Gå til innhold

Hvilken KG bruker kunne du tenke deg å gå på date med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjærlighet på diskusjonsforumet her inne :D Ja, hvem vet? Noen kan jo finne hveandre her inne som alle andre steder, selv om vi ikke er her inne for å finne noen i utgangspunktet.

Jeg har troen på at folk finner hverandre her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dude91

Kunne ha gått på date med mange herfra, men vil ikke med noen. Jeg ser ingen usosial biologi-, matte- eller fysikkgeek og treningsglad jente her inne. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk finner hverandre her er da ingen hemmelighet :P Se på Pene Sko og Fashionistaen feks.

Personlig kunne jeg tenke meg Mike Waters

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har troen på at folk finner hverandre her.

Ja, jeg har troen på at folk kan finne hveandre her jeg også. Er enig med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Svampebob1

Tenker mange er annerledes enn man tror av å lese her enn i virkeligheten.

Det tror faktisk jeg også.

Skreiv nylig litt med en bruker her.. Og inntrykket forandrer seg fort. Spesielt når man får se bilder og når temaet plutselig er noe annet enn problemer, slik som her på forumet.

Man må ikke glemme at dette er et forum. Det folk skriver om her kan gi et litt annet inntrykk enn av hva man ville ha fått i virkeligheten.

Nå må det nevnes at jeg som regel er nysgjerrig på flere her, men jeg har en tendens til å se an litt. Det skal mye til for at jeg tar initiativ til noe. Ting må liksom ligge til rette for at motivasjonen skal være der for meg. Nå har jeg vært veldig brent også, noe som har gjort meg veldig reservert. Jeg kan ikke spå fremtiden, men det er vel noe som er i ferd med å endre seg....

Endret av Svampebob1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk finner hverandre her er da ingen hemmelighet :P Se på Pene Sko og Fashionistaen feks.

Personlig kunne jeg tenke meg Mike Waters

Er de et par nå??

Jeg syntes alltid at de virka så utrolig like og at de hadde vært en god match. Så koselig da! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror faktisk jeg også.

Skreiv nylig litt med en bruker her.. Og inntrykket forandrer seg fort. Spesielt når man får se bilder og når temaet plutselig er noe annet enn problemer, slik som her på forumet.

Man må ikke glemme at dette er et forum. Det folk skriver om her kan gi et litt annet inntrykk enn av hva man ville ha fått i virkeligheten.

Nå må det nevnes at jeg som regel er nysgjerrig på flere her, men jeg har en tendens til å se an litt. Det skal mye til for at jeg tar initiativ til noe. Ting må liksom ligge til rette for at motivasjonen skal være der for meg. Nå har jeg vært veldig brent også, noe som har gjort meg veldig reservert. Jeg kan ikke spå fremtiden, men det er vel noe som er i ferd med å endre seg....

Her kan man skrive om ting en ikke snakker om i virkeligheten. Vel ikke alt lengre, men i en periode fikk jeg tømt meg for mine tanker.

Folk møtes jo andre steder på nettet og her kan man snakke mye sammen og gratis, det er gøy og ikke alltid bor en så veldig langt unna hverandre.

Jeg håper jeg finner mannen i mitt liv, et lite håp om at han er her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Er de et par nå??

Jeg syntes alltid at de virka så utrolig like og at de hadde vært en god match. Så koselig da! :)

De er forlovet (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er forlovet (:

Du og har vel funnet kjærligheten her på forumet :)

Anonymous poster hash: f29ba...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

Du og har vel funnet kjærligheten her på forumet :)

Anonymous poster hash: f29ba...53e

Det har jeg :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som er interesserte i noen brukere bare på bakgrunn av hva brukerne skriver?



Anonymous poster hash: 0007a...ab3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steamboat

Noen her som er interesserte i noen brukere bare på bakgrunn av hva brukerne skriver?

Anonymous poster hash: 0007a...ab3

Nei, men trenger ikke å ha sett bilde, holder at jeg tror de er pene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HomerS

Ja, jeg har troen på at folk kan finne hveandre her jeg også. Er enig med deg :)

Større sjans her enn over en boks med makrell i tomat på Rema1000...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjent?

Ja. Flott fyr! :)

Anonymous poster hash: 5bbc0...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...