Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3

Lilleninja

Anbefalte innlegg

Nå sitter jeg og Lilleninja på Friday's og venter på dere andre :nigo: Spør etter åttemannsbordet som er på endeveggen (ved inngangen til toalettet) ;)

Også kjent som strategisk plassert :nigo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for i dag, jenter, jeg hadde det kjempekoselig! :biggrin:

Og lykke til i morgen! Nå vet du jo a du får jente fra meg, så får jeg se på neste ul om lillemor har byttet kjønn ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å møte deg!!

Ha en fin fredagskveld!

I lige måde :nigo: Hadde en veeeldig fin fredagskveld, fikk servert kjempegod tyrkisk linsesuppe med bulgur, og så sovnet jeg på sofaen, i ekte Lilleninja-stil :fnise: Tror jeg var et lekkert syn der jeg lå med nattkjolen dratt opp til magen fordi jeg var varm og sov som en stein :ler:

Lykke til i morgen :blomst:

Tusen takk :nigo: Tror ikke helt jeg skjønner at jeg skal få se lillebebis i dag, for det føles som en helt vanlig dag, men det er det absolutt ikke :fnise: Mamma sendte meg melding i stad og sa "Ring meg fort etter ultralyden", så jeg trodde jo at hun hadde noen planer eller noe, men neida, hun ville bare vite det fortest mulig :) Hvis vi finner ut hva det blir så skal jeg ringe gubben først, så mamma, så svigers, så pappa og lillesøster :) Bestemor og bestefar skal ringe meg på kvelden, så jeg ikke vekker dem i middagshvilen ^^

Takk for i dag, jenter, jeg hadde det kjempekoselig! :biggrin:

Og lykke til i morgen! Nå vet du jo a du får jente fra meg, så får jeg se på neste ul om lillemor har byttet kjønn ;)

Takk for i dag ja, da er vi flere som storkoset oss :nigo: Var godt å få skravlet litt :)

Tuusen takk, ja, hvis det blir gutt nå så må vi jo ha bumpet to ganger :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til i dag!!

Lykke til på ultralyden! :hjerte:

Tusen takk, begge to :nigo: Bare 4 timer igjen, nå :laugh:

Det lukter sykt godt her akkurat nå, forresten, for storesøster gjorde klar brødbakemaskina i går kveld, og nå er brødet straks ferdig :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det forresten TO flotte ting som skal skje :) Ikke nok med at jeg skal på 3D-ultralyd og får sett lille igjen, men gubben er og henter den nye bilen vår i dag :danse:

For en dag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...