Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3


Lilleninja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har forresten glemt å nevne noe :) Jeg møtte på noen kjentfolk som jeg ikke ser så ofte i går,

og det åpenbare samtaleemnet er jo da magen min :P Så kom vi jo inn på det at jeg har fått bekkenløsning, så de sa "Ja, men du har vel ikke lenge igjen? Hva er du nå, 6,5-7 mnd på vei? *ser ned på magen*" :fnise:

Jeg svarte dem at "Jeg har termin i februar..." :P

"Oi, da blir det nok et langt svangerskap nå når du har bekkenløsning...Hadde du ikke hatt det så hadde det nok gått fort, men nå.." :P Thank you for your motivation :fnise:

Huff, takk for den liksom..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobb i dag, måtte jeg sette meg på en pute fordi jeg har så vondt i halebenet. Så sier jeg "herregud, jeg er jo reine pensjonisten"...blir bra når vesla er ute og jeg slipper og drasse rundt med puter alle veier. Så sier kollegaen min "bare vent til etter du har født du, da vil du hvertfall ikke sitte"..... WHYYY???? WHyyyy? Shut the f&/( up.... Trenger ikke flere grunner til å "grue" meg...den sittinga får jeg ta når det kommer. Facinerende hva folk klarer å lire av seg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig kos :jepp:

Halv pris på napoleonskake :nigo: Jeg må innrømme at jeg da vurderte å kjøpe to stykker.. :sjenert:

Vi gikk og tittet litt på bebisklær etterpå, og det eeer så mye fiiiiint :)

Kjente det godt i ryggen på slutten, altså :/ Vi gikk vel i 45 minutter eller noe, og jeg er feeerdiiig .. :(

Endret av Lilleninja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På jobb i dag, måtte jeg sette meg på en pute fordi jeg har så vondt i halebenet. Så sier jeg "herregud, jeg er jo reine pensjonisten"...blir bra når vesla er ute og jeg slipper og drasse rundt med puter alle veier. Så sier kollegaen min "bare vent til etter du har født du, da vil du hvertfall ikke sitte"..... WHYYY???? WHyyyy? Shut the f&/( up.... Trenger ikke flere grunner til å "grue" meg...den sittinga får jeg ta når det kommer. Facinerende hva folk klarer å lire av seg!!

:hakeslepp: Er det mulig?! Tanken på å presse noe ut DERIFRA er jo kanskje ille nok, om ikke folk skal legge ut om hvor plaget man blir etterpå :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skulle du sett moren min høygravid, litt bekkenløsning og en forstuet tå. Tante skulle trille henne i rullestol inne på CN, det gikk ikke så bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skulle du sett moren min høygravid, litt bekkenløsning og en forstuet tå. Tante skulle trille henne i rullestol inne på CN, det gikk ikke så bra.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nå jeg skal legge ut om hvordan det var å sitte etter fødsel? :ler:

Det går over! :)

Haha, det sier seg vel egentlig selv da? :P Man har jo pressa ut et menneske, liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det. Og det er egentlig det minste man tenker på, selv om det gjør vondt. Tankene er et helt annet sted med nyfødt baby. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt d før, har sett det på venninner. Det er bare så innmari unødvendig å påpeke alle "negative" ting og detaljer noen uker før fødsel :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, jeg syns sånne demotiverende og skremmende kommentarer er så unøvendig. Det verste jeg har hørt var på kjøpesenter i Trondheim med ei veeeldig gravid venninne, det var en som stod utenfor og samlet inn penger til handikappede barn i utlandet, og da vi sa høflig nei og gikk forbi slengte han ut at "vi fikk håpe ikke hennes baby ble handikappet da"... javellll? Idiot.

Så kjekt at dere treffes for kake!

Mmmmm... kake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, jeg syns sånne demotiverende og skremmende kommentarer er så unøvendig. Det verste jeg har hørt var på kjøpesenter i Trondheim med ei veeeldig gravid venninne, det var en som stod utenfor og samlet inn penger til handikappede barn i utlandet, og da vi sa høflig nei og gikk forbi slengte han ut at "vi fikk håpe ikke hennes baby ble handikappet da"... javellll? Idiot.

Så kjekt at dere treffes for kake!

Mmmmm... kake!

:o

Kusina mi var hjemme med babyen når de ringte fra foreningen for krybbedød. Babyen hadde kolikk og hun orket ikke å snakke i telefonen. Hun i telefonen sa da at hun håpte at det ikke var hennes barn som var den neste!!!

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o

Kusina mi var hjemme med babyen når de ringte fra foreningen for krybbedød. Babyen hadde kolikk og hun orket ikke å snakke i telefonen. Hun i telefonen sa da at hun håpte at det ikke var hennes barn som var den neste!!!

Sånt sier man bare ikke. Det er jo å be om at folk skal få angst. Jeg vet ikke om jeg hadde klart å sove om noen sa det til meg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt sier man bare ikke. Det er jo å be om at folk skal få angst. Jeg vet ikke om jeg hadde klart å sove om noen sa det til meg.

Nei er helt forferdelig å si noe slik!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er helt forferdelig å si noe slik!!

Er jo nesten det samme som om at jeg skulle sagt til en kunde at jeg håper han kveles når han skal spise eple sitt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...