kaospåtobein Skrevet 8. februar 2015 #1501 Del Skrevet 8. februar 2015 Nå begynner det å bli spennende her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. februar 2015 #1502 Del Skrevet 8. februar 2015 Uansett ikke lenge igjen nå. Du har jo tross alt termin på tirsdag. Jeg vil gjerne snike i køen da, men har mine tvil om at jeg får viljen min. Du er jo to uker foran meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 8. februar 2015 Forfatter #1503 Del Skrevet 8. februar 2015 Det er ikke så lenge til lørdag, bare seks små dager Men jeg kan fravike mitt krav om at du må føde den 14. altså (ser du, jeg er ikke så kjipt som Lillemor, som allerede brutt sitt løfte ) SMÅ dager? De dagene som er nå er alt annet enn små, skal jeg si deg Bra du ikke er like kjip som lillemor, ja ... Regner med hun får en liten skjennepreken av pappaen sin for å ha brutt avtalen i kveld Så spennende. Kroppen forteller deg at det ikke er langt unna nå!! Lov å håpe! Har du også vondt i tissen? Altså.. Ikke kontinuerlig, men jeg kjenner kynnerne og sånt nedover der også, hvis det var det du tenkte på? Nå begynner det å bli spennende her Haha, jeg tror fortsatt aldri at jeg kommer til å føde, men øyner et LIIIIITE håp hvertfall Uansett ikke lenge igjen nå. Du har jo tross alt termin på tirsdag. Jeg vil gjerne snike i køen da, men har mine tvil om at jeg får viljen min. Du er jo to uker foran meg Nei, det er litt trøst å vite det, hvertfall Hvis du sniker i køen nå, så tror jeg nesten at jeg legger meg ned og gråter til fødselen starter... Men, du vet, glad på dine vegne hvis det skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 8. februar 2015 #1504 Del Skrevet 8. februar 2015 Fint tidspunkt å begynne å følge med her, ser jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 8. februar 2015 Forfatter #1505 Del Skrevet 8. februar 2015 Fint tidspunkt å begynne å følge med her, ser jeg! Velkommen Ja, du kom til rett tid Lov å håpe du kom i grevens tid også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. februar 2015 #1506 Del Skrevet 9. februar 2015 SMÅ dager? De dagene som er nå er alt annet enn små, skal jeg si deg Bra du ikke er like kjip som lillemor, ja ... Regner med hun får en liten skjennepreken av pappaen sin for å ha brutt avtalen i kveld Lov å håpe! Altså.. Ikke kontinuerlig, men jeg kjenner kynnerne og sånt nedover der også, hvis det var det du tenkte på? Haha, jeg tror fortsatt aldri at jeg kommer til å føde, men øyner et LIIIIITE håp hvertfall Nei, det er litt trøst å vite det, hvertfall Hvis du sniker i køen nå, så tror jeg nesten at jeg legger meg ned og gråter til fødselen starter... Men, du vet, glad på dine vegne hvis det skjer? Haha sikkert, tror du hovedsakelig hadde blitt sinnsykt sur på verden fordi at du "aldri" kommer til å føde, mens "alle andre" får sine først! Nei, får håpe du går i fødsel snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #1507 Del Skrevet 9. februar 2015 Haha sikkert, tror du hovedsakelig hadde blitt sinnsykt sur på verden fordi at du "aldri" kommer til å føde, mens "alle andre" får sine først! Nei, får håpe du går i fødsel snart. Jepp, det også! I dag kommer sannsynligvis svigers med ammestolen vi skal få av dem Vi var jo innom i går, og da fikk jeg prøvesittet den ;P Og med unntak av eventuelle barselsgaver så er jeg ferdig med å vaske klær Tanten til gubben kom også innom i går, hun har strikket en "kjørepose" til oss, den ble kjempesøt Så er den helt åpen i bunnen, men lukkes med snøring, så vi kan bare tre den over hodet på lillemor, og så knyte igjen i fotenden Når hun skal ut av posen kan vi åpne knappene ved halsen og løfte henne ut ^^ Nå har vi ønsket oss at hun skal strikke oss "truse" og lue til nyfødtfoto Vi var som nevnt en tur innom svigers i går, siden det var morsdag ^^ (Til min mamma ble det pakke via post i år, tør ikke kjøre to timer ut av byen nå gitt ;P) Av gubben og lillebroren hans fikk hun ett håndkle det stod "Verdens beste mamma" på, melkehjerter fra Freia og en "I love you"-sjokolade Jeg hadde ordnet en blomsteroppsats til henne (kjøpt, vel og merke), og skrevet henne ett litt mer personlig kort enn vanlig. Skrev litt om at jeg har vært veldig heldig med svigermoren min, at jeg/vi setter pris på at hun (og svigerfar) alltid stiller opp når vi trenger dem, og at hun kommer til å bli en bra "mor" for lille jenta vår Hun åpnet blomstene og kortet fra meg først, og begynte å gråte! Jeg ble så glad og rørt Viktig for meg å få sagt det til henne, så hun vet at hun er verdsatt ^^ Nå har begge brystene forresten begynt såvidt å produsere råmelk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 9. februar 2015 #1508 Del Skrevet 9. februar 2015 Moro å høre det går framover, men veldig synd at mamma ikke kunne komme. Det er jo forståelig sånn som været har vært. Ha en fin dag søte deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 9. februar 2015 #1509 Del Skrevet 9. februar 2015 Hva er en ammestol? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #1510 Del Skrevet 9. februar 2015 Moro å høre det går framover, men veldig synd at mamma ikke kunne komme. Det er jo forståelig sånn som været har vært. Ha en fin dag søte deg Vanligvis jeg som har dratt til mamma, så var jeg som ikke kunne dra til mamma Men det var litt rart, ja Ha en fin dag du også Hva er en ammestol? Det er ikke en egen type stol, i den forstand, men de har en recliner som vi skal få som jeg kan sitte i når jeg ammer For å sitte behagelig ^^ Den skal i utgangspunktet stå inne på barnerommet (hun skal ligge inne hos oss så lenge som mulig/første året), så kan jeg trekke inn dit hvis jeg vil sitte alene når vi har besøk, eller hvis jeg vil sitte en annen plass enn senga når jeg ammer på natta Kan selvfølgelig bruke den ellers på dagen også, men da tenker jeg det er like greit å bare sitte i sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 9. februar 2015 #1511 Del Skrevet 9. februar 2015 Så hyggelig gjort for svigermor! Skulle gjerne hatt et godt forhold til min svigermor, men hun er desverre en slitsom fjert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #1512 Del Skrevet 9. februar 2015 Så hyggelig gjort for svigermor! Skulle gjerne hatt et godt forhold til min svigermor, men hun er desverre en slitsom fjert.. Hehe, off, nei, jeg er heldig der Dumt at du ikke har ett godt forhold til din svigermor, da, de blir jo ganske stor del av livet nå når vi får barn :/ Bor dere nært svigersene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 9. februar 2015 #1513 Del Skrevet 9. februar 2015 Hehe, off, nei, jeg er heldig der Dumt at du ikke har ett godt forhold til din svigermor, da, de blir jo ganske stor del av livet nå når vi får barn :/ Bor dere nært svigersene? Ja -.- haha, hun er en sånn som tar stor plass, ikke kjenner noen grenser og er utrolig overkjørende. Det er ikke jeg som blir mor - det er hovedsaklig hun som blir farmor.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 9. februar 2015 #1514 Del Skrevet 9. februar 2015 Vanligvis jeg som har dratt til mamma, så var jeg som ikke kunne dra til mamma Men det var litt rart, ja Ha en fin dag du også Det er ikke en egen type stol, i den forstand, men de har en recliner som vi skal få som jeg kan sitte i når jeg ammer For å sitte behagelig ^^ Den skal i utgangspunktet stå inne på barnerommet (hun skal ligge inne hos oss så lenge som mulig/første året), så kan jeg trekke inn dit hvis jeg vil sitte alene når vi har besøk, eller hvis jeg vil sitte en annen plass enn senga når jeg ammer på natta Kan selvfølgelig bruke den ellers på dagen også, men da tenker jeg det er like greit å bare sitte i sofaen Aah, slik stol har jeg til M og veldig greit. Og så fin gave til svigermor. Jeg har også verdens beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 9. februar 2015 #1515 Del Skrevet 9. februar 2015 Ååh...det høres ut som om du har vært heldig med svigermor, men hun har sannelig vært heldig med deg som svigerdatter også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 9. februar 2015 #1516 Del Skrevet 9. februar 2015 For en hyggelig morsdag! Det er flott å ha mennesker rundt seg som gjør livet bedre, og hun høres ut som en slik person Og det var en veldig fin gave fra deg, den er nok den hun husker best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #1517 Del Skrevet 9. februar 2015 Ja -.- haha, hun er en sånn som tar stor plass, ikke kjenner noen grenser og er utrolig overkjørende. Det er ikke jeg som blir mor - det er hovedsaklig hun som blir farmor.. Off :/ Litt samme som jeg opplever med mamma av og til, faktisk, hun fokuserer så mye på at hun har lyst til ditt og datt, og har enkelte ganger formulert seg med at "første gangen hun skal **** så skal jeg gjøre det", og da har jeg sagt "nei, mamma, det skal jeg og gubben gjøre, det er vi som får barn", da har hun viftet det bort med "Jaja, men annet enn dere så skal jeg være først". Tror nok det kommer litt av at hun er redd for at svigers skal få vært mye mer med lillemor, da, siden de bor så mye nærmere oss.. Aah, slik stol har jeg til M og veldig greit. Og så fin gave til svigermor. Jeg har også verdens beste Ja, jeg kan tenke meg det er kjekt å ha en sånn stol Vi er heldige Ååh...det høres ut som om du har vært heldig med svigermor, men hun har sannelig vært heldig med deg som svigerdatter også!! Awww, så snill du er For en hyggelig morsdag! Det er flott å ha mennesker rundt seg som gjør livet bedre, og hun høres ut som en slik person Og det var en veldig fin gave fra deg, den er nok den hun husker best! Ja, jeg er veldig glad for at vi har henne og faren hans også Noe av det som gjør at vi kommer så godt overens er nok det at hun/de respekterer at vi har ett eget liv, og ikke maser på å møtes/løper ned døra vår selv om de er veldig nærme Jeg kunne faktisk tenkt meg å ha mer kontakt med dem, men det kommer nok nå Jeg håper hun kommer til å huske den gaven, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 9. februar 2015 #1518 Del Skrevet 9. februar 2015 Jeg tipper 15. ♡ jeg er sååå spent :-) Apropo sykehusklær, alt var så nytt at vi nesten glemte klær vi. Tror babyen vår gikk i sykehusbody og pledd i 2-3dager før vi begynte å prøve klærne vi hadde med. Sykehusklærne var mye enklere å ta på også (som nybegynnerforeldre) fniiis ♡ Dette blir sååå spennende ♡♡♡ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. februar 2015 #1519 Del Skrevet 9. februar 2015 Innom og heier litt Tenk at du snart er mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #1520 Del Skrevet 9. februar 2015 Jeg tipper 15. ♡ jeg er sååå spent :-) Apropo sykehusklær, alt var så nytt at vi nesten glemte klær vi. Tror babyen vår gikk i sykehusbody og pledd i 2-3dager før vi begynte å prøve klærne vi hadde med. Sykehusklærne var mye enklere å ta på også (som nybegynnerforeldre) fniiis ♡ Dette blir sååå spennende ♡♡♡ Skal skrive deg inn Jeg er også spent Drømte om at jeg hadde fått lillemor og ammet henne i natt Da er det så kjedelig å våkne Jeg tror faktisk jeg satser på sykehusklær, altså .. Eneste som gjør meg litt skeptisk er at jeg har hørt de er så stive :/ Innom og heier litt Tenk at du snart er mamma! Takk for heiingen! Ja, forhåpentligvis SNAAART (hører du, lillemor?) Jeg prøvde å si til lillemor i stad at "Nå kan du bare komme, for Hundepatruljen er ferdig for i dag, så kan vi se neste episode sammen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå