Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3


Lilleninja

Anbefalte innlegg

Så fint å høre at timen ble positiv for deg! Jordmoren din høres reflektert og medmenneskelig ut! :)

:klem:

Edit: skrivefeil. Dummedumme ipad som til tider henger seg opp... :P

Ja, i dag oppfattet jeg henne også sånn :jepp: Sist var jeg så satt ut og stresset, tror jeg :) Blodtrykket mitt er fortsatt litt høyere der enn hos legen, da :fnise:

Jeg har forresten gått opp cirka 2 kg til siden mandag for 1 uke siden :sjokkert: Er fortsatt bare på total vektøkning på 6 kg da, og ser jo at det er MAGEN som vokser :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at det ble en mer positiv opplevelse denne gangen! Når jeg leser her inne savner jeg nesten å gå gravid. Seriøst, det trodde jeg aldri jeg skulle si :ler:

Du ser forresten nydelig ut med den fine magen din!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det ble en mer positiv opplevelse denne gangen! Når jeg leser her inne savner jeg nesten å gå gravid. Seriøst, det trodde jeg aldri jeg skulle si :ler:

Du ser forresten nydelig ut med den fine magen din!

Hehe, jeg skjønner godt at du savner det, egentlig :jepp: Det er jo sååå kos nå som lillebebis har begynt å være MASSE aktiv :rodmer: I dag lå den så langt ned/ut at det gjorde vondt, og så dultet den meg samtidig :fnise: Da måtte mamma bare dulte litt i magen og prøve å få den til å flytte seg litt altså :fnise:

Awww, takk :hjerte: Jeg liker akkurat magen min, men ikke resten, nå for tida :) Men på ene bildet gubben tok av meg i stad så jammen ikke magen mye sjarmerende ut, heller :fnise: Satt skikkelig slaskete i en stol :P Nå ser jeg jo gravid ut da, så det er liksom litt greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det er rart hvordan det blodtrykket kan avsløre oss;)

Magen skal ut ja :fnise:

Jaa ;P Undertrykket mitt var lavere denne gangen enn forrige gang jeg var hos jm da, men overtrykket var egentlig nesten helt likt :P

Den skal jo bare bli større, for bebis skal jo bli stoooor og fin :nigo: Den stikker godt ut nå :)

Kom på noe jeg har glemt å skrive her, tror jeg :sjokkert: Jeg var innom jobben med sykmeldinga mi på mandag, og så småpratet jeg med sjefen mens hun jobbet, så jeg satt meg på kne på gulvet. En stamkunde kom bort og spurte "Sitter du bare her du, da?", så svarte jeg "Jaaa, jeg greier ikke å stå så lenge om gangen" :) Han svarte med et smil "Jeg syns å ha sett at det vokste litt der ja!" :) Det var litt kos ^^ Så gikk han til kassen og bestilte det han skulle ha, så kom han bort og sa "Bare si ifra hvis du trenger hjelp, altså!" og smilte vennlig til meg :nigo: Søt mann :) Så gravidmagen har visst blitt stor nok til at folk vil hjelpe meg opp fra gulvet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som jeg skal møte henne på Lillestrøm :P Hun sa det bare tok 10 minutter med tog dit fra oslo, og så ca. 10 minutter til jobben hennes, så hvis hun er ferdig klokka 18 kan jeg jo være i byen til 17:30 ca :)

Så da går det kanskje med klokka 16? :nigo: Eventuelt :)

Hvis jeg slutter kl 16, kan jeg være i byen rundt 16:30. Det hadde vært hyggelig å være med på oslotreff!!

Godt å høre at det gikk bra hos jordmor!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som ei flott jordmor!

Jeg har forresten kryssallergi, på eple da. Er ellers allergisk mot pollen og mot katt. Uansett, her går det fint å bare ta av skallet. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka 16. den fredagen høres helt utmerket ut! :)

Og så bra du hadde en fin opplevelse med jordmor. Hun høres ut som en bra dame med mye fornuftig å komme med. Men bare si fra hvis du trenger noen jordmor-vitser til neste time, så skal jeg se hva jeg kan klare å komme opp med! :Nikke: Seks kilo er ikke så mye syns jeg. Jeg hadde gått opp fire kilo i uke 10 :fnise: Skylder på ungen, er h*n noe i nærheten av å være lik mora så er h'n glad i å stappe i seg :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at timen hos jordmor gikk bra

Takk, det var en enorm lettelse :)

Så kosleig når folk legger merke til det og bryr seg

Jaaa ^^

Åå han hørtes søt ut!

Så hyggelig med sånne folk

Ja, han er det, vi har tidenes beste stamkunder på jobb :) Før når jeg har vært sykemeldt, så har det ikke gått lange stunda før de har spurt etter meg ^^ De har nok spurt etter meg nå også, for når jeg har møtt et par av de så har de spurt om det går bra og sånt, siden de ikke har sett meg ^^

Ønsker deg en fin dag

Awww, tusen takk, håper du får en flott dag du også :nigo:

Hvis jeg slutter kl 16, kan jeg være i byen rundt 16:30. Det hadde vært hyggelig å være med på oslotreff!!

Godt å høre at det gikk bra hos jordmor!!

Jaa, det hadde vært veldig kos :) Om vi så bare når en time-halvannen så er jo det veldig kooos! Vi får bli enige om en plass som er ganske nært Oslo S vi kan møtes på alle sammen :laugh:

Det var en mye bedre opplevelse i går, ja :jepp:

Hørtes ut som ei flott jordmor!

Jeg har forresten kryssallergi, på eple da. Er ellers allergisk mot pollen og mot katt. Uansett, her går det fint å bare ta av skallet.

Nå syns jeg også hun er en bra jordmor :fnise: Måtte bare komme meg litt ut av skallet først, tydeligvis, for å få se det :)

ÅÅÅÅH, jeg håååpeeer det går bra for meg også :nigo: Har jo hatt så lyst på epler.. Hva slags pollen reagerer du på? Såvidt jeg vet reagerer jeg på gress, burot, timotei og bjørk :P Og dyr da (katt, kanin, osv. Egentlig hund også, men der sliter jeg meg gjennom øyekløen!)..

Klokka 16. den fredagen høres helt utmerket ut!

Og så bra du hadde en fin opplevelse med jordmor. Hun høres ut som en bra dame med mye fornuftig å komme med. Men bare si fra hvis du trenger noen jordmor-vitser til neste time, så skal jeg se hva jeg kan klare å komme opp med! Seks kilo er ikke så mye syns jeg. Jeg hadde gått opp fire kilo i uke 10 Skylder på ungen, er h*n noe i nærheten av å være lik mora så er h'n glad i å stappe i seg

Wohoo, nå må vi alle bare bli enige om en plass i nærheten av Oslo S :)

Ja, hun er definitivt en fornuftig dame, men nå syns jeg jo hun virker litt mer medmenneskelig enn etter første time, også :fnise: Hahah, jeg tar gjerne imot noen jordmor-vitser, om ikke annet gjør de meg kanskje mindre nervøs mens jeg venter :nigo:

Hehe, nei, det er egentlig ikke sååå mye :) Da velger jeg også å skylde på mysteriet i magen :nigo: Leste en plass, lurer på om det var i boka fra legen, at man "uansett" la på seg 13 kg eller noe i ekstra blod, vann, baby osv ? :P Så da ligger jeg jo egentlig greit an ^^ Og har jo fått kommentarer på at jeg har mistet "egenvekt", så kanskje det bare er en kraftplugg jeg har i magen? :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom på noe som jeg tror jeg glemte å skrive i går :P Jeg satt inne hos jordmora og vi snakket om dette med å spise epler (som er noe jeg har hatt lyst på såå lenge).. Så fikk jeg så lyst på epler at jeg fikk tårer i øynene, og faktisk måtte tørke vekk en tåre som rant ned :ler: Så lo jeg da, for jeg innså hvor teit det sikkert virket, og hvor GRAVID jeg måtte se ut der jeg satt og gråt fordi jeg ikke har kunnet spist epler :ler: "Jeg har hatt så lyst på epler" sa den gravide med tårer i øynene :P

Så har tanta til gubben bursdag i dag :) I går laget jeg gulrotkake og banankake, og en stoor glasur som skal oppå begge disse kakene i dag :) Hadde jo ikke plass til kakene i kjøleskapet, så de står på gjesterommet med vinduet åpent, og glasuren er i kjøleskapet til jeg må ha det på i dag :)

Anywaaay, jeg satt meg i sofaen med bananene i en bolle, for de må jo krakkes/moses før man har dem oppi røra. Så luktet det sååå godt av bananene, men jeg tåler ikke det heller, så jeg begynte å gråte i sofaen :fnise: Da mener jeg ikke bare at jeg ble litt tårevåt i øynene, jeg sippa faktisk! :P Og satt og sa "Jeg har så lyst på banaaan! Det lukter så gooodt!" mens jeg snufset :ler: Gubben syntes litt synd på meg da ^^

Nå har jeg nesten laget ferdig en oreokake også, det vil si; alt er laget klart, men lagene må stivne før jeg kan ha på neste lag :) Den er vel ferdig til klokka 11 vil jeg tro ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nam! Gulrotkake, banankake og oreokake!!!

Hahahaha ååå :hjerte::fnise:

MMMMHMMM :nigo: Men det er tortuur å ha alt det i hus og ikke få spist noe av det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er allergisk mot gress og bjørk tror jeg. Husker ikke :P

Jeg er også litt allergisk mot hun da, men veldig lite, så kan fint ha hund heldigvis. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, skjønner at du har hatt lyst på eple, ja! Har du prøvd en bit ennå?

Skal vi gå på TGI Friday, kanskje? Der bør de ha noe for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh...kakkkkeeeee!!! Trur jeg må bake noe jeg ass!

Kanskje kanelboller. Har helt sjukt crawings for kanelboller, har jeg hatt gjennom hele svangerskapet :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...