Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3


Lilleninja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Middag ja..Jeg eier ikke inspirasjon denne uken, så bruker en evighet på å bestemme meg for hva vi skal ha til middag.. Har ikke orket å lage ukesmeny for jeg har vært så uten inspirasjon. :P Men i dag blir det bare ovnsbakt laks. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Couscous-salat med kylling, det fikk jeg lyst på nå også :spise: Det er alltid så vanskelig å finne på noe til middag!!

Er det noen spesiell grunn til at du har så mye kake LilleNinja? Party i går?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middag ja..Jeg eier ikke inspirasjon denne uken, så bruker en evighet på å bestemme meg for hva vi skal ha til middag.. Har ikke orket å lage ukesmeny for jeg har vært så uten inspirasjon. :P Men i dag blir det bare ovnsbakt laks. :)

Bare ovnsbakt laks?! Det er ikke barebare det altså. Det er faktisk det beste jeg vet for tiden. Med rømme, most potet med smør og raspa gulrot! :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Couscous salat med sitron og kylling! :Nikke: Han er ferdig litt over 1600!

ÅH, det hørtes godt ut :sjokkert: Du er nå velkommen altså, bare gi meg litt forvarsel :nigo:

Middag ja..Jeg eier ikke inspirasjon denne uken, så bruker en evighet på å bestemme meg for hva vi skal ha til middag.. Har ikke orket å lage ukesmeny for jeg har vært så uten inspirasjon. :P Men i dag blir det bare ovnsbakt laks. :)

Laks hørtes også godt ut :jepp:

Jeg spiste potetgull til middag

Hihi :fnise:

Couscous-salat med kylling, det fikk jeg lyst på nå også :spise: Det er alltid så vanskelig å finne på noe til middag!!

Er det noen spesiell grunn til at du har så mye kake LilleNinja? Party i går?

Tanta til gubben hadde bursdag i går, så fikk vi med oss restene til to av de tre kakene jeg hadde laget :nigo:

Bare ovnsbakt laks?! Det er ikke barebare det altså. Det er faktisk det beste jeg vet for tiden. Med rømme, most potet med smør og raspa gulrot! :nigo:

Nammenam :) Kunne gjerne bare spist bare gulroten, jeg :(

Kaaaake ♡♡♡

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker vi Oslo treff litt over her? Kan jeg få væme? :)

Høres ut som en veldig grei jordmor du har:) godt du fikk luftet litt asså :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker vi Oslo treff litt over her? Kan jeg få væme? :)

Høres ut som en veldig grei jordmor du har:) godt du fikk luftet litt asså :)

Det syns jeg nesten du MÅ altså :nigo:

Ja, hun var veldig grei denne gangen :) Det var godt å få "rettet" litt på tankene mine :) Hun fikk meg litt på rett spor igjen, jeg var jo sååå stolt av meg selv som lagde sunn pannekake til frokost i dag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos fysioterapeut :) Han var veldig grei, og litt kjekk :fnise:

Han gjorde noen "tester" :) Holdt på de vonde punktene i ryggen (IS-ledd eller noe) mens jeg bøyde meg litt frem, og så mens jeg løftet opp ett og ett bein. Så gjorde han noen andre tester mens jeg lå på en benk. Det var 4 av de andre testene, og på 3 av de kjente jeg hvertfall litt smerter (den ene var kjempevond!).. Etter at han hadde tatt testene sa han at man måtte ha utslag på minst 3 av de hvis det var bekkenløsning :fnise:

Så da er det "konstantert" at det ER bekkenløsning *vet ikke om jeg skal smile eller ikke*

Godt å få et bestemt ord på det :) Han sa også at siden jeg har plager i ryggen, og ikke noe særlig fremme ved symfysen, så kan han hjelpe meg :danse:

Noe han sa gjorde meg nesten bekymret da, for han spurte meg om hvor langt jeg var på vei, så jeg svarte jo at jeg var nesten 24 uker på vei. Da sa han at hvis jeg hadde vært bare 14 uker på vei eller noe, så hadde han ikke gjort noe fordi sjansen for spontanabort større :sjokkert: Men han sa at det skulle gå bra nå da :) Jeg nevnte også det at jeg har begynt å dovne bort i rumpa og ned baksiden av lårene.

Etter at vi hadde pratet litt så sa han at det vi skulle gjøre i første omgang i dag, var at han skulle "knekke opp" bekkenet og ryggen :) Det skulle hjelpe for både bekkenløsningen og dovningen i beina :)

Og vet dere hva?! Jeg har ikke dovnet bort siden da :nigo: Jeg kjente godt at han hadde gjort noe i ryggen/bekkenet etterpå! Han gjentok det hvor han holdt på de vonde punktene og jeg bøyde meg, og det hvor jeg løftet hvert ben, etter at han hadde knekt opp, og han kjente forskjell i ryggen når han holdt på de leddene :) I tillegg kjente jeg forskjell selv :) Det "brant" litt i ryggen etterpå da, men det er nok bare musklene som jobber og sånt ^^

Ny time 27. oktober, han skulle bort i neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hørtes jo ut som en flink fysioterapeut da:) sikkert godt å få et ord på det selv om det er kjedelig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hørtes jo ut som en flink fysioterapeut da:) sikkert godt å få et ord på det selv om det er kjedelig!

Ja, er jo ikke så glad for selve bekkenløsninga, men godt å endelig kunne si at det er dét, og ikke bare "vondt i ryggen" :P Har fortsatt ikke dovnet bort, men er vondt i ryggen/bekkenet igjen i dag da :( Heldigvis er jeg bedre når jeg sitter :)

Tror jeg skal dra til mamma i helga :) Hun har fått ny sofa (endelig) etter å ha ventet på den i sikkert ett halvt år :P Og så savner jeg henne og vofsen så masse :( Så da blir det nok en kosehelg hos mammaen min :hjerte: Alltid like koselig å være der, jeg vil faktisk gå så langt som å si at mamma er den aller beste venninnen jeg har :strix: Når det skjer noe i livet, bra eller dårlig, så er min første reaksjon at jeg vil si det til gubben og mamma :fnise: Siden jeg er sykmeldt uansett så vurderer jeg å bli der til mandag, helgene føles alltid for korte :) Spiller jo ingen rolle hvilken sofa jeg sitter på, tenker jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor dere langt unna foreldrene dine?

Jeg er litt glad at vi bor 5 min unna foreldrene mine. Moren jobber ikke så håper og tror at jeg kommer til å møte henne en del når jeg går ut i permisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig med mammahelg :rodmer:

Jeg skravler med mamma på telefonen flere ganger i uka, har jeg gjort siden jeg flytta hjemmefra. De har vært snart tre uker på ferie, så jeg gleder meg til de kommer hjem neste torsdag, da skal de komme hit på besøk litt. Det blir koooselig :rodmer:

Har du lagt merke til at hunder passer veldig på deg når du er gravid. Vi har ikke hund i familien, men hver gang vi er på besøk hos venner med hund, så legger hunden seg heeelt inntil meg, er det små hunder, hopper de opp i sofaen ved siden av meg og legger seg heeeelt inntil. Større hunder krøller seg sammen med bena mine eller under stolen min. Det er superfacinerende :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor dere langt unna foreldrene dine?

Jeg er litt glad at vi bor 5 min unna foreldrene mine. Moren jobber ikke så håper og tror at jeg kommer til å møte henne en del når jeg går ut i permisjon.

Det tar 1,5 time ca. å kjøre til mamma, eller omtrent en time med tog :) Til pappa er det ca. 7 timer reise eller noe :P Jeg er som oftest hver frihelg hos mamma, men har jo hatt litt hjemmehelger også nå når jeg går hjemme :P

Koselig med mammahelg :rodmer:

Jeg skravler med mamma på telefonen flere ganger i uka, har jeg gjort siden jeg flytta hjemmefra. De har vært snart tre uker på ferie, så jeg gleder meg til de kommer hjem neste torsdag, da skal de komme hit på besøk litt. Det blir koooselig :rodmer:

Har du lagt merke til at hunder passer veldig på deg når du er gravid. Vi har ikke hund i familien, men hver gang vi er på besøk hos venner med hund, så legger hunden seg heeelt inntil meg, er det små hunder, hopper de opp i sofaen ved siden av meg og legger seg heeeelt inntil. Større hunder krøller seg sammen med bena mine eller under stolen min. Det er superfacinerende :hjerte:

Det er sååå kooos :nigo: Vi snakker som oftest på tlf minst en gang om dagen :fnise: Gjerne 3 ganger også :P Åh, det blir kos for deg å få besøk daa :):hjerte:

Ja, vofsen vår har alltid vært kosete, men nå når jeg var gravid var første gangen hun hoppet opp i fanget mitt når jeg skulle dra :) Hun har alltid pleid å bli "snurt" og furte når jeg skal dra, og da vil hun liksom ikke kose :fnise: Men nå er det bare masse kos, og DE dådyrøynene som ser på meg når jeg skal dra, hjerteknuseren :( Og så er hun sååå forsiktig med magen min :) Har ingen problemer med å tråkke meg hardt på puppa da :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg litt til bebisen sparker så hardt hele tida at hunden kjenner det når hun ligger på magen min, hun kommer sikkert til å skvette opp første gangen :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så koslig med mammahelg :hjerte: må du langt? Jeg overnattet hos mamma en natt denne uken, er veldig koslig med litt mor-datter tid:)

Og jeg merker at hunden vår er mye mer beskyttende overfor meg etter jeg ble gravid. Han har liksom blitt en vakthund. Rart det der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...