Gå til innhold

Hvilken KG bruker kunne du tenke deg å gå på date med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helt ærlig, kunne det vært interessant å møte følgende personer, og se hvilke samtaleemner som hadde dukket opp..

Mann 42, han vet så mye at jeg tror jeg ville følt at jeg var på en date med en professor.

Teeden, de fleste vet hvordan han tar opp tema og diskuterer det, så jeg ville vært interessert i å se under overflaten om det finnes noe mer der.....

Lutetium71, jeg mistenker at han hadde fått meg til å få latterkrampe og dødd.

Men nå vet ikke jeg om disse er single eller hva. Om de er gifte etc, blir det med tanken. Jeg ønsker ingen kvinner på min nakke.

Endret av Evel
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da syns jeg du faktisk skal sende han en melding :)

Tør ikke :sjenert:

Anonymous poster hash: 98e1a...972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:(

Hvorfor så trist?

Anonymous poster hash: 0007a...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ha gått på date med mange herfra, men vil ikke med noen. Jeg ser ingen usosial biologi-, matte- eller fysikkgeek og treningsglad jente her inne. :fnise:

Jeg kunne falt under den kategorien :P Er ikke usosial, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Idollet

:(

Sammer her mann, samme her. Tror at vi er på linje når det kommer til følelser, it hits you right in the harties. Teeden stikker av med alle damene, mens her sitter vi igjen uten noen date. Trist. Han og Lincoln er de som virkelig har det.

Personlig må det være new_girl og Alina X

Endret av Idollet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg mer enn nok opptatt fra før av, så dette er ikke et forslag for min egen del.... men hvis folk vil gjøre litt alvor av dette, så er det jo egentlig bare å ordne en sammenkomst for KG-brukerne.

Jeg har vært med på en del slikt tidligere via et annet forum og utvidet vennekretsen min betraktelig på den måten.. I en god del av tilfellene har jeg hatt det temmelig kult, ihvertfall.



Anonymous poster hash: abb3e...eef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg mer enn nok opptatt fra før av, så dette er ikke et forslag for min egen del.... men hvis folk vil gjøre litt alvor av dette, så er det jo egentlig bare å ordne en sammenkomst for KG-brukerne.

Jeg har vært med på en del slikt tidligere via et annet forum og utvidet vennekretsen min betraktelig på den måten.. I en god del av tilfellene har jeg hatt det temmelig kult, ihvertfall.

Anonymous poster hash: abb3e...eef

Det har vært flere KG-treff både i Oslo og Bergen.

Anonymous poster hash: 3ca56...7e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:(

Ok da, skal gjøre det når jeg har samlet motet

Anonymous poster hash: 98e1a...972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammer her mann, samme her. Tror at vi er på linje når det kommer til følelser, it hits you right in the harties. Teeden stikker av med alle damene, mens her sitter vi igjen uten noen date. Trist. Han og Lincoln er de som virkelig har det.

Personlig må det være new_girl og Alina X

Har du slått hodet ditt?

Anonymous poster hash: 28129...c0b

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med flotte pompom eller med arabella

Anonymous poster hash: 9dfd2...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Med flotte pompom eller med arabella

Anonymous poster hash: 9dfd2...372

Dette kom uventet. Hyggelig å bli nevnt :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette kom uventet. Hyggelig å bli nevnt :).

Ja jeg tror du er en hyggelig dame:)

Anonymous poster hash: 9dfd2...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Sammer her mann, samme her. Tror at vi er på linje når det kommer til følelser, it hits you right in the harties. Teeden stikker av med alle damene, mens her sitter vi igjen uten noen date. Trist. Han og Lincoln er de som virkelig har det.

Personlig må det være new_girl og Alina X

Oi, det var overraskende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...