Gå til innhold

Hvilken KG bruker kunne du tenke deg å gå på date med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Svampebob1

Der var det noe kjent, ja! ;)

Anonymous poster hash: 5bbc0...df3

Det er vel ikke første gangen noen gjenkjenner meg her :-P.

Typisk at dere skal være anonyme i tillegg ;-).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest New_Girl

Dere aner ikke hva dere går glipp av! :jolie:

(Altså ved å ikke ville gå på date med meg, ikke det som foregår over meg her nå ;) )

Endret av New_Girl
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke første gangen noen gjenkjenner meg her :-P.

Typisk at dere skal være anonyme i tillegg ;-).

Lurer på om noen noensinne kjenner meg igjen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som er interesserte i noen brukere bare på bakgrunn av hva brukerne skriver?

Anonymous poster hash: 0007a...ab3

Det er mange i tråden som aldri har lagt ut bilde altså :)

Anonymous poster hash: 28129...c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange i tråden som aldri har lagt ut bilde altså :)

Anonymous poster hash: 28129...c0b

Hvem da?

Anonymous poster hash: 0007a...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mange i tråden som aldri har lagt ut bilde altså :)Anonymous poster hash: 28129...c0b

Det er ikke så skummelt, bare legge ut halve ansiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem da? Anonymous poster hash: 0007a...ab3

Rskre, MikeWaters, Mann 42, Cathrine88, Gorgonzola, Doktor,Spagetti og Sardintroll tror jeg hvertfall :klo:

Sikkert flere :)

Anonymous poster hash: 28129...c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svampebob1

Dere aner ikke hva dere går glipp av! :jolie:

(Altså ved å ikke ville gå på date med meg, ikke det som foregår over meg her nå ;) )

Da må jo noen nevne deg også da ;-).

Så potensielt sett, om jeg var klar for å date, så ville jeg nok ha vært interessert i å gå på date med deg også.

Haha! Farlig dette. Plutselig må jeg på date med et lass av damer fra forumet her :-P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror faktisk jeg også.

Skreiv nylig litt med en bruker her.. Og inntrykket forandrer seg fort. Spesielt når man får se bilder og når temaet plutselig er noe annet enn problemer, slik som her på forumet.

Man må ikke glemme at dette er et forum. Det folk skriver om her kan gi et litt annet inntrykk enn av hva man ville ha fått i virkeligheten.

Nå må det nevnes at jeg som regel er nysgjerrig på flere her, men jeg har en tendens til å se an litt. Det skal mye til for at jeg tar initiativ til noe. Ting må liksom ligge til rette for at motivasjonen skal være der for meg. Nå har jeg vært veldig brent også, noe som har gjort meg veldig reservert. Jeg kan ikke spå fremtiden, men det er vel noe som er i ferd med å endre seg....

Nå ble jeg nysgjerrig. Tenker du annerledes om meg som person da, etter å ha sett bilder og skrevet litt? :P

Men jeg tror også man lett skaper bilder av personer i hodet utifra hva de skriver. Kan liksom "se for meg" noen her inne, uten at de noen gang har antydet hvordan de ser ut. Og det går vel også på personlighet, så vel som utseende. Selv om det ganske sikkert er mange her som buser ut med meninger og kommentarer i hytt og pine her, til tross for at de kanskje er mer ydmyke og sjenerte i virkeligheten. Pussig greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jo noen nevne deg også da ;-).

Så potensielt sett, om jeg var klar for å date, så ville jeg nok ha vært interessert i å gå på date med deg også.

Haha! Farlig dette. Plutselig må jeg på date med et lass av damer fra forumet her :-P

Såpass ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Svampebob1

Ja. Flott fyr! :)

Anonymous poster hash: 5bbc0...df3

Slikt som dette setter jeg bare enormt pris på :-).

Takk til den hemmelige anonyme her ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere aner ikke hva dere går glipp av! :jolie:

(Altså ved å ikke ville gå på date med meg, ikke det som foregår over meg her nå ;) )

Var det ikke en som sa han hadde hatt sex med deg i en eller annen tråd? Har nå sett deg nevnt i hvert fall. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Var det ikke en som sa han hadde hatt sex med deg i en eller annen tråd? Har nå sett deg nevnt i hvert fall. :P

Haha, ja jeg så det der. Må ha vært i drømmene hans :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Svampebob1

Nå ble jeg nysgjerrig. Tenker du annerledes om meg som person da, etter å ha sett bilder og skrevet litt? :P

Men jeg tror også man lett skaper bilder av personer i hodet utifra hva de skriver. Kan liksom "se for meg" noen her inne, uten at de noen gang har antydet hvordan de ser ut. Og det går vel også på personlighet, så vel som utseende. Selv om det ganske sikkert er mange her som buser ut med meninger og kommentarer i hytt og pine her, til tross for at de kanskje er mer ydmyke og sjenerte i virkeligheten. Pussig greie.

Ja, det gjør jeg :-).

I positiv retning. Jeg var nysgjerrig på deg fra før av jeg, altså.. Men jeg trenger liksom å føle at det er en "åpning" for meg til å kunne ta kontakt.

Jeg tror at den beste policy er å forholde seg åpent til hvordan folk er. Man må vel bare oppleve andre for å vite hvordan de er.

Det er dette jeg har erfart med dating også. Man må liksom bak fasaden for å vite hvordan personen er og hvordan man passer sammen. Kjemi kommer ikke alltid med en gang heller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MikeWaters og HarryDotter. (Tror det var noe sånt de het)



Anonymous poster hash: ddf12...f47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det er vel ikke første gangen noen gjenkjenner meg her :-P.

Du er en spennende mann med mange talenter :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...