Lilleninja Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #1621 Del Skrevet 12. februar 2015 Jeg spilte kubb den dagen fødselen starta! ( nå var ho ikke ute før 5 dager etter det da). Så gå ut og spill litt kubb Edit; skriveleif Hehe, det hørtes jo ikke ut som det verste man kan gjøre Akkurat nå sitter jeg og koser meg med bacondadler jeg har stekt selv da NAAAM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 12. februar 2015 #1622 Del Skrevet 12. februar 2015 Hehe, JEG vil ikke prøve den Ikke etter det du sa om den! Men strekker energien til så får jeg tvinge med meg gubben en tur i senga Ja, dessverre sier de at legen skal ha siste ord på den kontrollen 41+3, men jeg vurderer å si "enten setter dere meg i gang, eller så tar jeg henne ut med kjøkkenkniv" ... Off, skummelt Jeg ble heldigvis "bare" flyttet to dager på ul... Strikkepinne og stikker hull så vannet går! Uff, nei æsj.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 12. februar 2015 #1623 Del Skrevet 12. februar 2015 Hehe, det hørtes jo ikke ut som det verste man kan gjøre Akkurat nå sitter jeg og koser meg med bacondadler jeg har stekt selv da NAAAM Åh, kan du ikke sende noen sørover da :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #1624 Del Skrevet 12. februar 2015 Strikkepinne og stikker hull så vannet går! Uff, nei æsj.. Jeg skreiv med ei venninne i stad, da tullet jeg med at jeg skulle masturbere med en heklekrok Hun syntes ikke det hørtes så lurt ut Åh, kan du ikke sende noen sørover da :) Hehe, de ble veldig gode, men tror ikke de er så gode innen de kommer frem Jeg spiste 12 stk helt alene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 12. februar 2015 #1625 Del Skrevet 12. februar 2015 Jeg holder med deg. Jeg nekter å gå lenger en til uke 41. Da tropper jeg opp på div sykehus og krever igangsetting. Men nå vet jeg mtp eggløsning (temping og testing) og når vi hadde sex i forhold til det at min termin stemmer ikke. Den skulle vært en uke før. og det er jeg bombesikker på. Så om jeg går til uke 42, så er jeg jo egentlig uke 43 liksom Og det føler jeg meg ikke trygg med. Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #1626 Del Skrevet 12. februar 2015 (endret) Tippeliste for lillemor sin ankomst : 1. februar: Havmus 3. februar: Spiremor 5. februar: MissStiles6. februar: EryMax 7. februar: Opprinnelig termin/menstermin Internasjonal termin (40+0) Tusle 8. februar: LilleMeg90 Skyblue *Bakepulver* 9. februar: FrøkenAnonym 10. februar: UL-terminFrk.mh Blomst12 11. februar: Teriyaki Havmus Spiremor12. februar: La Traviata Yesterday Saltsild Focklop 13. februar: (Fredag den 13.) Nautika Mafalda Millimani Skyblue 14. februar: (Valentine's Day, vært forlovet i 3 år) Androide KaosPåToBein MissDior 15. februar: Løvsol 16. februar: HopsiDeisi Teriyaki 17. februar: KissKissBangBang Jordmor tippet: Natt til 9. februar (hun har nattevakt da)Gubben sier han har "snakket" med lillemor, og hun hadde visst "kick to confirm" at fødselen skulle starte søndag kveld klokka 19? Endret 12. februar 2015 av Lilleninja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #1627 Del Skrevet 12. februar 2015 Strøk ut dagen i dag også, jeg, for ser ikke ut som jeg skal ploppe henne ut de neste to timene akkurat I dag har jeg forresten endelig fått bakt ferdig de to krydderkakene jeg begynte på for en uke siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 12. februar 2015 #1628 Del Skrevet 12. februar 2015 I morgen er dagen! Hvordan går det an å bruke over en uke på å lage kakerøre? Håper du bare hadde blandet det tørre på forhånd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. februar 2015 #1629 Del Skrevet 12. februar 2015 Tipper mandag den 16! Jeg lurer også på hvordan du har brukt en uke på å lage krydderkake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #1630 Del Skrevet 12. februar 2015 I morgen er dagen! Hvordan går det an å bruke over en uke på å lage kakerøre? Håper du bare hadde blandet det tørre på forhånd? Vi får se Jeg håper hun kommer snaaaart Men når ikke fødselen har startet NUH, så kan den vente til etter en god natts søvn eventuelt Jeg målte opp det tørre i to forskjellige desilitermål, så hadde jeg målt opp det våte og satt i kjøleskapet, men det hev jeg etter 4 dager.. Så i dag fikk jeg endelig håndmikseren frem på benken (den stod ytterst på nederste hylle i skapet), og helt oppi det tørre så jeg ikke skulle kunne pakke den bort igjen Jeg hadde jo til og med hatt bakepapir i formene for noen dager siden Så jeg måtte bare måle opp melk og flytende melange og helle det oppi sakte, så var røra ferdig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #1631 Del Skrevet 12. februar 2015 Tipper mandag den 16! Jeg lurer også på hvordan du har brukt en uke på å lage krydderkake Se over Skal notere deg på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #1632 Del Skrevet 12. februar 2015 Kan også nevne at desilitermålene med det tørre i har blitt flyttet frem og tilbake x antall ganger, og jeg har flere ganger prøvd å komme meg i gang Blant annet da jeg hadde bakepapir i formene for noen dager siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 12. februar 2015 #1633 Del Skrevet 12. februar 2015 Tittei Legger fra meg ett spor i boka di før jeg setter i gang å leser den side for side Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #1634 Del Skrevet 12. februar 2015 Tittei Legger fra meg ett spor i boka di før jeg setter i gang å leser den side for side Neimen, halloooo Velkommen på ordentlig Side...for....side Hører fra deg igjen om noen dager, da ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #1635 Del Skrevet 12. februar 2015 Forresten.... Hvem syns det er fornuftig å begynne å spille høy musikk klokka 22:45, når det ifølge reglementet skal være stille klokka 23?... Joda, naboene som bor rett over oss Hormonella Overtidius vurderer å ringe politiet hvis det ikke er stille om 5 minutter, altså 3 minutter over grensa ... (Vet jeg strengt tatt ikke er definisjonsmessig overtidig, men jeg ER overtidig, basta! ) Kan jo nevne at dette er samme nabo som før (heldigvis for deres del mens jeg har vært borte eller allerede sovet som en stein) har funnet det for godt å ha fest med høy musikk til både 4 og 5 om morgenen i helgene! *grr* NÅ STÅR IKKE VERDEN TIL PÅSKE! Det ble stille på slaget 23, mens jeg satt og skrev Jeg tar ikke gledene på forskudd, though! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 12. februar 2015 #1636 Del Skrevet 12. februar 2015 Ta heller å gå å prøv Rikshospitalets sexstilling, kanskje dere klarer å lure lille gull ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 12. februar 2015 #1637 Del Skrevet 12. februar 2015 Vi får se Jeg håper hun kommer snaaaart Men når ikke fødselen har startet NUH, så kan den vente til etter en god natts søvn eventuelt Ja, du må sove godt i natt! I morgen skjer det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #1638 Del Skrevet 12. februar 2015 Ta heller å gå å prøv Rikshospitalets sexstilling, kanskje dere klarer å lure lille gull ut? Nei, ellers takk Både fordi det var ille nok med vanlig sex sist, og fordi MissDior sa den var helt forferdelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #1639 Del Skrevet 12. februar 2015 Ja, du må sove godt i natt! I morgen skjer det Hehehe, ja, tenker det hver natt, jeg .... Men kanskje (forhåpentligvis) våkner jeg med ett splosj i morra Eller på lørdag ^^ Det er bursdagskaffe for svigermor rett borti her klokka 18:30 i morra, så håper å nå den da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 12. februar 2015 #1640 Del Skrevet 12. februar 2015 Nei, ellers takk Både fordi det var ille nok med vanlig sex sist, og fordi MissDior sa den var helt forferdelig! Men M kom jo dagen etterpå, no pain no gain he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå