Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3


Lilleninja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med ei lita jente i magen!! :hjerte:

Må nesten få deg noe sånt du da :nigo:

il_340x270.617321989_r5ob.jpg

Tusen takk :nigo:

Den var jo bare såååå søt da :nigo::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj jeg tippa rett! Gratulerer m en tulle :D

Jaaa, takk :nigo:

Åh, herlig med jente! Ser forresten at jeg ikke var på tippelista, men jeg tippet jente altså :jepp:

Det blir herlig ja :) Hehe, okaaai :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jo skrive litt mer om 3D-ultralyden i dag :)

Når jeg kom inn til legen, så sa jeg ifra nesten med en gang at jeg gjerne ville vite hva det var (kjønn) hvis han kunne se det. Så legger han "sonden" på magen min, og med en gang bildet kommer opp på skjermen sier han "Jeg vet hva det er!" :sjokkert: "ALLEREDE?!" spurte jeg, veldig overrasket over at det liksom skulle være så lett nå, når det absolutt ikke gikk på OUL. "Ja, jeg kan vise deg!" sa den snille legen :P Da viste han oss at det var jente (og hvordan han så det) :babyjente: For et øyeblikk :)

Litt senere satt vi og så på ansiktet til lille tulla i magen, og så roper han entusiastisk ut; "OI! Det er sjeldent å se!". Han spoler tilbake, og viser oss at lille åpnet øynene sine helt opp :nigo: Det var visst veldig sjeldent de fikk se det på ultralyd, sa han :)

Andre morsomme ting lille holder på med, og gjorde under ultralyd, i magen er:
- Holder på meg hendene oppe i ansiktet, og prøver å sutte på disse
- Løfter beina så langt opp at knærne nesten treffer henne i ansiktet
- Løftet beina opp, tok tak i fotbladet sitt og stappet det inn i munnen
- Ligger og "babler" med seg selv

:ler:

Nesa hennes ser forresten ganske stor ut på UL-bildene :fnise:

Og så er hun jo selvfølgelig den vakreste babyen jeg har sett, selv om jeg bare har sett et tredimensjonalt, gult bilde av henne :fnise::rodmer:

Lille tulla til Lilleninja :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, høres fantastisk ut! :rodmer: Og nå er jeg spent på om jeg må bytte alle klærne til lille etter bumpingen vår ;)

Ble faktisk inspirert av at du skulle ha 3d-ultralyd, så nå har jeg bestilt selv i uke 27! Så da får vi svar, hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

961 gram med ren pikelykke! :strix:

JA :nigo: Har alltid håpet (helt fra jeg var liten) at første barnet mitt skulle bli ei jente :):hjerte:

Ååå, så herlig å se slikt. Man blir liksom litt mer kjent med babyen da :rodmer:

Det var så kooooos! Mitt lille nurk :rodmer: Man blir det, så vil absolutt anbefale det altså :nigo:

Åh, så herlig! Gratulerer med ei fin jente i magen! :hjerte:

Tusen takk :hjerte: Lille tulla til mor :nigo:

Ååå, høres fantastisk ut! :rodmer: Og nå er jeg spent på om jeg må bytte alle klærne til lille etter bumpingen vår ;)

Ble faktisk inspirert av at du skulle ha 3d-ultralyd, så nå har jeg bestilt selv i uke 27! Så da får vi svar, hehe

Hehe, ja, det blir veldig spennende å se :fnise:

Gled deg! Det er så verdt det :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så hadde jeg jo ringerunde etter UL, for å avsløre kjønnet til familie, og fikk noen artige reaksjoner :)
- Lillesøster bare hvinte, som bare en ordentlig tenåringsjente kan :nigo:
- Svigermor gråt litt ^^
- Gubben ropte "ÅH, SÅ BRAAA" (Men det hadde han gjort uansett ;) )
- Bestemor og bestefar ble kjempeglade, bestemor måtte understreke at hun tippet rett og bestefar feil :fnise:

Før jeg avslørte det, så ba jeg alle tippe en siste gang :P Når jeg ringte mamma (ringte henne rett etter gubben) svarte hun bare "JA?" når hun tok telefonen :fnise: Noen som var utålmodig, kanskje? Når jeg da ba henne tippe sa hun "Nei, slutt med det tullet da, spytt ut, hva blir deeeet?" :ler: Fikk etterhvert overtalt henne til å tippe, og hun tippet rett :nigo: Senere på kvelden fikk jeg bilde av en rosa body med "Little Flower" på, den hadde hun visst kjøpt for lenge siden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så hadde jeg jo ringerunde etter UL, for å avsløre kjønnet til familie, og fikk noen artige reaksjoner :)

- Lillesøster bare hvinte, som bare en ordentlig tenåringsjente kan :nigo:

- Svigermor gråt litt ^^

- Gubben ropte "ÅH, SÅ BRAAA" (Men det hadde han gjort uansett ;) )

- Bestemor og bestefar ble kjempeglade, bestemor måtte understreke at hun tippet rett og bestefar feil :fnise:

Før jeg avslørte det, så ba jeg alle tippe en siste gang :P Når jeg ringte mamma (ringte henne rett etter gubben) svarte hun bare "JA?" når hun tok telefonen :fnise: Noen som var utålmodig, kanskje? Når jeg da ba henne tippe sa hun "Nei, slutt med det tullet da, spytt ut, hva blir deeeet?" :ler: Fikk etterhvert overtalt henne til å tippe, og hun tippet rett :nigo: Senere på kvelden fikk jeg bilde av en rosa body med "Little Flower" på, den hadde hun visst kjøpt for lenge siden :fnise:

:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...