Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3


Lilleninja

Anbefalte innlegg

Æsj, jeg var på subway og kjøpte meg lunsj.. Sub med kalkun og ost på 6-korn-brød :)

Vanligvis kjempeglad i subway-mat, men han her var så kjiiiip på grønnsakene :jolie:

Det er jo noe av det beste, å ha masse salat, tomat, paprika og rødløk på, chipotledressing og hvitløksdressing :nigo: Og nå var det bare.... tørt :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjedelig

Æsj, jeg var på subway og kjøpte meg lunsj.. Sub med kalkun og ost på 6-korn-brød :)

Vanligvis kjempeglad i subway-mat, men han her var så kjiiiip på grønnsakene :jolie:

Det er jo noe av det beste, å ha masse salat, tomat, paprika og rødløk på, chipotledressing og hvitløksdressing :nigo: Og nå var det bare.... tørt :glare:

Kjedelig når de skal være kjipe! Da er det jo ikke verdt pengene :glare: har ikke subway her, men er jo ganske godt da:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmhmmm, og jeg sa til og med "Jeg er veldig glad i grønnsaker" når han skulle ha det på :glare: Fikk hele to skiver med paprika -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, også har jeg kjøpt meg mammabukser i dag :nigo:

Én olabukse, og en "dressbukse" :) Dressbuksa er best :nigo: Olabuksa er egentlig litt for stor enda, for den sklir ned når jeg går med den, og drar med seg trusa :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, også har jeg kjøpt meg mammabukser i dag :nigo:

Én olabukse, og en "dressbukse" :) Dressbuksa er best :nigo: Olabuksa er egentlig litt for stor enda, for den sklir ned når jeg går med den, og drar med seg trusa :fnise:

Hvor kjøpte du det? Prøvd å finne en dressbukse i mamma avdelinger men ikke funnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den på H&M :) Den var nedsatt til 75 kr, og de hadde bare to igjen, så tror den skulle ut av sortimentet eller noe :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, en eller annen gang i løpet av de 10 ukene burde jeg vel ta det :fnise:

Gubben min er litt grei da, når jeg får sånne "stubber" og sier at "Æsj, jeg må vel barbere legga" så kan han godt si "Hvorfor det da?" :P AAAAH, da venter vi noen dager til ja :nigo:

Androide :jolie: Men jeg er ganske lik da :P Bare når det er kort, kort, kort at det er "hardt" :P

Mens jeg har mannehår! :ler:

Bør helst barbere en gang i uka jeg. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens jeg har mannehår! :ler:

Bør helst barbere en gang i uka jeg. :P

*high five*

Har jo mørkt hår, så det blir unektelig mørkt på beina også etterhvert, der jeg har shavet i mange år. Herregud, har jo alt rukket å shave legger i kanskje 14 år alt :o

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanngym høres genialt ut! Skulle ønske de hadde det her, for ikke-gravide og.

Savner subway fra da jeg bodde i byen. Kylling med chipotledressing var min standard. Mmmmm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanngym høres genialt ut! Skulle ønske de hadde det her, for ikke-gravide og.

Savner subway fra da jeg bodde i byen. Kylling med chipotledressing var min standard. Mmmmm!

:jepp: Den eer så goood den dressingen :sikle: Men litt sterk, derfor jeg må ha hvitløksdressing sammen med den, for jeg pleier å ha litt ekstra dressing på :fnise: Jeg syns kalkun og skinke er best :jepp: Eller, nå for tida er det ost og skinke som er best, og koster jo bare 25 kr for en liten (15cm) sub :Nikke:

Hva smaker chipotle?

GODT :nigo: Vanskelig å beskrive, men nærmeste jeg kommer er kanskje at den ligner på thousand island, men med en del chili (chipotle tihi) oppi så den er sterk :)

Jeg har også meldt meg på vanngym, gleder meg! :)

Wohoo :danse: Jeg kom ikke så langt som å ringe i dag.. :sjenert:

*high five*

Har jo mørkt hår, så det blir unektelig mørkt på beina også etterhvert, der jeg har shavet i mange år. Herregud, har jo alt rukket å shave legger i kanskje 14 år alt :o

Hehehe, jeg hadde i utgangspunktet lyse hår på leggene, så mamma hadde håpet jeg ikke skulle begynne å barbere dem, fordi jeg da kanskje nesten ikke måtte barbert dem i det hele tatt.... så lærte storesøster meg å gjøre det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ooog, siden gubben skal hentes sent fra jobb i kveld (enda ikke ferdig, begynte på jobb i halv åtte tiden i morges), og jeg er syyykt kveldstrøtt; så har jeg nettopp stått opp etter nesten 3 timers "middagshvil" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg trenger det ikke, men jeg går fortsatt med noen av gravidbuksene mine fordi de er så sinnssykt komfortable... :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg har aldri prøvd noen bukser som er så komfortable som mammabukser. Var inne på tanken å kjøpe noen etter SA-en, men det tror jeg hadde blitt litt sårt. Får kanskje ta meg en handletur etter neste lønning ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...