Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3


Lilleninja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var kjempekos ja :nigo: Kjenner jeg svigers rett, så får vi magegave til jul også :fnise:

I dag har jeg nesten spist sunt... :P Lagde meg bananpannekaker til frokost, og de har jo bare banan, havregryn, egg, melk, bakepulver og litt grovt mel i seg :jepp:
Meeen... en stund etterpå spiste jeg resten av banankaka.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så mange ganger tenkt på å lage bananpannekaker, men har i grunn aldri fått meg til å gjøre det. Er det bare å mose banan og blande med de ingridiensene der? Hvor tjukk skal konsistensen være? :klo: Kanskje jeg skulle lagd det til kvelds til O i dag. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meeen det er jo banan i den også da.... ;)

Akkurat samme jeg tenkte på :nigo:;)

Jeg har så mange ganger tenkt på å lage bananpannekaker, men har i grunn aldri fått meg til å gjøre det. Er det bare å mose banan og blande med de ingridiensene der? Hvor tjukk skal konsistensen være? :klo: Kanskje jeg skulle lagd det til kvelds til O i dag. :)

Sånn ca oppskrift i dag:

2 bananer

2 egg

En goood dæsj havregryn (til du syns den er passelig tjukk)

ca. 1 ss melk (kan sløyfes)

ca. 1 ts bakepulver (trengs sikkert heller ikke, sånn egentlig :P )

ca. 1 ss sammalt mel (Trengs sikkert ikke hvis du kutter ut melka)

Jeg har oppi havregryn til røra er ganske tjukk egentlig, den renner fortsatt litt ut når jeg har røra oppi stekepanna, men ikke mer enn til det er flatt, på en måte? :P I dag lagde jeg 6 små pannekaker, sist lagde jeg én stor :) Syns det var bedre med 6 små :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er sikkert godt, ja :nigo: Jeg brukte bare smør og hvitost/brunost i dag, men sist drysset jeg melis over :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sikkert godt, ja :nigo: Jeg brukte bare smør og hvitost/brunost i dag, men sist drysset jeg melis over :fnise:

Mmm, brunost er godt! :) O kan ikke spise så mye av det da, så tror jeg går for syltetøy! Eller hvitost da. :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm, brunost er godt! :) O kan ikke spise så mye av det da, så tror jeg går for syltetøy! Eller hvitost da. :jepp:

Ble det bananpannekaker til kvelds? :nigo: Og hvis ja, falt de i smak? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går var jeg en tur på kjøpesenter her i byen, siden jeg skulle på dialogmøte med jobb. Dialogmøtet gikk bra, føles litt meningsløst som vanlig siden det ikke er noen tilrettelegging de får gjort for meg som kan få meg tilbake i jobb :P ..

Etter møtet gikk jeg i mellom en halvtime og 45 minutter på senteret, og da hadde jeg så vondt i bekkenet og ryggen at i løpet av de siste 100 m til bilen måtte jeg sette meg ned på to benker... :(

Hadde vondt resten av kvelden også :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsomt så plaget du er av bekkenet:( ikke noe greit. Bra du er sykemekdt nå da i det minste... :)

Ja, jeg har liksom hatt så mange gode dager når jeg har vært flink til å holde meg i ro, men når jeg gjør noe så slår det hardt tilbake dette bekkenet altså :dry: Hvis jeg sitter i ro hele dagen, og ligger (siden det gjør vondt å sitte for lenge i samme stilling), så er jeg tilnærmet smertefri, så var overrasket over at det ikke skulle mer til i går :P ...

Jeg er veldig glad for at jeg slipper å "tyne" meg gjennom arbeidsdager sånn her, ja :) Når jeg har noen nesten smertefrie dager på rad, så tenker jeg "herregud, hvorfor kan ikke jeg jobbe liksom?", men så sier realisten i meg at jeg hadde blitt sykmeldt etter 1-3 dager tilbake uansett.. Så er nok bedre for arbeidsgiver også at jeg bare holder meg hjemme :) Litt mer forutsigbart for dem også! Utifra hendelsen i går så hadde jeg sikkert ikke greid halve dagen på jobb engang.

I dag er det bedre da :) Har ligget veldig godt i natt! Utrolig hvor mye hodeputen har å si for hele holdninga når man sover, for jeg byttet til sånn "mykispute" i natt, og jeg har sovet som en stein! Fikk til og med sove igjen etter å ha våknet i 5:30-tida :nigo: Så har jeg tatt det veldig med ro i dag, bortsett fra at jeg har hentet adventspynt og hengt det opp/satt det frem :) Men det skal ikke tennes før søndag altså, selv om det frister ;) Er så koooos med stemningslysene man får fra adventsstaker og stjerner :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg gleder meg sånn til å henge opp julestjerna :rodmer:

:tree:

Jeg gleder meg enda mer til juletreet og duker skal frem :nigo:

Har bestilt to nye adventsstjerner :) Hadde én i kobber, som jeg har hatt helt siden jeg var liten, men der har belegget blitt borte på midten på begge sidene :( Så da blir det to nye i messing i stedet, siden storesøster og mamma har hatt sine like lenge eller lenger, men deres er i messing, og de har ikke mistet NOE belegg i det hele tatt :) Heldigvis fikk vi en adventsstjerne med led-lys til jul for 2 år siden eller noe, så den blir satt opp imens :) Tenker å flytte den inn på gjesterommet/barnerommet når vi får de to nye ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bekkenet hørtes ikke helt medgjørlig ut.. Går du turer hver dag? Det holder meg gående i alle fall, men jeg er langt unna din form. :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...