Gå til innhold

Han 71, hun 28. Fyr løs.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han er 71 år, å hun er 28.

Det hører selvsagt med til historien at hun er thai-dame.



Anonymous poster hash: 56c0c...966
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Han er 71 år, å hun er 28.

Det hører selvsagt med til historien at hun er thai-dame.

Anonymous poster hash: 56c0c...966

Han: gammel ekkel gris

Hun: golddigger

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva da, "fyr løs"? Det er ekkelt, er det noe mer å si om saken?



Anonymous poster hash: 0671d...849
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil ha en ung jente på armen og hun trenger penger, de er vel begge relativt fornøyd med "avtalen".



Anonymous poster hash: 23c3a...e2b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner faktisk til et slikt par, og tro meg, de elsker hverandre! Og ikke bare det, de har barn sammen også! Og han forguder henne!

Så hva du forsøkte å oppnå med denne tråden det forstår ikke jeg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg kjenner faktisk til et slikt par, og tro meg, de elsker hverandre! Og ikke bare det, de har barn sammen også! Og han forguder henne!

Så hva du forsøkte å oppnå med denne tråden det forstår ikke jeg.

æsj
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ingen spesiell oppfatning av de. Jeg er ingen forhold konstabel og hvem andre sammen med er ikke opp til meg å bestemme. Vi har ingen tvangsekteskape i Norge og folk står fritt til å bli ilag med den de vil så lenge de er voksne mennesker.

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil sikkert få trøbbel i senga. Er vel store sjanser for at reka til 73 åringen ikke vil spille helt på lag...Synes nesten det er perverst at en såpass ung dame vil ha seg en så gammel mann. Men hun har kanskje en bestefar-fetish eller noe.



Anonymous poster hash: 4d5e3...ea4
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Han vil sikkert få trøbbel i senga. Er vel store sjanser for at reka til 73 åringen ikke vil spille helt på lag...Synes nesten det er perverst at en såpass ung dame vil ha seg en så gammel mann. Men hun har kanskje en bestefar-fetish eller noe.

Anonymous poster hash: 4d5e3...ea4

han har sikkert gammelmannsrumpe og.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har sikkert gammelmannsrumpe og.

Ja, en skikkelig svett og illeluktende gammelmannsrumpe. :flekke:

Anonymous poster hash: 4d5e3...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ja, en skikkelig svett og illeluktende gammelmannsrumpe. :flekke:

Anonymous poster hash: 4d5e3...ea4

ikke sikkert den er illeluktende da men. Hehe.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke sikkert den er illeluktende da men. Hehe.

Nei, det kommer jo an på funksjonsnivået. Men det kan jo hende han lekker litt både foran og bak i hans alder, og da blir lukten deretter. :fnise:

Anonymous poster hash: 4d5e3...ea4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

han har sikkert gammelmannsrumpe og.

Ja, en skikkelig svett og illeluktende gammelmannsrumpe. :flekke:Anonymous poster hash: 4d5e3...ea4

Så flott for dere at det ikke er dere som er ilag med han da, ikke jeg heller kanskje det er derfor jeg ikke bryr meg særs.

Tenker dere slik om en som er 71 og ei som er 70 også da eller?

Går det an for dere å se et par sammen i offentligheten uten at dere tenker på hvordan rumpene til personene ser ut eller er dere like rumpefikserte når det gjelder alle andre også?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Nei, det kommer jo an på funksjonsnivået. Men det kan jo hende han lekker litt både foran og bak i hans alder, og da blir lukten deretter. :fnise:

Anonymous poster hash: 4d5e3...ea4

man er ikke så dårlig npr man er 70. Ikke om man er frisk.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

Hvorfor kommenterer du dette til meg?

fordi jeg syntes det var ekkelt at ei på 28 frivillig hadde sex med en på 70. Om jeg hadde gifta meg med en på 70 så hadde jeg ikke hatt sex med han fordi.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj

han har sikkert gammelmannsrumpe og.

Minner meg om kommentarer som kommer fra 6-7 år gamle jenter. Hva med å bare holde de for deg selv om de ikke bidrar til tråden?

Alder er et tall, og sier det samme som på den andre tråden. Det er fult mulig å elske hverandre selv om aldersforskjellen er stor. Det å automatisk påstå at han er en gris, og hun en golddigger uten å vite mer rundt det kun for å generalisere er tullete. Ja, det finnes, men man kan ikke dra alle under samme kam. Mye sunnere å vurdere hver sak hver for seg fremfor å gå rundt og forgifte tankene sine med tullete ting som negative generaliseringer og fordommer.

Endret av Timza
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Så flott for dere at det ikke er dere som er ilag med han da, ikke jeg heller kanskje det er derfor jeg ikke bryr meg særs.

Tenker dere slik om en som er 71 og ei som er 70 også da eller?

Går det an for dere å se et par sammen i offentligheten uten at dere tenker på hvordan rumpene til personene ser ut eller er dere like rumpefikserte når det gjelder alle andre også?

er jo ikke no problem når de er på samne alder. Ei på 28 er jo alt for ung for en på 70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Minner meg om kommentarer som kommer fra 6-7 år gamle jenter. Hva med å bare holde de for deg selv om de ikke bidrar til tråden?

Alder er et tall, og sier det samme som på den andre tråden. Det er fult mulig å elske hverandre selv om aldersforskjellen er stor. Det å automatisk påstå at han er en gris, og hun en golddigger uten å vite mer rundt det kun for å generalisere er tullete. Ja, det finnes, men man kan ikke dra alle under samme kam. Mye sunnere å vurdere hver sak hver for seg fremfor å gå rundt og forgifte tankene sine med tullete ting som negative generaliseringer og fordommer.

jeg bidrar som bare det. De spør hva man syns om det og jeg sier hva jeg syns om det
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...