Gå til innhold

John Arne og Louise Angelica Riise

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Seriøst? Hvordan vet du det? Jeg skjønner henne godt, hahaha :)

Anonymous poster hash: 30856...6ec

VG TV, intervju med dem.

Anonymous poster hash: ce06d...d6e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg misliker han ikke. Jeg syns bare at han ikke er attraktiv pga det han gjør, og utseendet hans minner meg om slike sinte ukontrollerbare hissigpropper som ikke finner det for godt å kjøre knyttneven i veggen. Det er nok mange som ikke synes han er noe å se på, og når han velger å farge sitt røde hår mørkt så sier det veldig mye om at han er usikker på seg selv.

Han er en av Norges minst attraktive, det syns jeg. Og sikkert flere andre også. Men om du absolutt vil sikle på en usikker guttetass, vær så god..

Jeg kommer aldri til å forstå eller synes det er saklig å diskutere en persons utseende. Sånn rent objektivt - hva er poenget? Får du eller noen andre noe godt ut av å dele med et debattforum at mange "ikke syns han er noe å se på", når kommentarene rettes mot noe han overhodet ikke kan noe for? Jeg er av den oppfatning at debatt og saklig kritikk kan føre gode ting med seg, men dette er ikke en av de tingene. At han er usikker på seg selv er vel ikke så rart når det finnes folk som kommer med den type kommentarer som du gjør her. Han ble mobba under oppveksten nettopp på grunn av utseendet sitt, og han var nylig på en barneskole og snakka om hvordan dette har preget livet hans. Det er klart at slike ting setter spor. Så vær så snill og skjerp deg, det du driver med er utrolig stygt gjort.

Anonymous poster hash: 564d4...982

• Liker 9
Skrevet

Jeg kommer aldri til å forstå eller synes det er saklig å diskutere en persons utseende. Sånn rent objektivt - hva er poenget? Får du eller noen andre noe godt ut av å dele med et debattforum at mange "ikke syns han er noe å se på", når kommentarene rettes mot noe han overhodet ikke kan noe for? Jeg er av den oppfatning at debatt og saklig kritikk kan føre gode ting med seg, men dette er ikke en av de tingene. At han er usikker på seg selv er vel ikke så rart når det finnes folk som kommer med den type kommentarer som du gjør her. Han ble mobba under oppveksten nettopp på grunn av utseendet sitt, og han var nylig på en barneskole og snakka om hvordan dette har preget livet hans. Det er klart at slike ting setter spor. Så vær så snill og skjerp deg, det du driver med er utrolig stygt gjort.

Anonymous poster hash: 564d4...982

Jeg svarte på ett spørsmål. Jeg driver ikke med en hel masse hets og mobbing og gjentagelser. Jeg skrev om mine observasjoner. Og ved gud bedre meg, hvor går egentlig grensen for hvor snille uttalelser en skal komme med når personen er veldig offentlig og kommer med uttalelser selv som jeg aldri ville ha sagt?

Jeg står på mitt. Det får du bare akseptere. Eller rapportere.

AnonymBruker
Skrevet

De skal snart til maldivene, så dubai og så las vegas. Snakker meg om, så kanskje til høsten han får klemt inn litt tid med barna?

AnonymBruker
Skrevet

Synes de er vakre sammen :)

Anonymous poster hash: 6ea71...3fc
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

?Glede seg til hva? Det er hans 3. Hvor spennende kan det være. Barna hans får ikke komme engang, pga HENNE. Hun var redd barna skulle ta fokuset bort fra henne :sjokk: Mennesket slutter aldri sjokkere.

Hva ER det egentlig hun tenker på? Hun blir jo "mamma" til disse barna. Snakker om å bare se sin egen nesetipp...

Anonymous poster hash: c2b85...aaf

AnonymBruker
Skrevet

Når var hun sammen med sirius? Ei helt vanlig jente, som skøt gullfuglen og ble rik...

AnonymBruker
Skrevet

Hva ER det egentlig hun tenker på? Hun blir jo "mamma" til disse barna. Snakker om å bare se sin egen nesetipp...

Men barna er jo aldri med dem, tror ikke de har soverom i leiligheten deres engang. J.AR sa det selv, at han så barna lite nå, men at de skulle fikse opp i det etter bryllupet. Han kan vel ikke komme å gå som han vil? Tror ikke L.A pusher på heller for å si det slik. Ariana på 12 var med i bryllupet da.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg reagerer også på at JA hadde flosshatten på hodet i kirken. En mann tar alltid av seg hodeplagget når han er i kirken. En dannet herre gjør hvertfall det...

• Liker 1
AnonymBruker
AnonymBruker
Skrevet

Synes det var koselig at Louise la ut bilde av henne med datteren til JA, Ariana (13 år) på instagram jeg. Så ikke mye falskt ut det :)

Anonymous poster hash: 90741...d54

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet årsaken til bruddet i de to tidligere forholdene? Har inntrykk av at hun første virker som en veldig sympatisk type.

Anonymous poster hash: 4342f...9c8
Skrevet (endret)

Det må da føles skikkelig merkelig å ha tre store bryllup med tre ulike kvinner på 10-12 år. Leste om bryllupet på vg, og det er jo bare rart. Gjestene hilser stivpyntet på hverandre, "ja nå er vi her igjen", "lenge siden sist, hø-hø". Forloveren til John Arne er vel rimelig lei av å arrangere utdrikningslag og å skrive taler nå..

Endret av Ultiva
  • Liker 13
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forøvrig synes jeg JAR viser storsinn som inviterte John Carew til bryllupet. Hvem glemmer vel ikke de velrettede slagene Carew fikk inn på Riise i spillerbussen. Riise svimte jo av.

Anonymous poster hash: 07e8b...ef1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig fint bilde av henne og datteren ja, hun kunne vært søsteren :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja ja, shit happens, Finner man lykken tredje gangen så er det jo bare slik

Anonymous poster hash: 6ea71...3fc
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir nok ikke siste gang.

Anonymous poster hash: 91869...722

AnonymBruker
Skrevet

Veldig fint bilde av henne og datteren ja, hun kunne vært søsteren :)

link?

Anonymous poster hash: 9206e...122

• Opprett ny...