver seg med hersketeknikker fordi de ikke lengre klarer å diskutere sak muligens fordi de vet at argumentene og synspunkter faller på steingrunn.

Forøvrig skal du få ha de tykke absurde fordommene dine i fred. Så kan du være sur og kvalm og slite med sure oppgulp hver gang du ser noen som er forelsket og har det godt sammen på gaten. De er tross alt lykkelig sammen mens det til syvende og sist er du som har problemet. Kipt for deg da..

det var ikke noe forsøk på hersketeknikk. Jeg konstaterer at du prøver hardt å overbevise meg om hvor feil jeg og de fleste andre i verden tar, kontra deg som selvsagt er såå fantastisk og så forståelsesfull og som snakker om at kjærligheten er vakker og alder ingen hindring og andre klisjeer. Tror du seriøst at jeg sier noe høyt om jeg ser en på 70 og ei på min slder er kjærester? Jeg kan umulig ha evne til å holde fordommer for meg selv ute på gata liksom? Og fortell meg nå helt ærlig at du ikke har en eneste tåpelig fordom i verden. Jeg kommer ikke til å tro deg. Endret av BettyBoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var ikke noe forsøk på hersketeknikk. Jeg konstaterer at du prøver hardt å overbevise meg om hvor feil jeg og de fleste andre i verden tar, kontra deg som selvsagt er såå fantastisk og så forståelsesfull og som snakker om at kjærligheten er vakker og alder ingen hindring og andre klisjeer.

Okidoki Betty, jeg vet ikke om du helt har forstått konseptet med et diskusjonsforum?

Temaer dukker opp, temaer vi begge har en sterk mening om, du sier din jeg sier min, du blander inn rumpene på menn i 70 årene jeg føler ikke helt for at Det har noe med ting å gjøre.. bla bla bla, igjen du har dim mening jeg synes din mening er idiotisk og du har sagt til meg før at du mener min mening er idiotisk da vi har diskutert dette før, igjen vi er på et diskusjonsforum der temaet som dette dukker opp relativt hyppig og både du og jeg er i disse trådene.

Jeg kunne like gjerne skreket som en unge til deg og sagt "buu huu la meg få lov å mene det jeg vil uten at du skal diskutere eller være uenig med meg din slemming"

men det gidder jeg ikke.

Ha din mening men din mening betyr ikke at jeg trenger å ta deg seriøst eller på noen måte ta deg på alvor. For det må du på ingen måte tro at jeg gjør... Men ikke kom her med barnehagefakter på den måten du gjør her.

Du har fordommer når du på forhånd har dømt alle som er sammen på tvers av alder nord og ned uten å kjenne de. Det er ikke en gjetning fra min side det er slik fordommer fungerer, om du ikke tror meg slå det opp en plass.

Endret av skreppamedleppa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...