Gå til innhold

John Arne og Louise Angelica Riise

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

John Arne har tross alt hatt to bryllupmiddager allerede, alternativene begynner vel å bli noe begrenset hvis han ikke har lyst til å servere det samme på nytt.

Har du et litt vel begrenset repertoar i matveien??
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hun silikon? Nyeste instagram bildet viser en naken dame bakfra, nyter solen. Ja, de har det fint :)

Anonymous poster hash: ce06d...d6e

Jau, silikon, nese, lepper, tenner.M.M. Ikke til å kjenn igjen fra skoletida.

Anonymous poster hash: 54a97...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du et litt vel begrenset repertoar i matveien??

Trodde virkelig ikke at noen ville tro at det var en blodseriøs kommentar fra min side, my bad. Skal slenge på en :fnise:

Endret av Ultiva
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde virkelig ikke at noen ville tro at det var en blodseriøs kommentar fra min side, my bad. Skal slenge på en :fnise:

He he... :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to minste var ikke bedt i bryllupet.

Han har nesten ikke hatt kontakt med de i 2014 og det er ikke Maria sin feil..

En taper som velger dame foran barn!

Anonymous poster hash: 77306...01d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to minste var ikke bedt i bryllupet.

Han har nesten ikke hatt kontakt med de i 2014 og det er ikke Maria sin feil..

En taper som velger dame foran barn!

Anonymous poster hash: 77306...01d

Godt mulig det ikke er Maria sin feil og at han er en lite sympatisk type, men etter å ha lest facebooken hennes, kan jeg ikke si at jeg fikk inntrykk av at det var en dame som IKKE likte drama..

Mulig jeg er dum, men jeg klarer vitterlig ikke å skjønne hva to såpass små barn har å gjøre i ett bryllup. Ja, jeg vet han er deres far, men når mor og far ikke er sammen lengre og tydeligvis ikke har et spesielt godt forhold, nei da skjønner jeg ikke problemet. Barna skjønner jo ikke hva som skjer uansett, samtidig er de så små at de kun hadde blitt med en kort stund uansett. Hadde barna vært eldre hadde jeg naturlig nok sett annerledes på det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virket ikke som et type bryllup som passet for små barn heller. Kjenner flere jeg der barna kun har vært til stede under vielsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppene er ikke ekte, det ser dere vel? Veldig store er de. Minst 350 gram der.

Anonymous poster hash: ce06d...d6e

Hun hadde like store da hun var 16. Så tviler på det.

Anonymous poster hash: 6ef30...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahha! Noen som vet om hun har fullført vgs?

Ja det gjorde hun, hun gikk media og kommunikasjon på vgs.

De er det perfekte par, på intervjuet for frk.Norge kunne ikke Louise svare på hvilke land Norge grenser til.... og trodde Nilen var Norges lengste elv... tror samtalene dem imellom er ganske begrenset i innhold. ;) hadde ikke overlevd en time med noen av dem. men det et fantastisk at de finner hverandre.

Anonymous poster hash: 54a97...ed6

Det var ikke Louise som trodde Nilen er Norges lengste elv, det var ei annen. Men hun sa bl.a dette:

Et annet spørsmål i den uhøytidelige Norge-quizen var hvilke partier den rødgrønne regjeringen består av. - Jeg er ganske god på partier, men klarer ikke alltid å plassere de. Men, jeg tror det er Høyre og Fremskrittspartiet, svarer Oslo-jenta, Louise Angelica Marcussen.

Anonymous poster hash: 6ef30...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er at de to minste barna ikke hadde noe å gjøre på festen, men i kirka kunne de vært. Tenk så fint det hadde vært om de var brudepike og brudesvenn.

Anonymous poster hash: a8d6b...cbf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke helt hvorfor de giftet seg så fort, 2 år etter de ble sammen (eeeller jo... :ler: ) idag er jo de fleste samboere lengre enn det før de forlover seg.

Anonymous poster hash: b0387...d60
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke helt hvorfor de giftet seg så fort, 2 år etter de ble sammen (eeeller jo... :ler: ) idag er jo de fleste samboere lengre enn det før de forlover seg.

Anonymous poster hash: b0387...d60

Det kommer vel helt an på alder og modenhet.

Hadde de vært 18 og 24 hadde det kanskje vært tidlig, men nå er jo hun 24-ish og han 33 eller noe. Synes ikke 2 år er tidlig for ham iallefall.

Endret av Allegro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer vel helt an på alder og modenhet.

Hadde de vært 18 og 24 hadde det kanskje vært tidlig, men nå er jo hun 24-ish og han 33 eller noe. Synes ikke 2 år er tidlig for ham iallefall.

Ikke vår sak kanskje, men når han har to misslykkede ekteskap bak seg så synes jeg to år er litt lite. Han fridde rimelig kjapt! Man bør jo i alle fall vente til forelskelsens har lagt seg, man er jo blind

Anonymous poster hash: 81440...506

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vår sak kanskje, men når han har to misslykkede ekteskap bak seg så synes jeg to år er litt lite. Han fridde rimelig kjapt! Man bør jo i alle fall vente til forelskelsens har lagt seg, man er jo blind

Anonymous poster hash: 81440...506

Er vel finere og "lettere" å være fotballfrue når man er gift, enn når man er samboer tenker jeg. Fotballsamboer klinger ikke like fint :fnise:

Anonymous poster hash: ceae6...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel finere og "lettere" å være fotballfrue når man er gift, enn når man er samboer tenker jeg. Fotballsamboer klinger ikke like fint :fnise:

Anonymous poster hash: ceae6...eb0

Renate Strand gjør jo det.

http://www.adressa.no/forbruker/article9765909.ece

Og se under bildene...hun blir aldri titulert kun med navn, men alltid "Morten Gamst Pedersens kjæreste/samboer". Og på insta heter hun @frkgamstpedersen

Så jo...noen lever på "kjendis"partneren sin fra første stund.

Anonymous poster hash: e54f6...31e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Renate Strand gjør jo det.

http://www.adressa.no/forbruker/article9765909.ece

Og se under bildene...hun blir aldri titulert kun med navn, men alltid "Morten Gamst Pedersens kjæreste/samboer". Og på insta heter hun @frkgamstpedersen

Så jo...noen lever på "kjendis"partneren sin fra første stund.

Hun der er er kapittel for seg selv.

Gikk på instagrammen hennes, og måtte døyve flauheten min med en pute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fy faen! Snakk om å gjøre seg til. Jeg så 4-5 bilder og taklet rett og slett ikke duckface trynet!

Anonymous poster hash: 15074...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er et svakt, svakt menneske som sjekka...duckface i bunad? Og hun som er så søt når hun smiler med tennene! "må drikke vann når kjæresten er en superatlet" og " #kjæreste #rosenborgspiller "

Real love.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forhold til om de minste barna var invitert eller ikke, så bekrefter Louise dette selv på instagram under bildet av seg og Ariana. Skriver da at ingen barn var invitert, men at Ariana er tenåring og derfor "voksen" og derfor hun var der.

Jeg håpte i det lengste at det var x-dama som var litt gæærn og lagde drama ut av ingenting. Men da ser det jo ikke slik ut.

Anonymous poster hash: ea658...4db
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...