Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3


Lilleninja

Anbefalte innlegg

Er mange klinikker i Oslo som tilbyr privat ultralyd, så der tror jeg ikke det er noe spesiell ventetid i det hele tatt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hæ? Så rart da! Teit at det er alt eller ingenting,..... Du får ta deg en langhelg sørover ja;)

Jeg har bare hatt en jordmortime, men det var slik bli kjent opplegg. Hun fortalte at den gangen kommer vi til å snakke om det, og den gangen det osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos privat gyn i Osloområdet får du time ila en uke til fjorten dager :-)

når du er innstilt på faste går det overraskende bra. Jeg klarte det ihvertfall helt fint :-)

Hva har du behov for å snakke om da? Du mååå jo ikke dra det ut til en psykologtime om du ikke lurer på noe :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Hopen var det 0 grader kl 11! :P Har ikke sjekket siden da.

Er ingen plass å få ultralyd her i Bodø nei, med mindre du allerede er pasient et sted. Var derfor jeg var veldig å få UL på Bodø gynekologiske klinikk, fordi jeg har vært der før for lenge siden. :P Skal faktisk tilbake dit i uke 36 for vekstestimering. Hun som spurte meg om jeg ville det, og jeg tente hvorfor ikke. :P

Selv har jeg veldig lyst til å dra til Trondheim for tiden. Det blir i så fall i november, slik at jeg kan ta 3D UL i samme slengen. ;) Meeen tror muligens jeg dropper den turen og heller bruker penger på andre ting til meg selv :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Hopen var det 0 grader kl 11! :P Har ikke sjekket siden da.

Er ingen plass å få ultralyd her i Bodø nei, med mindre du allerede er pasient et sted. Var derfor jeg var veldig å få UL på Bodø gynekologiske klinikk, fordi jeg har vært der før for lenge siden. :P Skal faktisk tilbake dit i uke 36 for vekstestimering. Hun som spurte meg om jeg ville det, og jeg tente hvorfor ikke. :P

Selv har jeg veldig lyst til å dra til Trondheim for tiden. Det blir i så fall i november, slik at jeg kan ta 3D UL i samme slengen. ;) Meeen tror muligens jeg dropper den turen og heller bruker penger på andre ting til meg selv :fnise:

Bør man dra på vekstestimering?

Jeg tenker mye på størrelsen på bebisen!! De symfysemålene påvirkes av så mye forskjellig...jeg tenker en del på dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør man dra på vekstestimering?

Jeg tenker mye på størrelsen på bebisen!! De symfysemålene påvirkes av så mye forskjellig...jeg tenker en del på dette..

Neida, det er egentlig ikke nødvendi med mindre det er noe spesielt som tilsier det. :)

Symfysemålet trenger heller ikke si noe om størrelse på baby. Jeg har en venninne med lavt symfysemål, men babyen er estimert til å være innenfor normalen.

Dessuten er vekstestimering ganske unøyaktig ofte. Jeg fikk estimert baby da jeg var 27 uker på vei (3D UL), og hun sa han kom til å bli ca. 3400 g ved fødsel. Han var 4070 5 dager over termin. ;) Så det var jo nesten 700 g forskjell. Blir kanskje noe annet når de måler størrelsen så tett mot termin, da. Uansett så takket jeg bare ja siden hun spurte. :P Det vil heller ikke påvirke meg i forhold til vaginal fødsel eller ikke. Baby skal være ganske stor for at jeg ikke har bekken som er stort nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner jeg er litt bekymra for om morkaka mi skal dette ned og tette til .. hullet :klo:

Det gjør den ikke. :) Den holder seg nok der den er. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte tidlig UL på Volvat og de har både timer på dagen eller ettermiddagen. Tror jeg hadde time en uke etter at jeg bestilte. De var flinke! Anbefaler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos privat gyn i Osloområdet får du time ila en uke til fjorten dager :-)

når du er innstilt på faste går det overraskende bra. Jeg klarte det ihvertfall helt fint :-)

Hva har du behov for å snakke om da? Du mååå jo ikke dra det ut til en psykologtime om du ikke lurer på noe :-)

Håper det går bra med meg også :jepp: Jeg er jo så sulten for tida, det kommer til å bli døøøden :fnise:

Jeg vet ikke helt, jeg? Egentlig føler jeg ikke det er så mye å snakke om.. Hos legen er det greit, for da er det liksom "Sånn er prøvene, BT, osv. Har du noe vann i kroppen? Hvordan er formen ellers?" :P Hos jordmor har jeg liksom hørt at det skal være sånn, snakketimer? :P Men jeg aaner ikke hva man skal snakke med henne om... :sjenert: Amming skulle vi prate om på 32-ukers kontrollen vet jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt time til 3D-ultralyd på Oslo City Legesenter :nigo::hoppe:

Tenk at jeg skal få se lillebebis igjen :strix: Kanskje jeg til og med får se hva det er, rosa eller blå :fnise:

Så kombinerer jeg det med å hilse på besteforeldrene mine og storesøsteren min :) Storesøster skal til og med få være med på ultralyden :nigo: Så får jeg jo med meg dvd med bilder og film fra ultralyden som gubben, mammaen min og hans foreldre (og evt annen familie) kan få se :)

GLEDER MEEEG :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk time 8/11 :) Det er en lørdag :nigo: Storesøster har jo til og med fri hele dagen :jepp:

På fredag er det mulig jeg har litt dødtid i oslo, for jeg skal dra til besteforeldrene mine fra torsdag til fredag tenker jeg, men storesøster er ikke ferdig på jobb før i 17/18-tida, så lurer på å dra inn til byen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslotreff! :strix:

Edit: og ul da seff :sjenert:

Hihiiii :nigo: Hadde vært veldig gøy :jepp: Jeg må vel bare oppdatere KG når jeg tar tog fra besteforeldrene :)

Dat edit :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...