Gå til innhold

Hvilken KG bruker kunne du tenke deg å gå på date med?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil forresten på jentedate med Heartbeat. Virker som en utrolig varm og koselig jente, og dessuten minner nicket hennes om sangen "Heartbeat" med Iglesias und Nicole Sche. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De som går igjen i alle disse trådene og alltid "smisker" med hverandre.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvem er det? Jeg er ikke noe medlem av en KG-klan akkurat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei jeg nevner ingen navn, er vel andre jeg har sett sleike mer ræv enn deg Evel ;)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøker du å si at begge er homofile? :fnise:

Nei, hun prøver nok å si at med Teedens sinne mot kvinner og kommentar om at alt kvinner mener er uinteressant, så blir nok menn det eneste alternativet som gjenstår for Teedens del ;).

Eventuelt så burde han kanskje prøve å date døvstumme kvinner.

Ellers er Mike Waters mitt valg også ;).

Anonymous poster hash: 817eb...d1b

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil dra på date med Alja og PomPom. Ser for meg at de er sykt morsomme på byen :vin:

Jeg er faktisk sykt morsom på byen, helt til jeg akutt blir møkkdårlig og megafull, og bare subber hjemover uten å si noe til noen. Jeg bare.. Forsvinner hjem for å dø :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd Heartbeat er opptatt, jeg vil bli sammen med henne :yvonne::frustrert:

Anonymous poster hash: 5cd0f...c3e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun prøver nok å si at med Teedens sinne mot kvinner og kommentar om at alt kvinner mener er uinteressant, så blir nok menn det eneste alternativet som gjenstår for Teedens del ;).Eventuelt så burde han kanskje prøve å date døvstumme kvinner. Ellers er Mike Waters mitt valg også ;). Anonymous poster hash: 817eb...d1b

Det er akkurat det jeg prøver å si :laugh:

Det skulle vært en tråd der vi kunne spleise folk også

Anonymous poster hash: 28129...c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er faktisk sykt morsom på byen, helt til jeg akutt blir møkkdårlig og megafull, og bare subber hjemover uten å si noe til noen. Jeg bare.. Forsvinner hjem for å dø :fnise:

Hahhah sånn er jeg og! Var så dårlig engang at jeg stakk fra byen i Oslo, tok taxi til Lillestrøm og tok ikke telefonen før dagen etter. Hadde endel oppgitte venninner da :fnise:

Ellers vil jeg på date med Gjest, så kan vi drikke Carlsberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Huffda, ble du ikke nevnt? Også i noe så viktig som i en "Hvem vill du ha.."-tråd på KG, da gitt.

Jeg stemmer for at vi samler samme alle de som sutrer og bitcher i tråder som dette, og sender dem på en massedate. Kanskje de slutter å syte om de endelig får seg et ligg.

PS. Husk kondom!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er meninga med denne tråden å få seg et ligg, Vampen :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vampen

Er meninga med denne tråden å få seg et ligg, Vampen :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert:

Finnes det noen annen grunn til å gå på date?:blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, ble du ikke nevnt? Også i noe så viktig som i en "Hvem vill du ha.."-tråd på KG, da gitt.

Jeg stemmer for at vi samler samme alle de som sutrer og bitcher i tråder som dette, og sender dem på en massedate. Kanskje de slutter å syte om de endelig får seg et ligg.

PS. Husk kondom!

Hahaha... jaaaada ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart disse trådene er dødsseriøse!

Jeg regner derfor med at typen har tenkt å være utro og gå på date med "full pakke" med en annen her inne. :ironi:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noen annen grunn til å gå på date? :blink:

Ja. Ha det koselig og så gå hvert til sitt :fnise:

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...