Gå til innhold

Hvilken KG bruker kunne du tenke deg å gå på date med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Arts og Sommee

Anonymous poster hash: 98e1a...972

Jøss... Er du hun som sendte meg PM i går kveld eller...? ASL? BxHxD?

Skal jeg nevne noen selv, så må det bli Noz tror jeg..., med Ferny som den evige toer.

Endret av Sommee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

HarryDotter for en date og en ons :danse:

Anonymous poster hash: 0940d...03c

Litt sent svar...men wuuuuheeeeey. Koselig å bli nevnt :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lutetium.

Anonymous poster hash: 3ca56...7e2

Jeg også :sjenert:

Anonymous poster hash: b9eff...c9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wanderlust(som har slettet seg).



Anonymous poster hash: 072aa...908
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Topic: På date med? Tja, en hyggelig middag med Kamikatze og Nordavind hadde gjort seg. ;)

Endret av Rainbow81
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Reza08

Ingen flere som har nevnt Herr Heftig? Har bare sett navnet hans et par ganger. Han virker da som en artig fyr. Sid Walker virker også som en fin type. Må gratulere Gunfreak, om det stemmer at han har fått seg dame. Er glad på dine vegne.

Synes det er mange trivelige personer på dette forumet her, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en spennende mann med mange talenter :).

Bare dumt han har noen skjulte talenter som kun spesielt utvalgte får se virkeligheten av. Grøss!

Anonymous poster hash: 88b8d...526

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Bare dumt han har noen skjulte talenter som kun spesielt utvalgte får se virkeligheten av. Grøss!

Anonymous poster hash: 88b8d...526

Jeg måtte gå tilbake i tråden for å finne ut hvorfor du siterte meg, dvs. det forstår jeg ikke. Jeg skrev at Svampebob er en mann med mange talenter, ikke et ord om skjulte, som om han skulle bære på grufulle hemmeligheter. For alt du vet kjenner jeg ham kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Nå vet ikke jeg hva som skjedde på det treffet, men det jeg vet er at det kan være greit for ganske mange å ikke være så naive med tanke på menneskene som er her inne. Diskusjonsforum er, har vært, og vil alltid være, plasser der mennesker med ekstreme eksponeringsbehov og personlighetsforstyrrelser koser seg. Å ha et eksponeringsbehov i seg selv trenger ikke å være negativt, men mange prøver i tillegg å virke anderledes enn de er i virkeligheten. De skjuler sine negative egenskaper eller personlighetsforstyrrelser og virker både oppegående og snille som mennesker. Realiteten er en helt annen og det kan føre til farlige situasjoner for de som blir kjent med dem.

De som virker som om de er åpne om hvem de er, og ærlige om hvordan de er, kan være de med den mest skjulte agendaen og personligheten.

Anonymous poster hash: 88b8d...526

Du har flere gode poenger her. Jeg tipper de fleste av brukerne her er vanlige mennesker jeg...Som i hele samfunnet, på skoler og arbeidsplasser finnes det både psykopater og mordere og løgnere....Når det da er f.eks 60.000 medlemmer på KG vil det selvsagt finnes skrullinger her også.

Dessuten er vel ikke de fleste av oss her for å få seriøse forhold og giftemål/samboerskap, så det går forhåpentlig bra med oss alle :) Håper det iallefall ;)

Og for å skrive noe som er relatert til tråden så....ja...Er noen her inne som jeg godt kunne tatt med meg på en god middag og fjaset og pratet godt med. Liker å høre andre folks meninger og syn på livet

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Winza

Du har flere gode poenger her. Jeg tipper de fleste av brukerne her er vanlige mennesker jeg...Som i hele samfunnet, på skoler og arbeidsplasser finnes det både psykopater og mordere og løgnere....Når det da er f.eks 60.000 medlemmer på KG vil det selvsagt finnes skrullinger her også.

Dessuten er vel ikke de fleste av oss her for å få seriøse forhold og giftemål/samboerskap, så det går forhåpentlig bra med oss alle :) Håper det iallefall ;)

Ikke meg ihvertfall, har vært her for mye og blitt kjent med for mange til at jeg hadde orka å hatt et forhold til noen av dem. Foretrekker å la forum være forum og virkelighet være virkelighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...