Gå til innhold

Hvilken KG bruker kunne du tenke deg å gå på date med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, det gjør jeg :-).

I positiv retning. Jeg var nysgjerrig på deg fra før av jeg, altså.. Men jeg trenger liksom å føle at det er en "åpning" for meg til å kunne ta kontakt.

Jeg tror at den beste policy er å forholde seg åpent til hvordan folk er. Man må vel bare oppleve andre for å vite hvordan de er.

Det er dette jeg har erfart med dating også. Man må liksom bak fasaden for å vite hvordan personen er og hvordan man passer sammen. Kjemi kommer ikke alltid med en gang heller.

Hvordan tenkte du jeg var da?

Er enig i at man kan få feil inntrykk på datingsider også, men kanskje ikke i like stor grad. Der vil man jo i hvert fall prøve å beskrive seg selv med ord, og ikke presentere diverse meninger om mer eller mindre kontroversielle problemstillinger - og i hvert fall muligens moderere standpunktene sine en smule. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Svampebob1

Hvordan tenkte du jeg var da?

Er enig i at man kan få feil inntrykk på datingsider også, men kanskje ikke i like stor grad. Der vil man jo i hvert fall prøve å beskrive seg selv med ord, og ikke presentere diverse meninger om mer eller mindre kontroversielle problemstillinger - og i hvert fall muligens moderere standpunktene sine en smule. :P

Jeg tar dette på PM heller jeg :-).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svampebob1

Hvordan tenkte du jeg var da?

Er enig i at man kan få feil inntrykk på datingsider også, men kanskje ikke i like stor grad. Der vil man jo i hvert fall prøve å beskrive seg selv med ord, og ikke presentere diverse meninger om mer eller mindre kontroversielle problemstillinger - og i hvert fall muligens moderere standpunktene sine en smule. :P

Når det gjelder datingsider, så er vi nok veldig forskjellige. Jeg er nok vanskelig å plassere for mange pga. en fargerik personlighet. Jeg har opplevd å få en del kommentarer på dette om at folk trodde jeg var annerledes. De har gjerne gjort seg en mening om meg og får seg som regel en overraskelse når de møter meg.

Og dette sier jeg ikke for å "skryte" av meg selv på noe vis.. men heller fordi jeg ofte har følt meg litt misforstått på nett :-P.

Egentlig har jeg gitt opp i det å presentere meg selv... Folk må heller finne ut på egen hånd hvordan jeg er. Det er mye bedre :-). Dessuten forteller handlinger så mye mer enn ord... Og det er vanskelig når det gjelder nettdating ;-).

Endret av Svampebob1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men trenger ikke å ha sett bilde, holder at jeg tror de er pene.

Hvem tror du er pene da?

Anonymous poster hash: 28129...c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Enig i at Svampebob virker bra, de andre har jeg ikke bitt meg merke i. Ellers vil jeg bare tilføye at jeg hater sånne tråder. Blir aldri nevnt. Geez, i wonder why.

Hadde jeg ikke vært opptatt eller vist at du bodde langt unna, ville jeg gjerne gått på date med deg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Steamboat

Hvem tror du er pene da?

Anonymous poster hash: 28129...c0b

Ønsker ikke å nevne navn, men er jo de som sier at de er svært attraktive. Det er ikke som om jeg tenker at de er svært attraktive ut fra intet.

Endret av Steamboat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Jeg kunne tenkt meg en jentedate med Version 2.0 ! Da skulle vi spist digg mat og hatt bachelor-maraton !! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker ikke å nevne navn, men er jo de som sier at de er svært attraktive. Det er ikke som om jeg tenker at de er svært attraktive ut fra intet.

Jeg personlig ville ikke trodd på de som omtaler seg selv som svært attraktive. Jeg tror de som er mer tilbakeholdne er mer attraktive.

Anonymous poster hash: 0007a...ab3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steamboat

Jeg personlig ville ikke trodd på de som omtaler seg selv som svært attraktive. Jeg tror de som er mer tilbakeholdne er mer attraktive.

Anonymous poster hash: 0007a...ab3

Ser den, men jeg går i hvert fall på limpinnen. Er jo også svært mange pene jenter som poster bilder av seg på KG, man skulle jo tro at de fikk nok bekreftelse i virkeligheten, men sånn fungerer det visst ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg ikke vært opptatt eller vist at du bodde langt unna, ville jeg gjerne gått på date med deg :)

:) !! Har du fått deg dame her gjennom KG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker ikke å nevne navn, men er jo de som sier at de er svært attraktive. Det er ikke som om jeg tenker at de er svært attraktive ut fra intet.

Ikke mer som skal til altså. Jeg er svært attraktiv. :fnise::ninja:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pompom og lilac



Anonymous poster hash: 9dfd2...372
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg personlig ville ikke trodd på de som omtaler seg selv som svært attraktive. Jeg tror de som er mer tilbakeholdne er mer attraktive. Anonymous poster hash: 0007a...ab3

Jeg er litt enig :fnise: Hvem tror du er attraktive da? :)

Anonymous poster hash: 28129...c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Er det noen av dere som skal på date nå da? :)

Nei, det var ingen som svarte på innlegget mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...