AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #261 Del Skrevet 5. juni 2014 De kunne vært med i kirken da. Men hun ville ikke barna skulle stjele sjarmen fra henne som brud. Anonymous poster hash: ce06d...d6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #262 Del Skrevet 5. juni 2014 Hun der er er kapittel for seg selv. Gikk på instagrammen hennes, og måtte døyve flauheten min med en pute. Måtte sjekke ut instagrammen, #wag og konstant duckface. Er ikke dama 30? FLAUT!Anonymous poster hash: 02e55...40f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #263 Del Skrevet 5. juni 2014 Ingen barn ble invitert siden de ville ha voksenfest (alkohol), og da passer det seg ikke med små barn tilstede. Kunne barna blitt invitert i vielsen? Muligens, men hvem skulle fulgt barna? De måtte jo hatt en voksenperson med seg og jeg tviler på om barnas mor (ex nr2) hadde lyst til å overvære vielsen. Anonymous poster hash: 5dda0...6cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 5. juni 2014 #264 Del Skrevet 5. juni 2014 Ingen barn ble invitert siden de ville ha voksenfest (alkohol), og da passer det seg ikke med små barn tilstede. Kunne barna blitt invitert i vielsen? Muligens, men hvem skulle fulgt barna? De måtte jo hatt en voksenperson med seg og jeg tviler på om barnas mor (ex nr2) hadde lyst til å overvære vielsen. Anonymous poster hash: 5dda0...6cd Det finnes vel et hopetall folk blant Jon Arnes familie og venner som kunne fulgt barna i vielsen. På kvelden kan man ha barnevakt. Slik fungerer det i de fleste bryllup der brudeparet har barn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #265 Del Skrevet 6. juni 2014 Men nå har han jo ikke sett barna på 8 mnd, så spørs om de hadde husket han igjen. Må være leit for jenta som er 4,5 år at faren plutselig er borte. Anonymous poster hash: ce06d...d6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #266 Del Skrevet 6. juni 2014 VG: "Hvilke partier sitter i den rødgrønne regjeringen?" Louise: *knis* "Altså jeg kan mye partier, men hvor de hører til det vet jeg ikke. Bare tipper Høyre og Frp! Hehehe.Anonymous poster hash: 337e0...3c1 Hun så fram i tiden, og ganske visst er det jo nettopp Høyre og Frp som sitter i regjering nå. Anonymous poster hash: 7b90d...5d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 6. juni 2014 #267 Del Skrevet 6. juni 2014 (endret) Jeg syns ikke det er rart at de små barna ikke var i brylluppet, Hadde selv med min 2 åring, og jeg tror hun syns den dagen var mer pes enn kos. Men det er rart om det stemmer at han ikke har sett dem på 8 mnd. Selv om ex'en kanskje er være helt koko så burde han stått på krava i forhold til å få være sammen med ungene sine Endret 6. juni 2014 av *Emma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #268 Del Skrevet 6. juni 2014 Hun der er er kapittel for seg selv. Gikk på instagrammen hennes, og måtte døyve flauheten min med en pute. Ja, hun er en klein dame. Hun er faktisk verre enn Louise Angelics. Alle selfiene hennes foran baderomsspeilet med trutmunn og treningsklær, er pinlig å se på. Enda verre at hun kaller seg for "frøken gamstpedersen" på instagram. En "golddigger" som bruker kjærestens navn for å fremme seg selv. Anonymous poster hash: 47f7b...9b9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #269 Del Skrevet 6. juni 2014 Uff, ny episode nå. Har kommet 5sek inn i talken til John Arne, men måtte pause. Er så kleint Anonymous poster hash: 381e1...449 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #270 Del Skrevet 6. juni 2014 Har de fortsatt vgtv? Jaja, noen steder må jo fru Riise hente sine inntekter fra..... Anonymous poster hash: ce06d...d6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #271 Del Skrevet 6. juni 2014 Ja, hun er en klein dame. Hun er faktisk verre enn Louise Angelics. Alle selfiene hennes foran baderomsspeilet med trutmunn og treningsklær, er pinlig å se på. Enda verre at hun kaller seg for "frøken gamstpedersen" på instagram. En "golddigger" som bruker kjærestens navn for å fremme seg selv. Anonymous poster hash: 47f7b...9b9 Hun har jo faktisk en solid utdanning da. Ville ikke kalt henne for gold digger. Anonymous poster hash: 77306...01d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #272 Del Skrevet 6. juni 2014 Bor ikke de to yngste barna i London med moren? Skulle de reist helt derfra for å være med i vielsen så KG-terroristene skulle bli fornøyde? Anonymous poster hash: 39352...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #273 Del Skrevet 6. juni 2014 Hun har jo faktisk en solid utdanning da. Ville ikke kalt henne for gold digger.Anonymous poster hash: 77306...01d Det har hun ikke. Er du den samme personen som påsto at den graden hun hadde var virkelig stas? Vel, det er den ikke. Og uansett så er dama primitiv i oppførselen og bruker kjærestens navn for å "markedsføre" seg selv. Latterlige dame er det lenge siden jeg har sett. Anonymous poster hash: 47f7b...9b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #274 Del Skrevet 6. juni 2014 Hun så fram i tiden, og ganske visst er det jo nettopp Høyre og Frp som sitter i regjering nå. Anonymous poster hash: 7b90d...5d2 De er ikke i den rødgrønne regjeringen av den grunn Anonymous poster hash: 337e0...3c1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #275 Del Skrevet 6. juni 2014 Hun skriver på instagram at bloggen er snart oppe og går, så da skal hun blogge om det perfekte livet sitt da, akkurat som vi ikke har nok av slike rosaboble lufthode bloggere Anonymous poster hash: ce06d...d6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #276 Del Skrevet 6. juni 2014 Episode 5: "Om noen timer er jeg gift! Det er helt sykt!" innledet John Arne, som ikke har vært gift på ukesvis. Märtha og Ari dukket ikke opp i bryllupet, men en Idol-artist som ingen husker navnet på lenger var til stede. "This Year's Love" og "How Long Will I Love You" ble fremført under seremonien. Mer passende kjenningsmelodier for forholdet deres kunne de ikke ha funnet. "Er det noe vi har glemt? Det gikk så fort!" undret Louise da det hele var overstått. Ja, de glemte at ekstrem push-up og brudekjole er en kombinasjon som passer minst like dårlig som å la være å ta av seg hatten i kirken. Louise forteller at hun var den eneste som ikke felte en tåre, noe hun klarte ved å la være å se på John Arne under seremonien. "Jeg tror det på en måte er festen jeg gleder meg mest til, fordi at vi, eller i hvert fall jeg og da og planleggerne mine, har gjort en så stor effort for å pynte lokalet." Brudgommens tale gikk slik: "Du kom inn i livet mitt på et tidspunkt da alt var helt ræva" (Det er hardt å være millionær og nybakt pappa) "Jeg har en historie med tidligere ekteskap, barn, øh" (Har barn og ikke en historie med barn, mener du vel?) "Samtidig et liv med mye drit i media" (Fullstendig uforskyldt). Han fikk også nevnt at han alltid vil betale for Louises dyre shoppingvaner. Bruden ble omsider rørt til tårer. Slik en velformulert tale kan kun være skrevet av en som har fått trent seg noen ganger før. Bravo! Anonymous poster hash: 337e0...3c1 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 6. juni 2014 #277 Del Skrevet 6. juni 2014 Episode 5: "Om noen timer er jeg gift! Det er helt sykt!" innledet John Arne, som ikke har vært gift på ukesvis. Märtha og Ari dukket ikke opp i bryllupet, men en Idol-artist som ingen husker navnet på lenger var til stede. "This Year's Love" og "How Long Will I Love You" ble fremført under seremonien. Mer passende kjenningsmelodier for forholdet deres kunne de ikke ha funnet. "Er det noe vi har glemt? Det gikk så fort!" undret Louise da det hele var overstått. Ja, de glemte at ekstrem push-up og brudekjole er en kombinasjon som passer minst like dårlig som å la være å ta av seg hatten i kirken. Louise forteller at hun var den eneste som ikke felte en tåre, noe hun klarte ved å la være å se på John Arne under seremonien. "Jeg tror det på en måte er festen jeg gleder meg mest til, fordi at vi, eller i hvert fall jeg og da og planleggerne mine, har gjort en så stor effort for å pynte lokalet." Brudgommens tale gikk slik: "Du kom inn i livet mitt på et tidspunkt da alt var helt ræva" (Det er hardt å være millionær og nybakt pappa) "Jeg har en historie med tidligere ekteskap, barn, øh" (Har barn og ikke en historie med barn, mener du vel?) "Samtidig et liv med mye drit i media" (Fullstendig uforskyldt). Han fikk også nevnt at han alltid vil betale for Louises dyre shoppingvaner. Bruden ble omsider rørt til tårer. Slik en velformulert tale kan kun være skrevet av en som har fått trent seg noen ganger før. Bravo! Anonymous poster hash: 337e0...3c1 Hahahhaa du er sykt morsom! bra skrevet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ashanti Skrevet 6. juni 2014 #278 Del Skrevet 6. juni 2014 (endret) Episode 5: "Om noen timer er jeg gift! Det er helt sykt!" innledet John Arne, som ikke har vært gift på ukesvis. Märtha og Ari dukket ikke opp i bryllupet, men en Idol-artist som ingen husker navnet på lenger var til stede. "This Year's Love" og "How Long Will I Love You" ble fremført under seremonien. Mer passende kjenningsmelodier for forholdet deres kunne de ikke ha funnet. "Er det noe vi har glemt? Det gikk så fort!" undret Louise da det hele var overstått. Ja, de glemte at ekstrem push-up og brudekjole er en kombinasjon som passer minst like dårlig som å la være å ta av seg hatten i kirken. Louise forteller at hun var den eneste som ikke felte en tåre, noe hun klarte ved å la være å se på John Arne under seremonien. "Jeg tror det på en måte er festen jeg gleder meg mest til, fordi at vi, eller i hvert fall jeg og da og planleggerne mine, har gjort en så stor effort for å pynte lokalet." Brudgommens tale gikk slik: "Du kom inn i livet mitt på et tidspunkt da alt var helt ræva" (Det er hardt å være millionær og nybakt pappa) "Jeg har en historie med tidligere ekteskap, barn, øh" (Har barn og ikke en historie med barn, mener du vel?) "Samtidig et liv med mye drit i media" (Fullstendig uforskyldt). Han fikk også nevnt at han alltid vil betale for Louises dyre shoppingvaner. Bruden ble omsider rørt til tårer. Slik en velformulert tale kan kun være skrevet av en som har fått trent seg noen ganger før. Bravo! Anonymous poster hash: 337e0...3c1 Hahahaha!! Jeg leste dette før jeg så episoden.. Jeg var sikker på du overdrev en smule, spesielt med talen til John Arne.. men neida! Det var SPOT on.. jeg dauer! Endret 6. juni 2014 av ashanti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #279 Del Skrevet 6. juni 2014 Nybakt far og livet var ræva? Forstår meget godt eksen jeg, at hun ble meget forbannet. Louse er egentlig en tyv, hun stjal mannen fra Maria. DET er ikke pent!! Hvem vil ikke falle for ei silikonbimbo på 21 år, mens kona hjemme er i ammemodus og melkesprengte pupper. Skal se når de her får barn om han forlater henne også..... Anonymous poster hash: ce06d...d6e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #280 Del Skrevet 6. juni 2014 Episode 5: "Om noen timer er jeg gift! Det er helt sykt!" innledet John Arne, som ikke har vært gift på ukesvis. Märtha og Ari dukket ikke opp i bryllupet, men en Idol-artist som ingen husker navnet på lenger var til stede. "This Year's Love" og "How Long Will I Love You" ble fremført under seremonien. Mer passende kjenningsmelodier for forholdet deres kunne de ikke ha funnet. "Er det noe vi har glemt? Det gikk så fort!" undret Louise da det hele var overstått. Ja, de glemte at ekstrem push-up og brudekjole er en kombinasjon som passer minst like dårlig som å la være å ta av seg hatten i kirken. Louise forteller at hun var den eneste som ikke felte en tåre, noe hun klarte ved å la være å se på John Arne under seremonien. "Jeg tror det på en måte er festen jeg gleder meg mest til, fordi at vi, eller i hvert fall jeg og da og planleggerne mine, har gjort en så stor effort for å pynte lokalet." Brudgommens tale gikk slik: "Du kom inn i livet mitt på et tidspunkt da alt var helt ræva" (Det er hardt å være millionær og nybakt pappa) "Jeg har en historie med tidligere ekteskap, barn, øh" (Har barn og ikke en historie med barn, mener du vel?) "Samtidig et liv med mye drit i media" (Fullstendig uforskyldt). Han fikk også nevnt at han alltid vil betale for Louises dyre shoppingvaner. Bruden ble omsider rørt til tårer. Slik en velformulert tale kan kun være skrevet av en som har fått trent seg noen ganger før. Bravo! Anonymous poster hash: 337e0...3c1 Anonymous poster hash: aa778...dff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg