Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3


Lilleninja

Anbefalte innlegg

Nå er det bare 2 dager igjen til 3D-ul, så da draaar jeg like gjerne frem tippelista igjen :nigo: Forhåpentligvis siste gang jeg trenger å ha denne fremme :fnise:

Tippelisteee:

Jente:

Lilleninja

Skyblue
Nautika
LilleMeg90
Spiremor
LaTraviata
KaosPåToBein
Saraby

Supramundane

MissStiles

Vex

Gutt:

MissDior

HopsiDeisi
Androide
Malicious

Løvsøl (rampegutt)

Frk.mh
Gubben til Lilleninja

Så har litt mer av familien tippet, så må bare notere meg de også: Bestemor (jente), bestefar (gutt), storesøster (jente) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor har du to ulike tickere? :)

Så bra at du føler deg litt bedre nå! :)

Den øverste er menstermin, og den nederste er UL-termin :P Men de tar litt mye plass, så tror jeg skal bytte til bare én som går etter UL-termin :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den øverste er menstermin, og den nederste er UL-termin :P Men de tar litt mye plass, så tror jeg skal bytte til bare én som går etter UL-termin :fnise:

Aha.. :P

Ja, hvis moderator/admin legger merke til det, så kommer du til å få beskjed om å gjør signaturen mindre. :P Skjedde med meg da jeg hadde to tickere, så måtte bytte til to små. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha.. :P

Ja, hvis moderator/admin legger merke til det, så kommer du til å få beskjed om å gjør signaturen mindre. :P Skjedde med meg da jeg hadde to tickere, så måtte bytte til to små. ;)

:sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg bytte til gutt? :nigo:

Hehe, den er greei :nigo:

Tipper jente :)

Notert :nigo:

Det er i morgen det er mulig å finne deg på Friday's, ikke sant? Og så er UL-en på lørdag?

Jaaa :) Eller, i dag nå da :fnise: Toget jeg må ta fra Oslo S går klokka 18:11 i dag :) Og jeg er fremme på Oslo S klokka 14:48 hvis ikke toget er forsinket i dag ;)

Jeg gleder meg sååå masse til å møte dere alle sammen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippelisteee:

Jente:

Lilleninja

Skyblue
Nautika
Spiremor
LaTraviata
KaosPåToBein
Saraby

Supramundane

MissStiles

Vex
Teriyaki
KissKissBangBang

Gutt:

MissDior

HopsiDeisi
Androide
Malicious

Løvsøl (rampegutt)

Frk.mh
Gubben til Lilleninja
LilleMeg90

Endret av Lilleninja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen har den lista jevnet seg litt ut etterhvert, altså :P Egentlig har jeg lyst til å helgardere meg og tippe begge deler selv, for det varierer sånn om jeg tror gutt eller jente :fnise:

Og bare så det er sagt; Den navlestrengen har med å holde seg langt unna både ansikt og "identifiserende" deler :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldigvis lettere å se hva som er inni der når det er 3D enn ved vanlig UL, så sjansene er jo gode denne gangen! :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis lettere å se hva som er inni der når det er 3D enn ved vanlig UL, så sjansene er jo gode denne gangen! :jepp:

"May the odds be ever in your favour"? :fnise: Satser på det :jepp: Gleder meg nå uansett til å se lillebebis :nigo: Får vel være fornøyd bare jeg får se noe annet enn ryggrad denne gangen :fnise:

Gutt! :hoppe:

Notert :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tippelisteee:

Jente:

Lilleninja

Skyblue
Nautika
Spiremor
LaTraviata
KaosPåToBein
Saraby

Supramundane

MissStiles

Vex
Teriyaki
KissKissBangBang

Gutt:

MissDior

HopsiDeisi
Androide
Malicious

Løvsøl (rampegutt)

Frk.mh
Gubben til Lilleninja
LilleMeg90
*Bakepulver*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg og Lilleninja på Friday's og venter på dere andre :nigo: Spør etter åttemannsbordet som er på endeveggen (ved inngangen til toalettet) ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...